TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סדרות טלוויזיה נוסטלגיות
Pages (3): « 1 [2] 3 »
שוטרים וגנבים זאת הסדרה עם ה"בוס הגדול" וכל זה ממש אהבתי
בכלל כשהייתי לד הייתי מכור לטלויזיה גם היום ת'אמת. אה ודרדסים זה קומוניסטי. לא שמתם לב שהם כולם עובדים ביחד ושדרדסבא המנהיג לובש אדום? וכן גרגמל הוא באמת היהודי אבל זה קומוניסטי לא נאצי. אתם ייודעים למה הם שונאים את גרגמל? כי בתכלס הוא לא עובד אבל הוא מנסה לאכול אותם והרי הקומוניסטים שונאים אנשים שלא עובדים...
בכל מקרה
אני ממש ממש אהבתי את "מאקרון 1" אם מישהו זוכר אני לא יודע אם זה היה בטלויזיה אבל עדיין יש לי קלטות וידאו של זה ואני רואה אותן עדיין, אהבתי את הרובוטריקים, את חתולי הרעם
Thunder
Thunder
Thundercats!
=))))
יו איזה זכרונות טובים
הממממ
סימפסונס אני עדיין אוהב ד"א מי שלא יודע יש כל יום שבת בשבע וחצי וראשון בשמונה וחצי בערוץ 1.. כן כן..שווה לשלם את האגרה..
כמובן היה "היער הירוק"...מי שלא זוכר שיתבייש לו!
לא זוכר מה עוד....
אהההההההההההה ד"א אנשים יש לי מחר ירפ"א ב!
=)
WISH ME LUCK
ועוד משהו. השאלה הזאת כנראה תהפוך את הדיון הזה למאוד מאוד סוער:
דרדס-סבא או דרדס-אבא???????
שבוע שעבר היה פרק של סימפסונס שכבר יש לי מוקלט
אז הורדתי את הפרקים הכי חדשים שיצאו לםני כמה ימים של העונה ה13!
וזה דרדס-סבא
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN ואגב שוטרים וגנבים נורא מוכר לי! אני לא מארמין ששכחתי איזה סדרה זאת |
שכחתם את חוש חש הבלש!!!!
| quote: |
| Originally posted by Trance man שכחתם את חוש חש הבלש!!!! |


| quote: |
| Originally posted by TranceGiant Who was it who wrote that hed go skiing in austria? sj bon or dj black? anyway, ten kfize ahi, im living in LINZ |
רשום בזה של הדרדסים שגי איי גו הם סדרות קפיטליסטיות!!!!!
זה בעצם מה שהציל אותי מלהיות קומוניסט!!!!

and when will that be..?
with ur family? salzburg is one hour away from my city , yeah.
st. anton is a very nice skiing place, even thoug i hate skiing since i just CANT ski
and i tried a lot...and its too cold for me too 
kay have fun !
| quote: |
| Originally posted by TranceGiant I hated him...it was SOOO obvious that no matter what he did he'd be successful, and all that because of his stupid niece |
| quote: |
| Originally posted by Trance man what's niece?? |
איך באוסטריה
ואתה מתכוון לחזור?
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN איך באוסטריה ואתה מתכוון לחזור? |

שוטרים וגנבים והרובוטריקים!@#$!@$%%@#@#%
מה קרה לכם אנשים?! כולם גדלו על הרובוטריקים!!!
אני רק מחפש מאיפה להוריד פרקים של שוטרים וגנבים...
יש לך אתר עם פרקים של הרובוטריקים?
מה נסגר איתכם אנשים
?????
חתולי הרעם
בולי
צבי הנינג'ה
הימן
שירה
*נוסטלגיה*
יצא לפני כמה ימים לעולם הווראז מהדי וי די
חתולי הרעם אוסף 1 יש מצב שאני ישיג את זה
חתולי הרעם, החתולים הסמוראים, מבוכים ודרקונים!, היה היה.. כן כן, הסדרה הזאת שמלמדת על ההיסטרויה, הייתי יושב מרותק למסך!!!
והסדרה הגדולה מכולם, שאשכרה לא עבר לי יום בחיים עד גיל 7 שלא ראיתי אותה זה..פלפת!!!
אני אישה קטנה מאוד ושמי פלפלת, יש לי כפית קסמים קטנה והיא מאוד שובבה"
והיא עושה לי לפעמים צרות כאלה....."
אחחח, הסדרה הזאת זה פשוט יצירת מופת..
וגם אסור להוריד מערכה של טאז-השד הטזמני!
אהההה.. עוד משהו שנזכרתי בו, צעירי בברלי הילס גם סדרה ענקית! והיא עדיין משודרת לפעמים בפוקס קידס...
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo אהההה.. עוד משהו שנזכרתי בו, צעירי בברלי הילס גם סדרה ענקית! והיא עדיין משודרת לפעמים בפוקס קידס... |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN יוו חבל שלא מחזירים את כל הסדרות האדירות האלה לאיזה ערוץ נוסטלגיה שהילדים של היום יראו דברים טובים לא פוקימון וכל ההופ המסריח! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ואללה רעיון טוב !!! |
נכון...
שמע זה כמו שאם היו אומרים לך או שתראה את הדרדסים, וכו או שתראה את מה שההורים שלך היו רואים שהם היו קטנים, אם היה טלוויזיה...
(בטח גם שחור לבן...)
כל אחד יואהב ויעדיף לראות את הסדרות שעליהן גדל...
הייתי מרותק לערוץ הזה 24 שעות ביממהההה הלוואי היה כזה ערוץ
ראיתי שיש רון הדברון בפוקוס קידס

!רון הדבורון אף פעם לא אהבתי.. אבל הייתי חולה על הדבורה מאיה
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.