TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar kan ik films downen!
Pages (2): « 1 [2]
er zit wel resume op inderdaad, maar je moet met dat progje een server kiezen en dan kan je daarvan gaan downen, er zijn alleen een stuk of 100 servers en werd er dus vlak voor die file klaar was uitgekickt ofzo, anders dan dat kan ik ook niet bedenken.
Nu denk ik dus dat je weer met dezelfde server moet connecten om te resumen mar welke server het was?? en dan hebben ze ook nog eens een max aan het aantal users en die zat dus helemaal vol.
ik bal echt hard. dacht eindelijk een progje te hebben dat echt werk ipv kazaa 1 uurtje op 100 kb/sec en dan de rest van de week op 1.66 kb/sec. Want dat edonkey liep continu op 60 kb/sec
dus als er hier iemand is die wat van edonkey af weet!!
let me know!!
Re: klote donkey
| quote: |
| Originally posted by tijs08 he gasten!! kheb dus de hele dag zitten wachten op american pie 2. |

!Re: Re: klote donkey
| Originally posted by Rudy Whahahahaa! Ik kan hier 1 gigabyte downen in een half uurtje! Echt heerlijk! Heb een gemiddelde snelheid van zon 650 kb/sec ![]() !Maarja het zijn niet mijn eigen compus dus heb er eigenlijk geen fucck aan! IK WIL OOK AMERICAN PIE 2! Maar wel direct download, maar die zal er wel niet zijn!! Nou laterz! |
)
Re: Re: Re: klote donkey
| Originally posted by TimeportE staat er op die comps ook geen irc.. want daar kun je dus extreem veel mee kwam ik dus gister achter (m.b.v o.a. john!! ) |