TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- זמני הגיע..
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Glenn-Holmes on Apr-29-2005 12:30:

אתה מדבר על סימפוניות לכמות גדולה של כלים ואני מדבר גם על הדברים הפשוטים של המוזיקה הקלאסית
כנר שעומד על הבמה ופשוט מנגן
טוב לא פשוט אבל מנגן


Posted by Rising on Apr-29-2005 12:43:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חברים אהבה זה אהבה
ואם מתאהבים בגלל יופי אחרי זה מחפשים את העומק וכרגע אני בשלב של השגרה
אני רגיל כבר
גם אתם הגעתם לשלב הזה
אצלכפם ההרגל גרם לשעמום
אצלי לא
ברגע שאני בלי אפליפטינג אני מתגעגע קשות
והגעגועים אצלי יוצרים רצון להתחדשות לחוויות חדשות
וקטעי מוזיקה חדשים זה ההתחדשות עבורי

אותה תופעה קוראת לי גם עם פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס
משכן אני מוסלמי ככה שמותר לי לשאת כמה נשים
ובחודשים האחרונים ראיתי צמד בלונדיניות מדהימות גרובי ופאנקי האוס
פצצות לא נורמליות
נדלקתי עליהן ואני חושב שאני יצרף לי את שתי הנשים האלה לרזומה

כל משלא יכול לעשות תהשוואה שעשיתי....תשאלו את עצמכם מה מצב האהבה שלכם למוזיקה?
כנראה שזה היה סתם הדלקות
הייתם בתוך זה רק בשביל הסקס

אני מחפש קשר בעל משמעות

ואף אחד פה לא יקח את משיש לי עם המוזיקה
קשר אמיתי ואמיץ
תראו לי אישה שמסוגלת לדבר כזה


מזדהה


Posted by princess cc on Apr-29-2005 14:01:

איזה לא קשורים אתם בחיי
הילד במשבר ואתם מתווכחים על סוגי מוזיקה?
טוב אילן הבנו שאתה אוהב אפליפטינג טראנס
זה לא אומר ששאר סגנונות המוסיקה פחות טובים מזה...
כמו שאתה אוהב / מעריץ / מאוהב / מכור לטראנס
אני יכולה להביא אנשים שבאותה מידה אוהבים / מעריצים / מכורים לסגנונות אחרים...
זה מה נקרא: היופי הוא בעיני המתבונן (או בעצם באוזניי המקשיב במקרה שלנו... וואטאבר)
בכל מקרה נעצור את זה פה...
ואם אין לכם איזו עצה חכמה או מילה טובה להגיד לסניפר שלנו


STFU!!!!!!!!!!!!!!!

תודה!!!!


Posted by m0sh on Apr-29-2005 14:07:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה מדבר על סימפוניות לכמות גדולה של כלים ואני מדבר גם על הדברים הפשוטים של המוזיקה הקלאסית
כנר שעומד על הבמה ופשוט מנגן
טוב לא פשוט אבל מנגן


עדיף שלא תגיב וזהו.


Posted by Sniper on Apr-29-2005 19:58:

היי אנשים, כמו שהבטחתי קפצתי לביקור קצר

quote:
Originally posted by Shahar
וואלה קראתי מה כתבת
מזה החרטות האלה נשמה מה אם אתה לא שומע מוזיקה אלקטרונית אתה פורש?
לפני חודש התלוננת שאין דיבורים על מוזיקה אלקטרונית
גם ככה חצי מהטרדי םזה טרדים לא קשורים אז שאר מה בעיה


אני עדיין חושב שצריך לדבר פה יותר על מוזיקה אלקטרונית..
כמו שאמרתי לא רק, אבל עדיין זה אמור להיות פה הנושא המרכזי.
ואני פרשתי מפה כי לא מצאתי עניין בכלום, ואני עדיין לא מוצא עניין..
בלי לפגוע או משהו..
פשוט אני גם לא מוצא עניין לשבת על המחשב..

quote:
Originally posted by princess cc
עצוב....
למרות שאני לגמריי מבינה אותך...
אני לא יודעת איפה הייתי בלי המוסיקה... כי תמיד שאני בדכאון/
מצוברחת/מאושרת או בכל מצב רוח אפשרי לטוב או לרע אני שומעת טראנס
אני בטוחה שזו רק תקופה קשה שאתה עובר ותחזור לעצמך באיזשהו שלב
כי מי שאוהב את המוסיקה אהבה אמיתית לא יכול להתנתק ממנה...
ואם לא... אז לא... תראה את זה כתקופה יפה שעברת וכעוד איזה שלב בחיים שעבר... שטויות לא קרה כלום
לגבי התקופה הקשה שאתה עובר אז אולי באמת כדאי שתדבר עם איש מקצוע
או אפילו עם חבר טוב... מישהו שאתה מרגיש חופשי לדבר ולספר לו הכל...
ותעשה לי טובה בלי שטויות... כימיקלים וכ"ו
זה... כמו שאמרת רק בריחה מהמציאות...
זה ייתן לך כמה שעות של אושר ואח"כ נחיתה מאוד קשה...
תמצא את עצמך במצב הרבה הרבה יותר קשה ממה שאתה נמצא בו היום
...לא שווה את זה ממש לא!!!!
תרגיש טוב מותק ותחזור אלינו מהר... נתגעגע


תודה מותק..
אני דיי בכיוון של איש מקצוע, כמה שאני לא רוצה..
וגם דיברתי עם האנשים הכי קרובים.. הם מנסים לעזור
אבל העניין שאני כבר לא חושב שכלום יעזור..
כמו שרשמתי בהתחלה, בן אדם בשבלב מסוים מאבד תקווה ואמונה..
אני רק מחכה שהתקופה הזו תעבור..
היא הופכת אותי לבן אדם שטחי וממורמר..
לא כיף בכלל, וכמה שניסתי לשנות את זה לא הולך..
זה תהליך של המון המון המון זמן כמו שרשמתי בעבר.


בכל אופן אילן ומוש..
הטרד הזה לא אמור להיות ויכוח על איזה מוזיקה יותר טובה או מה יותר מורכב..
אני באמת מבקש ממכם את הטרד הזה תשאירו עד הסוף,
חשוב לי לקרוא איך אנשים מתמודדים עם המצבים האלה..
כי באמת שאני כבר עייף מכל המצב הזה..
אין לי כח נפשי ושלא נדבר על פיזי
להתמודד עם המצב הנ"ל..
כמו שכבר רשמתי הרבה אנשים לא יבינו את המצב שאני עובר
אני עצמי לא מבין..


Posted by Shahar on Apr-29-2005 20:11:

וואלה כפרה בהצלחה איפה שתהיה
אם אתה צריך משו תבוא לפה תמיד יעזרו לך


Posted by Glenn-Holmes on Apr-29-2005 20:29:

quote:
Originally posted by Sniper בכל אופן אילן ומוש..
הטרד הזה לא אמור להיות ויכוח על איזה מוזיקה יותר טובה או מה יותר מורכב..
אני באמת מבקש ממכם את הטרד הזה תשאירו עד הסוף,
חשוב לי לקרוא איך אנשים מתמודדים עם המצבים האלה..
כי באמת שאני כבר עייף מכל המצב הזה..
אין לי כח נפשי ושלא נדבר על פיזי
להתמודד עם המצב הנ"ל..
כמו שכבר רשמתי הרבה אנשים לא יבינו את המצב שאני עובר
אני עצמי לא מבין..


למרות שיש לי מה להגיב למוש מאחר וגדלתי בבית שנושמים בו מוזיקה קלאסית כל היום אני יחכה שייפתח דיון בנושא הזה או טרד קשור אחר ויכבד את בקשתך
אם יהיה לי מה לתרום לטרד הזה אני יגיב...תאמת שאני מכיר תהרגשה אבל לא רוצה לדבר על זה מאחר ואני לא יודע אם זה יעזור....קשה לייעץ למישהו שלא באמת יודעים תבעיה שלו...אני עלול להחטיא בגדול


Posted by Flotser on Apr-30-2005 09:34:

אלעד.......

בדרך כלל, אפילו אם זה לא נראה ככה יש סיבה לכל דבר
לפעמים אתה נמצא המון זמן בהרגשה הרעה הזאת שכבר נראה לך שאתה מדוכא סתם ואפילו אין לך סיבה למה.....

חוץ מזה, כמו שד"ר פיל אומר בתוכנת שלו
לפעמים מתחילים משהו מסיבה אחת, אבל ממשיכים אותו מסיבה אחרת
אולי זה לא קשור תאמת....

כל מקרה ...
מה לדעתך הסיבה האמיתית שכל זה קורה לך, מה פתאום צריך להשתנות כדי שתצא מזה?


....................
אבל אני לא בן אדם שיכול לעזור לך,
כי אני נמצא במצב דומה כבר הרבה מאוד שנים,
זה יותר בא לי ב
on/off
אבל גם כשאני במצב רוח כללי טוב, עדיין בפנים זה מעיק עלי,
ודבר קטן שלא מסתדר מחזיר אותי חזרה לחרא.....
איש מקצוע עוד לא ניסיתי..... אני מסתפק בינתיים בתוכנית של ד"ר פיל


Posted by Sniper on Apr-30-2005 09:43:

quote:
Originally posted by Flotser
אלעד.......

בדרך כלל, אפילו אם זה לא נראה ככה יש סיבה לכל דבר
לפעמים אתה נמצא המון זמן בהרגשה הרעה הזאת שכבר נראה לך שאתה מדוכא סתם ואפילו אין לך סיבה למה.....

חוץ מזה, כמו שד"ר פיל אומר בתוכנת שלו
לפעמים מתחילים משהו מסיבה אחת, אבל ממשיכים אותו מסיבה אחרת
אולי זה לא קשור תאמת....

כל מקרה ...
מה לדעתך הסיבה האמיתית שכל זה קורה לך, מה פתאום צריך להשתנות כדי שתצא מזה?


....................
אבל אני לא בן אדם שיכול לעזור לך,
כי אני נמצא במצב דומה כבר הרבה מאוד שנים,
זה יותר בא לי ב
on/off
אבל גם כשאני במצב רוח כללי טוב, עדיין בפנים זה מעיק עלי,
ודבר קטן שלא מסתדר מחזיר אותי חזרה לחרא.....
איש מקצוע עוד לא ניסיתי..... אני מסתפק בינתיים בתוכנית של ד"ר פיל


תראה, מה צריך להשתנות?? המון דברים שהם מעבר ליכולת שלי לשנות לצערי.
תאמין לי שאני ניסיתי לחשוב איך אני משנה את הדברים האלה
ואין לי את האפשרות לשנות, כמו שכבר ציינתי אני לא מעונין לפרט מה גורם לי להגיע להרגשות האלה, כי זה נושאים די אישיים שאולי רק שני אנשים יודעים עליהם..
כמו שכבר רשמתי זה מצטבר ומצטבר

ובנוגע לפסקה האחרונה שרשמת, גם אני לפעמים נראה שאני במצב רוח טוב וסבבה אבל מבפנים אני יודע שזה לא נכון בדיוק..
המצב ממש לא פשוט, ולכן אני כמעט סגור על איש מקצוע, שגם זה בספק אם יעזור לי..

ובקשר לפסקה הראשונה שלך, אני גם מאמין בזה כי זה נכון כל דבר קורה בגלל סיבה מסוימת.. העניין שכמו שרשמתי למעלה זה לא דברים שאני גורם להם.. אני יוצא הכי בסדר בכל מה שאני עובר
והכל מתפוצץ לי בפנים.. וזה הרבה יותר מתסכל ממה שזה נראה..


Posted by Shahar on Apr-30-2005 10:44:

הלכת לפסיכולוג או משו?
אנלא מבין בדברים האלה אני לא זוכר פעם בחיים שלי שהייתי ראסמי עצוב
אנשים לא מבינים למה אני תמיד שמח
תכלס גם אני לא חחחחחחח


Posted by m0sh on Apr-30-2005 10:53:

אלעד תלך לפסיכולוג וזהו.


Posted by Hell_Copter on May-06-2005 18:18:

אלעד... זה לא בגלל ששמנת נכון
סתם סתם... וואלה אני יודע שלא משנה מה אני עוד יראה אותך בעתיד אם זה בצבא או במסיבות...
אז אנטיל ד'ן... היה שלום


Posted by Rising on May-10-2005 21:23:

הבעיה לעולם לא תפתר אם לא תאמין שאתה מסוגל להתמודד ולפתור אותה בעצמך.

גם אם זה לא נשמע לך הכי הגיוני, אבל עצם העובדה שאתה הגדרת את המצב שלך כאדם דכאוני ועצוב אז האמונה שלך מגשימה את עצמה
אתה כבר הכנסת לעצמך טוב טוב לראש שאתה במצב חרא.. וזה בעצם משאיר אותך במצב הזה..

תיהיה אופטימי.. תסתכל קדימה.. אל תדחיק את הבעיה או תתכחש אליה כי זה לא יפתור תבעיה.. פשוט תבין שכל דבר עובר בחיים ועל כל דבר שמסתכלים אחורה שהיה לנו עצוב והוא עבר אנחנו אומרים לעצמנו - איך לא פתרתי את זה קודם?

לסיכום, שתחליט ותאמין שהנה אתה פותר את המצב.. הוא יעבור וזה יהיה מאחורייך.. לא משנה מה זה.. אפילו הגרוע מכל חס וחלילה..
אבל על הכל אפשר להתגבר.


Posted by Sniper on May-11-2005 19:02:

quote:
Originally posted by Rising
הבעיה לעולם לא תפתר אם לא תאמין שאתה מסוגל להתמודד ולפתור אותה בעצמך.

גם אם זה לא נשמע לך הכי הגיוני, אבל עצם העובדה שאתה הגדרת את המצב שלך כאדם דכאוני ועצוב אז האמונה שלך מגשימה את עצמה
אתה כבר הכנסת לעצמך טוב טוב לראש שאתה במצב חרא.. וזה בעצם משאיר אותך במצב הזה..

תיהיה אופטימי.. תסתכל קדימה.. אל תדחיק את הבעיה או תתכחש אליה כי זה לא יפתור תבעיה.. פשוט תבין שכל דבר עובר בחיים ועל כל דבר שמסתכלים אחורה שהיה לנו עצוב והוא עבר אנחנו אומרים לעצמנו - איך לא פתרתי את זה קודם?

לסיכום, שתחליט ותאמין שהנה אתה פותר את המצב.. הוא יעבור וזה יהיה מאחורייך.. לא משנה מה זה.. אפילו הגרוע מכל חס וחלילה..
אבל על הכל אפשר להתגבר.


תודה רבה איש
מעריך את זה..


Posted by princess cc on May-11-2005 20:55:

הכל שאלה של השקפה (-:
אתה צריך להסתכל על החיים בצורה הכי חיובית שאפשר
זה לא קל, אני יודעת אבל ככה החיים שלך יהיו הרבה יותר פשוטים
כי לא משנה כמה חרא לך עכשיו תמיד תחשוב שיש כאלה
שרע להם הרבה יותר...
לא שזה ממש מעודד אבל וואלה לפעמים כשאני בדכאון
אני חושבת על כל אלה שממש סובלים בחיים
וחושבת לעצמי שאין לי בכלל זכות להרגיש ככה
קיצר אלעד יהיה טוב
דבר איתי במסנג'ר אם בא לך
[email protected]


Posted by DjChook on May-12-2005 02:20:

הייתי חייב לשאול:

פרינסס, גם אני יכול ?


Posted by MASTERsplinter on May-12-2005 03:02:

תראה..
אומנם לא הייתי פה הרבה זמן
ובטח גם לא יצא לנו לדבר הרבה..
אבל המצב הזה כל כך מוכר לי..
הייתי יצאתי חזרתי יצאתי ונכנסתי שוב..
מסובך?
אני יודע..
אני לא רוצה לפרט כל כך מה עבר עלי ואתה בטח מבין את הסיבות
אבל יש לי כמה דברים לשתף אותך מהנסיון שלי
אבל זה בא עם חוק אחד..
.
.
.
.
כשתגיע לנקודה החמישית תחייך עד סוף הפוסט






.

יופי..
עכשיו אפשר להתחיל..

מכל הדברים שלמדתי מהמצב הזה
זה המשפט שהכי עזר לי
תהרהר בו קצת
quote:
זה לא אתה שמשנה את העולם, זה העולם שמשנה אותך בעזרתך.

כולנו בסוף שואפים לאיזון

אני אשמח להמשיך לדבר איתך במייל או מה שתרצה

אבל אני מאחל לך שתחייך בכל פעם שתנשום אויר או שהשמש תזרח
-----------------
אגב..
לגבי כל מיני בריחות למיניהן..
משאיר אותך חלול אחרי שזה נגמר
כאפה מאוד כואבת.


Posted by princess cc on May-14-2005 20:47:

quote:
Originally posted by DjChook
הייתי חייב לשאול:

פרינסס, גם אני יכול ?


בטחחחחחחחחחח


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.