TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-06-2005] Everybody (Sander Kleinenberg 5hr Solo) - Paard Van Troje, Den Haag
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by magrec Tsja criteria om een thread stikcy te maken ontgaan mij even... Maar goed kan hier niet bijzijn. Familiedag op de 13e |

| Originally posted by SnuggLe Heb jij 2 dagen nodig om bij te komen dan? Everybody is de 11e! ![]() Als het slecht weer is de 11e ben ik er toch wel bij, anders zit ik bij BasD in Enschede. |
Sjah, er was niets sticky, dus ik heb maar wat dingen gepakt op basis van activiteit en lengte... (ja, sensation heb ik overgeslagen ja
)
Bovendien was het vorige SK feestje in Den Haag wel een redelijk TA feestje 
| Originally posted by eieregooie Bovendien was het vorige SK feestje in Den Haag wel een redelijk TA feestje |
Dit feestje staat op de planning. Ik wil wel eens zien of het Paard inderdaad de beste club van Nederland is 
Kaartje in de pocket, dus ik ben nu ook zeker van de partij! 
misschien kom ik hier ook wel even langs koekeloeren
Als het weer is zoals vandaag, ben ik er zeker bij.
Dan ga ik niet naar Enschede BBQen, maar ben ik erbij.
Schijnt overigens dan wel in Enschede een 'vette party' te zijn met Rank1, Gielen en Jean, op de Oude Markt. Buiten...gratis dus 
wat vet zeg met die namen
esrem moet die avond wel ergens in deventer draaien
| Originally posted by Roger wat vet zeg met die namen esrem moet die avond wel ergens in deventer draaien |
tis ook nooit goed.. ik geef alleen een alternatief aan
| Originally posted by Roger tis ook nooit goed.. ik geef alleen een alternatief aan |
| Originally posted by SnuggLe Nee ik snap het niet, ik vroeg me af wat je bedoeld met 'die namen'. |
| Originally posted by Matthijs denk dat ie daarmee Rank1, Gielen en Jean bedoelde. |
Verstands verbijstering, Korsakov
| Originally posted by Matthijs denk dat ie daarmee Rank1, Gielen en Jean bedoelde. |
Ik weet het ook nog niet... 
| Originally posted by Tim81 Ik weet het ook nog niet... |
simpul!
Ik ga ook \o/
Ben d'r ook bij!
| Originally posted by tijs08 Voor jou is het toch makkelijk Tim! 1. Zondag moet je misschien voetballen, dus komt vrijdag beter uit 2. Sander is een kaaskop en zie je vaker dan Hernan 3. Argentijn Hernan zie je minder vaak dan Sander 4. Melkweg is voor jou dichterbij dan 't Paard 5. Wij (fc ta-prog-boys 3) gaan allemaal naar Hernan simpul! |
Oh, en het ziet er steeds minder naar uit dat ik erbij ben toch. Ga me de dag ervoor ook al goed vermaken op Earth. Sander zie ik nog vaak genoeg, de 'bbq' (ook al issie binnen) gaat toch voor. Sorry Marijke & Maarten....can i make it up? |
| Originally posted by Engeltje Beetje jammer weer Snuggle... |
volgende keer beter..
| Originally posted by Engeltje Beetje jammer weer Snuggle... |
| Originally posted by SnuggLe Tsja, shit happens. Zonder mij vermaken jullie je ook wel |
ik hoop dat je weet wat je gemist hebt!!! Sander draaide heerlijk! En voor mij de eerste keer het paard maar die tent is voor herhaling vatbaar! Wat een heerlijke nacht!
was weer toppie!Nu lekker slapen...
Vroege vogels