TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiger777
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ik volg dit forum al veel langer (passief) dan 80% van iedereen hier. |
who fucking cares
Jezus jongens komopzeg! Het is geen kleuterklas! ga effe zinloos lopen zeveren van wie hier het eerste was en hoe vaak je dit forum checkt. Wat kan de rest het schelen! Het is maar een forum over muziek! Je bent echt niet stoerder als je hier langer bent. Volwassen gedragen! tjoptjop!
| Originally posted by mellow_head Funny? Ask em tegekom zal em nimme lache |
| Originally posted by New Wave Jezus jongens komopzeg! Het is geen kleuterklas! ga effe zinloos lopen zeveren van wie hier het eerste was en hoe vaak je dit forum checkt. Wat kan de rest het schelen! Het is maar een forum over muziek! Je bent echt niet stoerder als je hier langer bent. Volwassen gedragen! tjoptjop! |
| Originally posted by X-Tune Er is geen reden om mij uit te kakken. |
| Originally posted by The_G0dfather dat wordt iets voor de security op de volgende beta party |
het gezeik dat mellow_head altijd klaar heeft staan als x-tune effe iets post (zelfs als dat niet altijd dwaas is wat die post) begint mij tegenwoordig meer te irriteren dan de posts van x-tune zelf...
| Originally posted by Bertn het gezeik dat mellow_head altijd klaar heeft staan als x-tune effe iets post (zelfs als dat niet altijd dwaas is wat die post) begint mij tegenwoordig meer te irriteren dan de posts van x-tune zelf... |
+1, en nog geen beetje
Dubbel account?
Anders is er ook nog altijd iets als een Ignore List 
Wat verschillende mensen denken:
Tiger777 = X-Tune = mellow_head?
discuss
Voor de miljardste keer: ik ben noch X-Tune noch Tiger777.
Zelf gaat ge 't natuurlijk niet toegeven he frisse 
Ik zeg alleen maar wat vele mensen denken
OMFG
| Originally posted by Xilver Wat verschillende mensen denken: Tiger777 = X-Tune = mellow_head? discuss |
En die is die en die is die en die is die en die is die en die is die en die is die en die is die................*zucht*
Idd New Wave, veel infantiele mensen hier
en dan durve ze hun klep ope te trekke over mij
foi foi
| Originally posted by Jasperovitsj Khoop ook dat hij nog terugkomt, maar als ik eerlijk moet zijn vind ik het niet schoon van hem dat hij zich had opgegeven voor de Beta-party (2 shiften en draaien), en dan gewoon niks heeft laten weten op voorhand dat hij niet zou komen. Een simpele "sorry, ik kom niet want ik ben kwaad" of whatever had genoeg geweest, maar niks gehoord van hem. Eerst zagen dat het forum naar de kloten is en dan zelf zoiets doen, jammer |
Heeft iemand ooit op Tiger liggen zeveren of zagen of zeiken of whatever?
De ene moment zit hij mee met al de rest op X-Tune's kap, en dan ineens vliegt hij uit en is hij weg. Ik denk dat niemand dat had zien aankomen, en nu beweren dat hij weggejaagd is, dunno, kvind het maar raar...
| Originally posted by Jasperovitsj Heeft iemand ooit op Tiger liggen zeveren of zagen of zeiken of whatever? |
Met Hollandse nuchterheid wil ik graag zeggen: Haal geen ouwe koeien uit de sloot! (of kennen jullie dit niet in belgie
? ) Jullie zitten nu te zeuren om een gozer die een tijdje terug weg gegaan is. Hij is pleite, je moet het zonder hem doen, DEAL WITH IT! dooooooooorgaan....niet achterom kijken.... Echt zeiken om niets, hebben jullie het niet in de gate?
^we gaan door, ma we kijken gewoon ff terug op vroeger ke???
trouwens er is toch niet verkeerd om te zeggen dat een toffe knol er niet meer is. (of mag dat ook niet in holland?) 
| Originally posted by Kaidreas ^we gaan door, ma we kijken gewoon ff terug op vroeger ke??? trouwens er is toch niet verkeerd om te zeggen dat een toffe knol er niet meer is. (of mag dat ook niet in holland?) |
, zeg dat jullie aan het zeveren zijn over iets vrij kansloos.... In NLTA kijken we ook terug naar de leuke dingen van 5 jaar terug. Alleen (vind ik persoonlijk) zitten jullie met zjin tweeen een beetje nutteloos op elkaar te bekken. Thats al, maar ga gerust verder waarmee je bezig was. Als j ehet gezellig en leuk vind. Ik hou me mond wel.
^gaat niet meer. ik was net op dreef, tot jij eraan kwam