TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Black 2005 Line-Up
Pages (2): « 1 [2]
Tja ik had er best heen gewild maar zoals elk jaar is er in Berlijn ook wat leuks te doen. Dus dan maar met m'n cheezy witte broek tussen de siliconentieten en huisvrouwen staan. Het boeit me geen flikker, je moet er gewoon niet teveel van verwachten en over je heen laten komen. Vorig jaar was best goed te doen 
Ik denk overigens dat 20-30% van de bezoekers naar beide Sensations gaan....
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Yves de Ruijter: opwarmdj, verdient meer Tom Harding: Grootheid op het verkeerde feest Yoji: misschien de duurste dj omdat ze ook het vliegtuig moeten betalen Dana vs Luna: verrassend, maar toch ook weer niet Prophet: geweldige dj maar wel alweer een goedkope nederlandse dj Deepack: t was te verwachten Outblast: is Darkraver na zn hitje te commercieel of te duur geworden ofzo!? Kortom weer een typische sensation line-up: alleen maar cheapass dj's want ja je betaalt natuurlijk voor de lampies en lichies. |
Dont you think?
| Originally posted by SnuggLe Oke Tomaz, komtie: Yves: hij moet openen. VOor een DJ van zo'n kaliber en zo'n staat van dienst is het wel jammer dattie moet openen. Tom Harding: de dingen die hiervoor gezegd zijn maal 2... Yoji: is inderdaad de duurste DJ hoor... wil niet zeggen dat ik het daarmee afkraak, maar verder is het allemaal NL. Dan is Sensation niet "Worlds Leading Dance Event", maar meer NL gericht... Dana vs Luna: Kom op zeg, zooooooooo 2003 Dont you think?Prophet: hiermee ben ik het niet eens met Theseus, nog steeds een topdj, en zwaar onderschat denk ik. Terecht dat hij daar staat... Verder kan ik niet oordelen.......... |
) Maar goed, het is mij ook teveel hardstyle, vandaar dat ik niet ga.
Yves de Ruijter vroegah echt dikke shit in Zillion (Belgie).
daarna is hij een beetje op de achtergrond blijven plakken wat enorm zonde is. daarnaast is het weel helemaal ruk natuurlijk. Tom Harding was de laatste jaren ook zwaar overrated!.
Echt weer line-up van 'lik me vleestollie voor een knaak'
Voor de doelgroep zeker wel een goede line-up. Best gevarieerd ook nog.
| Originally posted by SnuggLe Oke Tomaz, komtie: Yves: hij moet openen. VOor een DJ van zo'n kaliber en zo'n staat van dienst is het wel jammer dattie moet openen. Tom Harding: de dingen die hiervoor gezegd zijn maal 2... Yoji: is inderdaad de duurste DJ hoor... wil niet zeggen dat ik het daarmee afkraak, maar verder is het allemaal NL. Dan is Sensation niet "Worlds Leading Dance Event", maar meer NL gericht... Dana vs Luna: Kom op zeg, zooooooooo 2003 Dont you think?Prophet: hiermee ben ik het niet eens met Theseus, nog steeds een topdj, en zwaar onderschat denk ik. Terecht dat hij daar staat... Verder kan ik niet oordelen.......... |