TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Black 2005 Line-Up
Pages (2): « 1 [2]

Posted by jp on May-02-2005 16:27:

Tja ik had er best heen gewild maar zoals elk jaar is er in Berlijn ook wat leuks te doen. Dus dan maar met m'n cheezy witte broek tussen de siliconentieten en huisvrouwen staan. Het boeit me geen flikker, je moet er gewoon niet teveel van verwachten en over je heen laten komen. Vorig jaar was best goed te doen

Ik denk overigens dat 20-30% van de bezoekers naar beide Sensations gaan....

Posted by SnuggLe on May-02-2005 16:39:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Yves de Ruijter: opwarmdj, verdient meer
Tom Harding: Grootheid op het verkeerde feest
Yoji: misschien de duurste dj omdat ze ook het vliegtuig moeten betalen
Dana vs Luna: verrassend, maar toch ook weer niet
Prophet: geweldige dj maar wel alweer een goedkope nederlandse dj
Deepack: t was te verwachten
Outblast: is Darkraver na zn hitje te commercieel of te duur geworden ofzo!?

Kortom weer een typische sensation line-up: alleen maar cheapass dj's want ja je betaalt natuurlijk voor de lampies en lichies.

Oke Tomaz, komtie:

Yves: hij moet openen. VOor een DJ van zo'n kaliber en zo'n staat van dienst is het wel jammer dattie moet openen.

Tom Harding: de dingen die hiervoor gezegd zijn maal 2...

Yoji: is inderdaad de duurste DJ hoor... wil niet zeggen dat ik het daarmee afkraak, maar verder is het allemaal NL. Dan is Sensation niet "Worlds Leading Dance Event", maar meer NL gericht...

Dana vs Luna: Kom op zeg, zooooooooo 2003 Dont you think?

Prophet: hiermee ben ik het niet eens met Theseus, nog steeds een topdj, en zwaar onderschat denk ik. Terecht dat hij daar staat...

Verder kan ik niet oordelen..........

Posted by Tomaz on May-02-2005 16:52:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke Tomaz, komtie:

Yves: hij moet openen. VOor een DJ van zo'n kaliber en zo'n staat van dienst is het wel jammer dattie moet openen.

Yoji: is inderdaad de duurste DJ hoor... wil niet zeggen dat ik het daarmee afkraak, maar verder is het allemaal NL. Dan is Sensation niet "Worlds Leading Dance Event", maar meer NL gericht...

Prophet: hiermee ben ik het niet eens met Theseus, nog steeds een topdj, en zwaar onderschat denk ik. Terecht dat hij daar staat...

Yves: Misschien wel jammer, maar een beetje feestganger gaat van begin tot eind en ik vind al jaren dat bij Sensation de opening de toon zet!
Yoji: wat interesseert mij het nou wat een dj kost (zolang ik het niet organiseer ) Maar goed, het is mij ook teveel hardstyle, vandaar dat ik niet ga.
Dana vs. Luna: ja, 2003 idd, maar succes verzekerd. Sensation draait om het totaalplaatje, niet om de line-up.

Posted by New Wave on May-02-2005 18:25:

Yves de Ruijter vroegah echt dikke shit in Zillion (Belgie).
daarna is hij een beetje op de achtergrond blijven plakken wat enorm zonde is. daarnaast is het weel helemaal ruk natuurlijk. Tom Harding was de laatste jaren ook zwaar overrated!.
Echt weer line-up van 'lik me vleestollie voor een knaak'

Posted by moogwai on May-02-2005 18:40:

Voor de doelgroep zeker wel een goede line-up. Best gevarieerd ook nog.

Posted by Little Theseus on May-02-2005 22:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke Tomaz, komtie:

Wijlens deze draad lezende had in ongeveer hetzelfde gepost, dank je Snuggle.

Prophet is iemand die ik net als Tommie irl heb meegemaakt van achter de draaitafels, en wat Paul betreft vind ik juist dat hij een relatief extreem goedkope dj is gekeken naar staat van dienst en skills etc.
Om een goede indicatie te geven voor de mensen die niet in het wereldje zitten; Danzel (ja, van dat kuthitje pump it up) kost meer dan 4 keer meer voor een optreden van een halfuur dan 2 uur Prophet.
Daarom verdient The Prophet imo juist meer respect, hij is niet zo arrogant dat hij monsterprijzen gaat vragen als dj en dat hij op sensation staat is dan ook meer dan verdiend. Desondanks komt het op mij over alsof ID$T hem niet heeft geboekt vanwege zijn staat van dienst en zijn skills oid en vandaar mijn reactie.

Pages (2): « 1 [2]