TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- זמני הגיע..
Pages (2): « 1 [2]
אתה מדבר על סימפוניות לכמות גדולה של כלים ואני מדבר גם על הדברים הפשוטים של המוזיקה הקלאסית
כנר שעומד על הבמה ופשוט מנגן
טוב לא פשוט אבל מנגן
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes חברים אהבה זה אהבה ואם מתאהבים בגלל יופי אחרי זה מחפשים את העומק וכרגע אני בשלב של השגרה אני רגיל כבר גם אתם הגעתם לשלב הזה אצלכפם ההרגל גרם לשעמום אצלי לא ברגע שאני בלי אפליפטינג אני מתגעגע קשות והגעגועים אצלי יוצרים רצון להתחדשות לחוויות חדשות וקטעי מוזיקה חדשים זה ההתחדשות עבורי אותה תופעה קוראת לי גם עם פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס משכן אני מוסלמי ככה שמותר לי לשאת כמה נשים ובחודשים האחרונים ראיתי צמד בלונדיניות מדהימות גרובי ופאנקי האוס פצצות לא נורמליות נדלקתי עליהן ואני חושב שאני יצרף לי את שתי הנשים האלה לרזומה כל משלא יכול לעשות תהשוואה שעשיתי....תשאלו את עצמכם מה מצב האהבה שלכם למוזיקה? כנראה שזה היה סתם הדלקות הייתם בתוך זה רק בשביל הסקס אני מחפש קשר בעל משמעות ואף אחד פה לא יקח את משיש לי עם המוזיקה קשר אמיתי ואמיץ תראו לי אישה שמסוגלת לדבר כזה |
איזה לא קשורים אתם בחיי
הילד במשבר ואתם מתווכחים על סוגי מוזיקה?
טוב אילן הבנו שאתה אוהב אפליפטינג טראנס
זה לא אומר ששאר סגנונות המוסיקה פחות טובים מזה...
כמו שאתה אוהב / מעריץ / מאוהב / מכור לטראנס
אני יכולה להביא אנשים שבאותה מידה אוהבים / מעריצים / מכורים לסגנונות אחרים...
זה מה נקרא: היופי הוא בעיני המתבונן (או בעצם באוזניי המקשיב במקרה שלנו... וואטאבר)
בכל מקרה נעצור את זה פה...
ואם אין לכם איזו עצה חכמה או מילה טובה להגיד לסניפר שלנו
STFU!!!!!!!!!!!!!!!
תודה!!!!
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אתה מדבר על סימפוניות לכמות גדולה של כלים ואני מדבר גם על הדברים הפשוטים של המוזיקה הקלאסית כנר שעומד על הבמה ופשוט מנגן טוב לא פשוט אבל מנגן |
היי אנשים, כמו שהבטחתי קפצתי לביקור קצר
| quote: |
| Originally posted by Shahar וואלה קראתי מה כתבת מזה החרטות האלה נשמה מה אם אתה לא שומע מוזיקה אלקטרונית אתה פורש? לפני חודש התלוננת שאין דיבורים על מוזיקה אלקטרונית גם ככה חצי מהטרדי םזה טרדים לא קשורים אז שאר מה בעיה |
| quote: |
| Originally posted by princess cc עצוב.... למרות שאני לגמריי מבינה אותך... אני לא יודעת איפה הייתי בלי המוסיקה... כי תמיד שאני בדכאון/ מצוברחת/מאושרת או בכל מצב רוח אפשרי לטוב או לרע אני שומעת טראנס אני בטוחה שזו רק תקופה קשה שאתה עובר ותחזור לעצמך באיזשהו שלב כי מי שאוהב את המוסיקה אהבה אמיתית לא יכול להתנתק ממנה... ואם לא... אז לא... תראה את זה כתקופה יפה שעברת וכעוד איזה שלב בחיים שעבר... שטויות לא קרה כלום לגבי התקופה הקשה שאתה עובר אז אולי באמת כדאי שתדבר עם איש מקצוע או אפילו עם חבר טוב... מישהו שאתה מרגיש חופשי לדבר ולספר לו הכל... ותעשה לי טובה בלי שטויות... כימיקלים וכ"ו זה... כמו שאמרת רק בריחה מהמציאות... זה ייתן לך כמה שעות של אושר ואח"כ נחיתה מאוד קשה... תמצא את עצמך במצב הרבה הרבה יותר קשה ממה שאתה נמצא בו היום ...לא שווה את זה ממש לא!!!! תרגיש טוב מותק ותחזור אלינו מהר... נתגעגע |
וואלה כפרה בהצלחה איפה שתהיה
אם אתה צריך משו תבוא לפה תמיד יעזרו לך
| quote: |
| Originally posted by Sniper בכל אופן אילן ומוש.. הטרד הזה לא אמור להיות ויכוח על איזה מוזיקה יותר טובה או מה יותר מורכב.. אני באמת מבקש ממכם את הטרד הזה תשאירו עד הסוף, חשוב לי לקרוא איך אנשים מתמודדים עם המצבים האלה.. כי באמת שאני כבר עייף מכל המצב הזה.. אין לי כח נפשי ושלא נדבר על פיזי להתמודד עם המצב הנ"ל.. כמו שכבר רשמתי הרבה אנשים לא יבינו את המצב שאני עובר אני עצמי לא מבין.. |
אלעד.......
בדרך כלל, אפילו אם זה לא נראה ככה יש סיבה לכל דבר
לפעמים אתה נמצא המון זמן בהרגשה הרעה הזאת שכבר נראה לך שאתה מדוכא סתם ואפילו אין לך סיבה למה.....
חוץ מזה, כמו שד"ר פיל אומר בתוכנת שלו
לפעמים מתחילים משהו מסיבה אחת, אבל ממשיכים אותו מסיבה אחרת
אולי זה לא קשור תאמת....
כל מקרה ...
מה לדעתך הסיבה האמיתית שכל זה קורה לך, מה פתאום צריך להשתנות כדי שתצא מזה?
....................
אבל אני לא בן אדם שיכול לעזור לך,
כי אני נמצא במצב דומה כבר הרבה מאוד שנים,
זה יותר בא לי ב
on/off
אבל גם כשאני במצב רוח כללי טוב, עדיין בפנים זה מעיק עלי,
ודבר קטן שלא מסתדר מחזיר אותי חזרה לחרא.....
איש מקצוע עוד לא ניסיתי..... אני מסתפק בינתיים בתוכנית של ד"ר פיל

| quote: |
| Originally posted by Flotser אלעד....... בדרך כלל, אפילו אם זה לא נראה ככה יש סיבה לכל דבר לפעמים אתה נמצא המון זמן בהרגשה הרעה הזאת שכבר נראה לך שאתה מדוכא סתם ואפילו אין לך סיבה למה..... חוץ מזה, כמו שד"ר פיל אומר בתוכנת שלו לפעמים מתחילים משהו מסיבה אחת, אבל ממשיכים אותו מסיבה אחרת אולי זה לא קשור תאמת.... כל מקרה ... מה לדעתך הסיבה האמיתית שכל זה קורה לך, מה פתאום צריך להשתנות כדי שתצא מזה? .................... אבל אני לא בן אדם שיכול לעזור לך, כי אני נמצא במצב דומה כבר הרבה מאוד שנים, זה יותר בא לי ב on/off אבל גם כשאני במצב רוח כללי טוב, עדיין בפנים זה מעיק עלי, ודבר קטן שלא מסתדר מחזיר אותי חזרה לחרא..... איש מקצוע עוד לא ניסיתי..... אני מסתפק בינתיים בתוכנית של ד"ר פיל |
הלכת לפסיכולוג או משו?
אנלא מבין בדברים האלה אני לא זוכר פעם בחיים שלי שהייתי ראסמי עצוב
אנשים לא מבינים למה אני תמיד שמח
תכלס גם אני לא חחחחחחח
אלעד תלך לפסיכולוג וזהו.
אלעד... זה לא בגלל ששמנת נכון 
סתם סתם... וואלה אני יודע שלא משנה מה אני עוד יראה אותך בעתיד אם זה בצבא או במסיבות...
אז אנטיל ד'ן... היה שלום 
הבעיה לעולם לא תפתר אם לא תאמין שאתה מסוגל להתמודד ולפתור אותה בעצמך.
גם אם זה לא נשמע לך הכי הגיוני, אבל עצם העובדה שאתה הגדרת את המצב שלך כאדם דכאוני ועצוב אז האמונה שלך מגשימה את עצמה
אתה כבר הכנסת לעצמך טוב טוב לראש שאתה במצב חרא.. וזה בעצם משאיר אותך במצב הזה..
תיהיה אופטימי.. תסתכל קדימה.. אל תדחיק את הבעיה או תתכחש אליה כי זה לא יפתור תבעיה.. פשוט תבין שכל דבר עובר בחיים ועל כל דבר שמסתכלים אחורה שהיה לנו עצוב והוא עבר אנחנו אומרים לעצמנו - איך לא פתרתי את זה קודם?
לסיכום, שתחליט ותאמין שהנה אתה פותר את המצב.. הוא יעבור וזה יהיה מאחורייך.. לא משנה מה זה.. אפילו הגרוע מכל חס וחלילה..
אבל על הכל אפשר להתגבר.
| quote: |
| Originally posted by Rising הבעיה לעולם לא תפתר אם לא תאמין שאתה מסוגל להתמודד ולפתור אותה בעצמך. גם אם זה לא נשמע לך הכי הגיוני, אבל עצם העובדה שאתה הגדרת את המצב שלך כאדם דכאוני ועצוב אז האמונה שלך מגשימה את עצמה אתה כבר הכנסת לעצמך טוב טוב לראש שאתה במצב חרא.. וזה בעצם משאיר אותך במצב הזה.. תיהיה אופטימי.. תסתכל קדימה.. אל תדחיק את הבעיה או תתכחש אליה כי זה לא יפתור תבעיה.. פשוט תבין שכל דבר עובר בחיים ועל כל דבר שמסתכלים אחורה שהיה לנו עצוב והוא עבר אנחנו אומרים לעצמנו - איך לא פתרתי את זה קודם? לסיכום, שתחליט ותאמין שהנה אתה פותר את המצב.. הוא יעבור וזה יהיה מאחורייך.. לא משנה מה זה.. אפילו הגרוע מכל חס וחלילה.. אבל על הכל אפשר להתגבר. |

הכל שאלה של השקפה (-:
אתה צריך להסתכל על החיים בצורה הכי חיובית שאפשר
זה לא קל, אני יודעת אבל ככה החיים שלך יהיו הרבה יותר פשוטים
כי לא משנה כמה חרא לך עכשיו תמיד תחשוב שיש כאלה
שרע להם הרבה יותר...
לא שזה ממש מעודד אבל וואלה לפעמים כשאני בדכאון
אני חושבת על כל אלה שממש סובלים בחיים
וחושבת לעצמי שאין לי בכלל זכות להרגיש ככה
קיצר אלעד יהיה טוב
דבר איתי במסנג'ר אם בא לך
[email protected]
הייתי חייב לשאול:
פרינסס, גם אני יכול ?
תראה..
אומנם לא הייתי פה הרבה זמן
ובטח גם לא יצא לנו לדבר הרבה..
אבל המצב הזה כל כך מוכר לי..
הייתי יצאתי חזרתי יצאתי ונכנסתי שוב..
מסובך?
אני יודע..
אני לא רוצה לפרט כל כך מה עבר עלי ואתה בטח מבין את הסיבות
אבל יש לי כמה דברים לשתף אותך מהנסיון שלי
אבל זה בא עם חוק אחד..
.
.
.
.
כשתגיע לנקודה החמישית תחייך עד סוף הפוסט
.
יופי..
עכשיו אפשר להתחיל..
מכל הדברים שלמדתי מהמצב הזה
זה המשפט שהכי עזר לי
תהרהר בו קצת
| quote: |
| זה לא אתה שמשנה את העולם, זה העולם שמשנה אותך בעזרתך. |
| quote: |
| Originally posted by DjChook הייתי חייב לשאול: פרינסס, גם אני יכול ? |
בטחחחחחחחחחח
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.