TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- UDC en Armin
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Muppy on Apr-27-2005 16:00:

same here...

ben benieuwd wie er eventueel bij zijn....krezip, ray wilson, jan vayne?(schieten me zo ff te binnen)

Posted by tijs08 on Apr-28-2005 14:57:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
hehe, een Frits Barend-grap

en die is dus wel weer grappig!

Posted by AirPole on Apr-28-2005 15:56:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
hehe, een Frits Barend-grap

---- On Topic -----

Yes yes, interessant verhaal. Vooral omdat gezegd wordt dat dit event geen kopie zal zijn van bijv. TiC..... Ben erg benieuwd naar wat er gebeuren gaat en hoe de hele format in elkaar zal steken, vooral ook omdat Armin (helaas of beter?) niet zoals Tiesto bijv. een stadium zal kunnen vullen. Het zal iig niet op de OceanDiva plaats gaan vinden denk ik, en dat is dan wel jammer. Denk inderdaad dat het dan meer HMH-kant op wordt, maar dan vraag ik me weer af wat er zo nieuw gaat worden aan dit event... Misschien is er een plaatsje vrij voor Armin zijn broer Jeller, die heeft geloof ik wel eens een gitaar-riffje inmekaar geramd voor Armin.....

Posted by Muppy on Apr-28-2005 16:26:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Misschien is er een plaatsje vrij voor Armin zijn broer Jeller, die heeft geloof ik wel eens een gitaar-riffje inmekaar geramd voor Armin.....

klopt...de gitaren op yet another day en never wanted this zijn van Jeller

Posted by Bouma-Bros on Apr-29-2005 09:00:

quote:
Originally posted by Muppy
klopt...de gitaren op yet another day en never wanted this zijn van Jeller

Even voor de juiste credits: zijn naam is Eller

Posted by AirPole on Apr-29-2005 09:46:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Even voor de juiste credits: zijn naam is Eller

Lol, ik dacht al: hier klinkt iets niet helemaal in orde

Ik heb Eller verward met Old Yeller denk ik

Posted by Muppy on Apr-30-2005 11:05:

anywayssss

zou wel leuk zijn alsie ff komt pingelen...heeftie op sensation white 2002 tenslotte ook gedaan

Posted by Lynxx on May-02-2005 10:55:

Armin zou veel meer samen met zn broer moeten doen, gast kan echt een behoorlijk stukje gitaar spelen. Zorgt denk ik wel voor leuke originele nummers, als Yet Another Day bijv.

Posted by Stephan B on May-02-2005 20:39:

Had afgelopen zaterdag het voorrecht om ff een kort praatje met Armin te houden, maar hij was wel zo slim om niets los te laten over dit gebeuren hehe

Maareuh...omdat het samen met UDC is. Ik vond dit over een ander feestje van hun, HQ.

quote:

Het vinden van een geschikt locatie voor de beroemdste hardhouse clubavond van Nederland was geen eenvoudige klus. En dat de terugkeer van HQ dus even heeft geduurd zullen de fans UDC niet kwalijk nemen. Maar we zijn er uit: EXPO XXI (lees 21) aan de Gustav Malerlaan 18 te Amsterdam, is de nieuwe plek waar HQ de draad weer oppakt. Het gloednieuwe evenementencomplex is bijzonder goed bereikbaar is met de trein (station WTC), met de metro ( Boelelaan ter hoogte van de VU) en de auto (afslag S110 RAI vanaf de ring A10). Er kan worden geparkeerd in de parkeergarage recht tegen over de EXPO XXI.

Ik weet niet wat de capaciteit van die nieuwe locatie is, maar misschien is dat ook nog een mogelijke locatie voor Armin's evenement. Time will tell

Edit:
Oops, vond net de offici�le site van expo xxi.
http://www.expoxxi.nl/page.asp?id=4
Ziet er naar uit dat deze locatie afhaakt, main hall heeft maar een maximale capaciteit van 1518 personen.

Pages (2): « 1 [2]