TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA T-Shirt
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Zal ID&T ons niet willen sponsoren in ruil voor een mooie druk van hun naam op ons T-shirt? vinnik nog wel kewl ook 
| quote: |
Originally posted by DJ_Siesta ![]() C: hebber wel 35 Euro voor over |

Ik maak ook wel een ontwerpje, als t lukt
PEACE MY NIGGAZZZ
NIGGA WHOOOOO!!!!
volgende...
| Originally posted by Optimus Trance NIGGA WHOOOOO!!!! volgende... |
| Originally posted by Henkie_henk NiGga WherE |

| Originally posted by Henkie_henk ff kijke wat het word.. ik zal maybe zelf nog wat fixe? |

Dat is zekers wel een VET ID!
100 piek voor z'on T-shirt is wel te doen.
Moet wel geoie kwaliteit zijn natuurlijk.
Ben niet de creatiefste thuis, dus laat ik dat aan anderen over.
Het mogen best felle kleuren zijn.
En nickname natuurlijk he 
Las hierboven ergens blauw/paars met groen, das best een vette combi.
Hopelijk wordt dit wat 
zeer goed idee shirts.
A) zker intresse goed idee, zker voor innercity als we dat hallen.
b)ik ben niet zo goed in photoshop
c)ligt aan de kwaliteit
d) Roze met kraag AUB
nee boeit mij niet, ligt aan het ontwerp
e) maat?? xxl, heb ik denk wel met me 2m02
het mooiste zou zijn als onze nicks erbij zouden komen, die extra kosten zouden voor mij niet uitmaken
Hey, you can count me in!!!
lijkt me wel wat, prijs hangt af van kwaliteit, ontwerpen waag ik me niet aan, zijn er al zat van op diverse plekken op het forum.
maatje mag toch echt wel XL of groter wezen
ideaal om mekaar te herkennen op feessies
greetz kolkiewolkie
| Originally posted by Henkie_henk enneh rubdub.. we zijn geen nummers.. dat we nou nummertjes zijn op windesheim betekent nie dat we dat in real life ook moete zijn he ![]() |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Daar zit wat in Henkie_henk......... maar goed, nickname vinnik ook best |

Sponsort ID&T ons dan of betalen wij voor de rechten om zon logootje te mogen drukken? In dat laatste geval:
no way.
Want face it: ID&T regelt prachtige feesten, maar ze weten wel wat een poot uitdraaien is (vooral financieel dan)
krijgen we dur poet voor of mag het gratis: no problemo
dat van member since ..-..-.... is wel een goed idee, maar dat moet niet te groot erop komen
greetz kolkiewolkie
| Originally posted by kolkiewolkie dat van member since ..-..-.... is wel een goed idee, maar dat moet niet te groot erop komen greetz kolkiewolkie |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Waarom niet zo groot Kolkiewolkie? Zien ze dan dat je nog maar net komt kijken op het forum?? hehe j/k! |
| Originally posted by kolkiewolkie nee, maar het is net als bij spoilers op autos. Een subtiel extraatje heeft vaak meer effect dan een protserige taartschep. Persoonlijk vind ik dat het shirt ook niet te uitbundig moet worden. Niet omdat ik niet trots ben om een member te zijn, maar meer omdat het mooie/stijlvolle er dan afgaat. en nog iets: ik ben (iets) langer member dan jij RubDub greetz kolkiewolkie |

A) zekers, strak plan 
B) ik wil het altijd proberen, maar echt veel zal ik er niet van bakken.
C) 100 piek (inclusief verzend kosten uiteraard
en het moet wel een beetje kwaliteit zijn...niet 3 keer wassen weggooie
D) ik kan wel wat mooie kleuren uitzoeken met PhotoShop, das ni zo moeilijk
niet te druk iig.
E) 128, nee geintje :P hangt ervanaf of ze groot of klein uitvallen...maar een t-shirt hebbik liever wat groter...L/XL?
oh en een id&t logo lijkt me niet zon goed id...(alleen als ze willen sponseren
) id&t is dan wel vrij belangrijk voor de trance en zeker voor de feesten, maar het heeft verder niets met deze site te maken toch? op zich is het wel een mooi logo, het boeit me eigenlijk niet of het erop staat. =)
en dat member since...neuu, ben hier pas hehe
mzzzls
Ok, ik heb er 2 gebeld, waarvan 1 me zou mailen over de info. De andere zei dit:
Kosten Zeef: 50,- per kleur
Kosten Film: 35,- per kleur
Drukken 1e kleur: 75,-
Drukken volgende kleur: 55,-
Er vanuit gaande dat we 3 kleuren hebben:
3 x 50= 150,-
3 x 35= 105,-
1 x 75= 75,-
2 x 55= 110,-
totaal= 430,- (toch?
)
btw 75,25 (17,5)
totaal 505,25 aan drukkosten (niet p.p. hoor)
je mag eigen shirts meenemen, wel voor eigen risico. drukken van nickname is 25 piek (!!!!!!!!!) per shirt EXTRA. Zij hebben shirts voor 6,50 en 7,50

die prijzen vallen me nog wel redelijk mee,
alleen die nickname erbij een beetje prijzig,
het totaal is iets duurder (klein rekenfoutje Miss P
)
440 + 17,5 % = 517
Als je die fl. 517 deelt door minimaal 20 personen,
krijg je per persoon een bedrag van fl. 25.85
Misschien doen er nog meer mee, maar dit valt toch nog op te brengen voor de meesten? Als je ziet dat men er wel 100 piek voor over heeft.
Misschien je nickname er nog op, kom je op een fl. 50, redelijk toch?
Zo, wel weer genoeg gelult
Je laat het van die andere ook nog wel ff horen Miss P?
Greetz RubDub
daar komt dan nog wel een T-Shirt bij.....
Hmm, als ik de prijzen van de basisshirts bekijk (dus zonder bedrukking) begin ik toch wel bedenkingen te krijgen over de kwaliteit hiervan (soort stofje, krimp e.d.).
Dit was Herr RUBDUB nog vergeten: kosten shirt
en maar klagen dat Miss P niet kan rekenen....
Tenslotte: Aantal kleuren: 3..... betekent dit nu dat de hele opdruk maar drie kleurtjes kan bevatten?? Dit zou nl. betekenen dat een beetje opdruk met effect onbetaalbaar wordt (kleurovergang???)
of zie ik dit verkeerd???
greetz kolkiewolkie
Nou laten we uitgaan van 60,- pp
Hebben ze wel T-shirts in die kleur die ik aangegeven heb?
Voor de mensen dei niet weten wat ik bedoel:
(btw ff rechtermuistoets en opslaan als doen anders werkt ie niet)
http://www.geocities.com/alphanica/TA.jpg
Kolkie, kijk s ff boven je eigen post!
daar staan de kosten van het T-Shirt!
Niet meteen oordelen
Greetz RubDub
| Originally posted by Ruben_Dubbink Kolkie, kijk s ff boven je eigen post! daar staan de kosten van het T-Shirt! Niet meteen oordelen Greetz RubDub |
Ik vind een bedrag rond de 50/60 piek zeker wel goed, alleen weet je idd niet de kwaliteit van het shirt zelf.. en trouwens over de kleur etc van het t-shirt, ik vin die van alpha wel goed maar dan iets aan gepast (zie andere thread = Contest: Ontwerp een TA T-shirt) .. maar nog eff afwachten op de andere mogelijke drukker!!
Ik moest et van miss p in deze thread zetten dus dat doe ik dan maar 
Zijn er mensen die longleeve shirts willen??? daar ben ik namelijk een voorstander van. Gewoon om ff te kijken
. Zou op zich wel cool zijn om dan op de mouwen TRANCEADDICT te laten drukken