TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [13-05-05] Danny Howells - Panama Global Underground release party
Pages (3): « 1 [2] 3 »
tot vanavond allemaal.
Bouma, cdtjes ruilen ? 
Ik zeg het is niet handig om, als je de trein van A'dam naar Den Haag moet hebben, om dan in Rotterdam wakker te worden.
Godverdomme zeg.
Maar verder, wat een TOPAVOND! Ik kan maar 1 ding zeggen:
Sandra Bollek!

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik zeg het is niet handig om, als je de trein van A'dam naar Den Haag moet hebben, om dan in Rotterdam wakker te worden. Godverdomme zeg. Maar verder, wat een TOPAVOND! Ik kan maar 1 ding zeggen: Sandra Bollek! |

| Originally posted by SnuggLe Ik zeg het is niet handig om, als je de trein van A'dam naar Den Haag moet hebben, om dan in Rotterdam wakker te worden. Godverdomme zeg. |
Sandra Bollek! |

Echt een onwijs lawaai wat nu dus al uren bezig is, heb pas zo'n 2 uur geslapen
en wilde vanavond weer door naar Novalectra. Schijtzooi dat ze dat dak juist vandaag moeten repareren zeg!
Wat een TOPAVOND zeg! Ik kan niet anders zeggen, Howells was echt meesterlijk goed bezig en ik heb de Panama in tijden niet zo los zien gaan!
Was weer gezellig met het handjevol TA's wat aanwezig was. 
| Originally posted by Partyhardy! "Bram, Bram, hier is Den Haag HS" "Jaja, laat me slapen" "okay, wat jij wil" *15 minuten later "Gasten waarom zeiden jullie niks!?!" |
| Originally posted by Partyhardy! "Bram, Bram, hier is Den Haag HS" "Jaja, laat me slapen" "okay, wat jij wil" *15 minuten later "Gasten waarom zeiden jullie niks!?!" |

)
o oh oh wat een lekkere avond/nacht.
In het begin was de sfeer nogal matjes maar hoe later het werd hoe beter de sfeer. Meeste mensen gingen goed los en howells draaide goed en veel lekkere platen kwamen voorbij. Het was misschien wel iets te druk maar dat mocht de pret niet drukken. Rond 3:45 vertrokken aangezien kameraad honger had dus zijn we daarna nog naar een snackbar aan de rozengracht gegaan waar we nog wel een uur hebben staan ouwehoeren met de mensen daar
Er waren ook weer veels te veel bekenden aanwezig jammer dat zo'n tent al om 4:00 moet sluiten.
Danny Howells krijgt een 3-maandelijkse residency in de Panama.
Het houdt niet op daar met goede feestjes. 
| Originally posted by Bouma-Bros Danny Howells krijgt een 3-maandelijkse residency in de Panama. Het houdt niet op daar met goede feestjes. |
| Originally posted by SnuggLe Oh en Harmen: je begint DIK te worden |
mocht ook wel een keer toch
| Originally posted by SnuggLe Was gezellig Sido, Onno en Chef |
| ...Oh, hij draaide ook nog een plaat uit die Orlando-set van Sasha, iemand die nog weet welke dat was? Ik dacht Tiefschwarz- Electromagnetic of die Ingrosso. |
| Originally posted by HiGH_NrG Volgens mij wordt er iemand vergeten! |
| Originally posted by Bouma-Bros Freeform 5 - Electromagnetic (Tiefschwarz Remix) TUNE. |
Bouma, Harmen, Partyhardy en LEON
t was gezellig
| Originally posted by HiGH_NrG Volgens mij wordt er iemand vergeten! |
Maar leuk dat je er nog was 
| Originally posted by GrooveCollect. Bouma, Harmen, Partyhardy en LEON t was gezellig |
Ja sorry, had je even te kort gezien
Maar leuk dat je er nog was 
| Originally posted by GrooveCollect. Ja sorry, had je even te kort gezien Maar leuk dat je er nog was |

| Originally posted by GrooveCollect. Ja sorry, had je even te kort gezien Maar leuk dat je er nog was |
| Originally posted by SnuggLe Je (mensen in het algemeen) moet ook niet zoveel lullen op een feest joh, vooral als het maar tot 4 uur duurt. Dansen moet je, totdat je er bij neervalt! ![]() |
| Originally posted by GrooveCollect. heb je gelijk in, maar dat lukt niet altijd. zeker als je 5 maanden niet uit bent geweest en honderd bekenden tegenkom die allemaal willen weten hoe het gaat (ook met die kleine) |
| Originally posted by SnuggLe Hoor net van EMRE dat het For Sale - Buy now is! |
Ozgur Can draaide hem toen ook op Intiem!
Super tune!
Vette pic!
| Originally posted by SnuggLe He Jerry, hoest met de kleine? Oh, ID van de avond: http://s19.yousendit.com/d.aspx?id=...160P9YBQBZRMIET Hoor net van EMRE dat het For Sale - Buy now is! Nog een fototje: |
| Originally posted by magrec HEy die foto is van jay...vette camera heeft die. |