TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar kan ik films downen!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by tijs08 on Dec-02-2001 13:35:

er zit wel resume op inderdaad, maar je moet met dat progje een server kiezen en dan kan je daarvan gaan downen, er zijn alleen een stuk of 100 servers en werd er dus vlak voor die file klaar was uitgekickt ofzo, anders dan dat kan ik ook niet bedenken.

Nu denk ik dus dat je weer met dezelfde server moet connecten om te resumen mar welke server het was?? en dan hebben ze ook nog eens een max aan het aantal users en die zat dus helemaal vol.

ik bal echt hard. dacht eindelijk een progje te hebben dat echt werk ipv kazaa 1 uurtje op 100 kb/sec en dan de rest van de week op 1.66 kb/sec. Want dat edonkey liep continu op 60 kb/sec

dus als er hier iemand is die wat van edonkey af weet!!

let me know!!

Posted by Rudy on Dec-02-2001 14:37:

Re: klote donkey

quote:
Originally posted by tijs08
he gasten!!
kheb dus de hele dag zitten wachten op american pie 2.

Whahahahaa! Ik kan hier 1 gigabyte downen in een half uurtje! Echt heerlijk! Heb een gemiddelde snelheid van zon 650 kb/sec !
Maarja het zijn niet mijn eigen compus dus heb er eigenlijk geen fucck aan! IK WIL OOK AMERICAN PIE 2! Maar wel direct download, maar die zal er wel niet zijn!!

Nou laterz!

Posted by TimeportE on Dec-02-2001 14:41:

Re: Re: klote donkey

quote:
Originally posted by Rudy

Whahahahaa! Ik kan hier 1 gigabyte downen in een half uurtje! Echt heerlijk! Heb een gemiddelde snelheid van zon 650 kb/sec !
Maarja het zijn niet mijn eigen compus dus heb er eigenlijk geen fucck aan! IK WIL OOK AMERICAN PIE 2! Maar wel direct download, maar die zal er wel niet zijn!!

Nou laterz!

staat er op die comps ook geen irc.. want daar kun je dus extreem veel mee kwam ik dus gister achter (m.b.v o.a. john!! )

Posted by John on Dec-03-2001 13:34:

Re: Re: Re: klote donkey

quote:
Originally posted by TimeportE

staat er op die comps ook geen irc.. want daar kun je dus extreem veel mee kwam ik dus gister achter (m.b.v o.a. john!! )

als je weer op irc bent moet je in mirc op het 4e icoontje bovenin klikken (list channels)
dan kan je ff die zooi instellen en dan doe je match text bijvoorbeeld movie
dan gaat ie listen en dan krijg je alle kanalen met *movie* in de naam. =) dan kan je uitzoeken wat je wilt
als je verder nog hulp nodig hebt moet je maar ff tegen mij ouwehoeren daaro, mn nick = Gi0vann1 (ik zit altijd in mp3trance en warez_moviez_gamez_mp3z als mn pc aanstaat.

ik kan trouwens american pie 2 van mn ftp accountje op de t3 dump halen =)))) alleen hebbik de screener al 6 keer gezien, dus ik hoef em ni meer. ik zou em graaag naar jullie sture, maar ja..met dit chello lijntje duurt dat wel een paar dagen =/
soorrry

Pages (2): « 1 [2]