TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סדרות טלוויזיה נוסטלגיות
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by DJ_BoN on Nov-24-2001 13:03:

שוטרים וגנבים זאת הסדרה עם ה"בוס הגדול" וכל זה ממש אהבתי
בכלל כשהייתי לד הייתי מכור לטלויזיה גם היום ת'אמת. אה ודרדסים זה קומוניסטי. לא שמתם לב שהם כולם עובדים ביחד ושדרדסבא המנהיג לובש אדום? וכן גרגמל הוא באמת היהודי אבל זה קומוניסטי לא נאצי. אתם ייודעים למה הם שונאים את גרגמל? כי בתכלס הוא לא עובד אבל הוא מנסה לאכול אותם והרי הקומוניסטים שונאים אנשים שלא עובדים...

בכל מקרה
אני ממש ממש אהבתי את "מאקרון 1" אם מישהו זוכר אני לא יודע אם זה היה בטלויזיה אבל עדיין יש לי קלטות וידאו של זה ואני רואה אותן עדיין, אהבתי את הרובוטריקים, את חתולי הרעם
Thunder
Thunder
Thundercats!
=))))
יו איזה זכרונות טובים
הממממ
סימפסונס אני עדיין אוהב ד"א מי שלא יודע יש כל יום שבת בשבע וחצי וראשון בשמונה וחצי בערוץ 1.. כן כן..שווה לשלם את האגרה..

כמובן היה "היער הירוק"...מי שלא זוכר שיתבייש לו!
לא זוכר מה עוד....

אהההההההההההה ד"א אנשים יש לי מחר ירפ"א ב!
=)
WISH ME LUCK

ועוד משהו. השאלה הזאת כנראה תהפוך את הדיון הזה למאוד מאוד סוער:

דרדס-סבא או דרדס-אבא???????


Posted by m0sh on Nov-24-2001 13:06:

שבוע שעבר היה פרק של סימפסונס שכבר יש לי מוקלט

אז הורדתי את הפרקים הכי חדשים שיצאו לםני כמה ימים של העונה ה13!

וזה דרדס-סבא


Posted by Ariels on Nov-24-2001 13:35:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואגב שוטרים וגנבים נורא מוכר לי! אני לא מארמין ששכחתי איזה סדרה זאת


אני לא מארמין... ארמין



ענק
!!!!


Posted by Sm0keMachine on Nov-24-2001 16:52:

HappyHappy

שכחתם את חוש חש הבלש!!!!


Posted by TranceGiant on Nov-25-2001 15:12:

quote:
Originally posted by Trance man
שכחתם את חוש חש הבלש!!!!


I hated him...it was SOOO obvious that no matter what he did he'd be successful, and all that because of his stupid niece

DANII!!!!
Dani shovevani is what i thought about right now
mosh man...i think i told my "story" some 3 times already
aval lo nora
i left 1991, from raanana to austria(my mum was a jewish austrian so for her ot was a come back)
im finishing high school in summer and then..donnno..
Who was it who wrote that hed go skiing in austria?
sj bon or dj black? anyway, ten kfize ahi, im living in LINZ


Posted by DJ_BoN on Nov-25-2001 15:43:

quote:
Originally posted by TranceGiant

Who was it who wrote that hed go skiing in austria?
sj bon or dj black? anyway, ten kfize ahi, im living in LINZ


It was me dude. I'm landing at munich, then spending the night at saltzburg, then going to St. Anton for a few days.


Posted by Dj-2TaLL on Nov-25-2001 15:59:

רשום בזה של הדרדסים שגי איי גו הם סדרות קפיטליסטיות!!!!!
זה בעצם מה שהציל אותי מלהיות קומוניסט!!!!


Posted by TranceGiant on Nov-25-2001 16:00:

and when will that be..?
with ur family? salzburg is one hour away from my city , yeah.
st. anton is a very nice skiing place, even thoug i hate skiing since i just CANT ski
and i tried a lot...and its too cold for me too
kay have fun !


Posted by Sm0keMachine on Nov-25-2001 17:20:

quote:
Originally posted by TranceGiant


I hated him...it was SOOO obvious that no matter what he did he'd be successful, and all that because of his stupid niece



what's niece??


Posted by DJ_BoN on Nov-25-2001 17:30:

quote:
Originally posted by Trance man


what's niece??


אחיינית


Posted by m0sh on Nov-25-2001 17:51:

איך באוסטריה

ואתה מתכוון לחזור?


Posted by TranceGiant on Nov-25-2001 18:38:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איך באוסטריה

ואתה מתכוון לחזור?


ah thats a big subject. i got used to this ountry, there were times where i really suffered though, cause i had hardly any friends, i was an "outsider" (NO not because im jewish or stuff like that) just didnt like the things other did ("cool parties" where every1 got drunk..with 13)..but there was no life like in israel. for example there no telephone call after 9 pm, and theres no..well just coming around and ringing at some1s door, to say "ata ba laredet al eyze pizza?", and at that age there were no real yeziot either. so my parents allowed me to go to israel for 6 months (at the age of 15/16)
had the time of my life PLUS discovered trance music
when being back i was first really depressed but afterwards life started here too, kinda. not that good but still we're going out more n stuff.
ill finish hi-skool this summer and then am gonna study either in the USA or UK hopefully. afterwards im planning to come back big-style to Israel.
anyway hope to visit mor often, last time was 1 and a half years ago


Posted by s0undw4v3 on Nov-25-2001 21:33:

שוטרים וגנבים והרובוטריקים!@#$!@$%%@#@#%
מה קרה לכם אנשים?! כולם גדלו על הרובוטריקים!!!

אני רק מחפש מאיפה להוריד פרקים של שוטרים וגנבים...


Posted by Dj Black on Nov-25-2001 21:37:

יש לך אתר עם פרקים של הרובוטריקים?


Posted by Ariels on Nov-25-2001 21:40:

מה נסגר איתכם אנשים
?????


Posted by eXeTik on Nov-25-2001 23:49:

חתולי הרעם
בולי
צבי הנינג'ה
הימן
שירה

*נוסטלגיה*


Posted by m0sh on Nov-26-2001 05:19:

יצא לפני כמה ימים לעולם הווראז מהדי וי די

חתולי הרעם אוסף 1 יש מצב שאני ישיג את זה


Posted by dj alonzo on Nov-26-2001 15:19:

חתולי הרעם, החתולים הסמוראים, מבוכים ודרקונים!, היה היה.. כן כן, הסדרה הזאת שמלמדת על ההיסטרויה, הייתי יושב מרותק למסך!!!
והסדרה הגדולה מכולם, שאשכרה לא עבר לי יום בחיים עד גיל 7 שלא ראיתי אותה זה..פלפת!!!
אני אישה קטנה מאוד ושמי פלפלת, יש לי כפית קסמים קטנה והיא מאוד שובבה"
והיא עושה לי לפעמים צרות כאלה....."
אחחח, הסדרה הזאת זה פשוט יצירת מופת..
וגם אסור להוריד מערכה של טאז-השד הטזמני!


Posted by dj alonzo on Nov-26-2001 15:25:

אהההה.. עוד משהו שנזכרתי בו, צעירי בברלי הילס גם סדרה ענקית! והיא עדיין משודרת לפעמים בפוקס קידס...


Posted by m0sh on Nov-26-2001 17:39:

quote:
Originally posted by dj alonzo
אהההה.. עוד משהו שנזכרתי בו, צעירי בברלי הילס גם סדרה ענקית! והיא עדיין משודרת לפעמים בפוקס קידס...


fox kids?

יש את זה בלווין או בדיגיטלי

לא משנה גם אני ראיתי אותה!


יוו חבל שלא מחזירים את כל הסדרות האדירות האלה לאיזה ערוץ נוסטלגיה שהילדים של היום יראו דברים טובים לא פוקימון וכל ההופ המסריח!


Posted by luckystrike on Nov-27-2001 01:47:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


יוו חבל שלא מחזירים את כל הסדרות האדירות האלה לאיזה ערוץ נוסטלגיה שהילדים של היום יראו דברים טובים לא פוקימון וכל ההופ המסריח!


ואללה רעיון טוב
!!!


Posted by DJ_BoN on Nov-27-2001 05:59:

quote:
Originally posted by luckystrike


ואללה רעיון טוב
!!!




אבל באמת נראה לך שאם לילדים תהיה בחירה בין הדרדרסים ובין פוקימון הם יעדיפו את הדרדסים?
אני יודע שאני אעדיף..אבל הם בטוח יראו פוקימון...


Posted by Dj-2TaLL on Nov-27-2001 12:18:

נכון...
שמע זה כמו שאם היו אומרים לך או שתראה את הדרדסים, וכו או שתראה את מה שההורים שלך היו רואים שהם היו קטנים, אם היה טלוויזיה...
(בטח גם שחור לבן...)

כל אחד יואהב ויעדיף לראות את הסדרות שעליהן גדל...


Posted by Dj Black on Nov-27-2001 12:49:

הייתי מרותק לערוץ הזה 24 שעות ביממהההה הלוואי היה כזה ערוץ

ראיתי שיש רון הדברון בפוקוס קידס


Posted by dj alonzo on Nov-27-2001 14:57:

!רון הדבורון אף פעם לא אהבתי.. אבל הייתי חולה על הדבורה מאיה


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.