TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- City Parade 2005 in Liège
Pages (2): « 1 [2]
te tranzy voor op een dominerend techno feest
(avond zelf)
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ga je ook naar Awakenings Festival in nederland?. Er moeten wat meer BETA's genieten van techno ![]() Technasia (live), Steve Rachmad en Kevin Saunderson zijn in principe zeer goed! |
nuja ge moeter voor zijn
stamperdestamp !
Luik is zelfs per trein goed te doen vanuit Nederlands-Limburg. Gaan we zeker op het programma zetten.
Kick
Zoals gezegd, ga ik een kijkje nemen. Nog meer mensen?
^mja, ik ben nog aan het twijfelen eigenlijk.
Nope, examens. En behalve de pre- en de afterparty spreekt de paarde zelf me eigenlijk niet zo aan ... op elkaar geplakt in een verschroeiende hitte en met moeite aan drinken geraken
no thx
ksnap niet goed dat er na vorig jaar nog iemand zin heeft om te gaan...
| Originally posted by djcresto ksnap niet goed dat er na vorig jaar nog iemand zin heeft om te gaan... |

| Originally posted by Bunz oh jawel... ![]() twas just serieus drumme voor van preparty naar stoet te gaan ma voor de rest was da toch kweenie oe zalig vorig jaar |
| Originally posted by djcresto enkel Armin zijn set vond ik de moeite, voor de rest was er niets aan imo. |
Cityparade Luik 25/6
Ben net terug (eindelijk) van Luik.
Iemand anders nog geweest?
Twas echt fantastischn vooral Pole Folder heeft me weer zeer mooi bediend.
De parade op zich vond ik eigenlijk maar niets...maar s'avonds was het wel een groot feest
Ik stond ook in Luik (ik ben luikenaar
)
| Originally posted by Steve-Austin Pre-party vraiment très très bonne et surtout gratuite pas comme l'année passée, ils ont passés tous les tubes de l'électro revival et quelques oldies trance et techno. Bonne ambiance et bon son donc. La parade en elle même peut-être un peu trop rapide car les chars avaient un horaire stricte pas comme l'année passée. En général bien que bcp de chars soient plus orientés techno, quasi tout était écoutable pour nos petites oreilles. Le temps était chaud mais le soleil ne tapait pas, ouf. Le public était 10x plus sympa qu'à Gent et l'ambiance était bonne enfant. Pas de closing party pour moi car on n'aimait que les dj's electro ou progressive et il n'y en avait pas assez ... Donc on est allé voir Tiesto au Versuz! Sur place à 22h15, la file, mais seulement 10min, à l'intérieur pas de musique ... Une heure plus tard Dave Lambert aux commandes, il sort quelques tueries de pogressive/house/electro/retro. Comme d'hab les gens ne bougent pas! A 2h c'est Tijs aux platines, les 20 premières min sont très bonnes mais après ça s'essoufle très vite, il joue des morceaux insipides. On patiente un peu et on essaye de se convaincre que ça ira, mais non, à 4h on quitte en étant mort décédé. Il jouait pour la tournée promo de son ISOS mais c'était vraiment pas terrible, et déjà que l'ISOS était pas top mais là, c'était fâde. |
Wij kunnen Frans lezen hoor 
City Parade @ Jim TV
Zondag 26 juni om 20.30
Maandag 27 juni om 15 uur
Donderdag 30 juni om 20.30
Zaterdag 2 juli om 13.30
Zondag 3 juli om 22.00
Weer met bakken reclam dertussen, maja tis toch iet 
Voor mij ook gen deal geweest.
Op Jim TV was er toch helemaal ni zoveel te zien... Ze moesten precies zelfs Virtual Zone trug bovenhalen om wat 'goeie' trance te draaien 
| Originally posted by Icone Voor mij ook gen deal geweest. Op Jim TV was er toch helemaal ni zoveel te zien... Ze moesten precies zelfs Virtual Zone trug bovenhalen om wat 'goeie' trance te draaien |
| Originally posted by X-Tune tja, waalse trance |
voor diegene die er dit jaar niet bijwaren... movie report on www.glitterati.be
enjoy!
the glitterati crew
http://www.partyscene.nl/partypics/71365/p/0
les foteaux
Mijn god, wat waren die Walen irritant in Luik