TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Technics 1200 SL MK II Nieuw of 2dehands kopen, en waar??
Pages (2): « 1 [2]

Posted by TranceFool on Nov-26-2001 15:01:

quote:
Originally posted by koosmp3

He bassie, zo praat je niet over ons he.
Laat ik nou net even 1 van die dozenschuivers zijn. Ik kan echt niet zeggen dat ik er geen verstand van heb hoor. Duzz... Let een beetje op wat je zecht.

Zeg Koos, verkopen jullie ook 2e hands spullen???

Posted by DJ Bazz on Nov-27-2001 15:04:

Sorry hoor, ik wil geen ruzie ofzo uitlokken!
Ik was laastst een jullie winkel en ik vroeg naar een leuke 3-kanaalsmixer. Komt 1 van jullie medewerkers met een 1 of andere Phonic aanzetten. dat is misschien nog niet het ergste maar als ik vervolgens vraag wat voor soort draaitafel daar staat zegt ie eerst dat het een snaaraangedreven draaitafel is, terwijl het een direct-drive is, wat ik later tegen hem zeg.

Dat zegt mij genoeg!

Posted by TranceFool on Nov-27-2001 17:05:

HAHAHA dit is funny LOL, dr gaan opeens allemaal mensen zich aanmelden om et over dat winkeltje in Groningen te hebben om ff te zeggen of ze er daar nou wel of niets van draaitafels afweten, das toch wel het toppunt . Ga dat lekker ff ergens anders doen, kinders .

Posted by Mysteric on Nov-28-2001 09:02:

Yoo,
ik zit ff te kijken naar nieuwe tt's. Zie ik op feedback.nl deze:
quote:

Stanton STR 8/60
Een direct-drive draaitafel met rechte arm (beter voor scratchen) en een kwaliteit die tot voor kort niet mogelijk was in deze prijsklasse. Nu met gratis 500 AL MKII element.
Van f.860,- voor f.699,-

Kent een van jullie deze tt? Volgens mij best een goeje aanbieding... Maar eerst ff jullie mening afwachten

Posted by blighty on Nov-28-2001 11:52:

Talking Hmm

Hi,

Ziet er zeker wel leuk uit, maar ik wel graag weten wat de torque (kracht van de motor) is, als deze (veel) lager ligt dan die van de Technics, dan zou ik het persoonlijk niet doen. Voor twee van die heb je al 1 Technics,..lijkt weinig maar je hebt er wel een.

Greetz,
Blighty

Posted by mido on Nov-28-2001 12:33:

Hmmmmzzzz....

Ik heb nog 2 JBSystems draaitafels van nog geen jaar oud in de hoek staan omdat ik over ben gestapt op 2 SL 1200 MKII'tjes (ook maar omdat ik ze gekregen heb).

Ik moet zeggen het draaid een stuk lekkerder maar nog steeds ken ik het niet!

whehe

En was betrefd de JBSystems tafeltjes ik denk er nog even over na of ik ze verkoop. Laat ik nog wel even weten dan!

Gegroet!

Posted by Remy D on Nov-28-2001 13:06:

quote:
Originally posted by mido
Hmmmmzzzz....

Ik heb nog 2 JBSystems draaitafels van nog geen jaar oud in de hoek staan omdat ik over ben gestapt op 2 SL 1200 MKII'tjes (ook maar omdat ik ze gekregen heb).

Ik moet zeggen het draaid een stuk lekkerder maar nog steeds ken ik het niet!

whehe

En was betrefd de JBSystems tafeltjes ik denk er nog even over na of ik ze verkoop. Laat ik nog wel even weten dan!

Gegroet!

Dan geef je ze maar lekker aan mij!!!!!!!! Achterlijk JOCH!!!!!!! (en dit is geen geintje)

Posted by mido on Nov-28-2001 13:12:

quote:
Originally posted by Remy D

Dan geef je ze maar lekker aan mij!!!!!!!! Achterlijk JOCH!!!!!!! (en dit is geen geintje)

Moet ik je klappen ofzo?? Kneusie!

Ennuh geef maar je mutje of 5 of je PSX2 dan zal ik erover denken! whaha STaKKeR van de bovenste plank! (Was ook geen geintje!)

Posted by Dj Alpha on Nov-28-2001 13:20:

en toch houden ze van elkaar

Posted by mido on Nov-28-2001 13:23:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
en toch houden ze van elkaar

Broederliefde!

whehe

Ik snap zo wie zo niet wat hij er mee moet want hij heeft 2 Technics tafels tot zijn beschikking en dan wil hij die dingen hebben!

Dat jong gebruikt echt veels te veel drugs!

Posted by Dj Alpha on Nov-28-2001 13:32:

laat mij ze hebben dan

Posted by Dj Lex on Nov-28-2001 13:41:

Ik geloof datw e afdwalen

Posted by Remy D on Nov-28-2001 13:51:

Drugs maakt meer goed dan je denkt

Posted by Gloomy on Nov-30-2001 12:41:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
hallo

ik wil niet te wijsneuserig overkomen maar ik snap niet zo goed dat jullie allemaal gelijk van die dure tt's kopen als je net begint met draaien. als je nagaat dat ongeveer (da's dus een schatting) 80 % van de beginnende dj's er binnen een half jaar de brui aan geeft, is het natuurlijk zonde van je geld toch? en je leert het beste fietsen op een ouwe fiets of niet
en denk nou niet "wat weet zij er nou van"...daar heb je gelijk in, maar mijn vriend draait al vanaf ongeveer 1991 en ik citeer hem een beetje ach so

veel succes iig allemaal ennuuu.....de aanhouder wint!!!

Hangt er ook van af hoe je tegenover het draaien staat; je hebt personen die ooit es een Dj zien draaien hebben met een uitgelaten publiek en dan denken van: 'was ik maar die Dj'. En dan maar kopen, die draaitafels terwijl ze totaal niet weten wat draaien inhoudt. Dan is het best dat ze zich eerst heel goed informeren wat draaien inhoudt vooraleer technics te kopen. Maar als ze dan toch direct aan de slag willen gaan, dan is het inderdaad beter met iets goedkoops te beginnen.
Maar als je er vrij zeker van bent dat draaien best wel je passie kan worden, dan koop je meteen direct het degelijkste materiaal. Want al het geld dat je dan spendeert aan goedkope draaitafels (om dan uiteindelijk toch technics te kopen) kan je evengoed uitgeven aan vinyl...
Gewoon een kwestie van er eerst diep over na te denken...

Greeeetz

Pages (2): « 1 [2]