TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiger777
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by mellow_head on May-11-2005 17:35:

quote:
Originally posted by X-Tune
Ik volg dit forum al veel langer (passief) dan 80% van iedereen hier.

...

Posted by pooley on May-11-2005 17:37:

who fucking cares

Posted by New Wave on May-11-2005 18:20:

Jezus jongens komopzeg! Het is geen kleuterklas! ga effe zinloos lopen zeveren van wie hier het eerste was en hoe vaak je dit forum checkt. Wat kan de rest het schelen! Het is maar een forum over muziek! Je bent echt niet stoerder als je hier langer bent. Volwassen gedragen! tjoptjop!

Posted by The_G0dfather on May-11-2005 19:45:

quote:
Originally posted by mellow_head
Funny? Ask em tegekom zal em nimme lache

dat wordt iets voor de security op de volgende beta party

Posted by Lady_LizzY on May-11-2005 20:07:

quote:
Originally posted by New Wave
Jezus jongens komopzeg! Het is geen kleuterklas! ga effe zinloos lopen zeveren van wie hier het eerste was en hoe vaak je dit forum checkt. Wat kan de rest het schelen! Het is maar een forum over muziek! Je bent echt niet stoerder als je hier langer bent. Volwassen gedragen! tjoptjop!

+1

Posted by Jasperovitsj on May-11-2005 21:09:

quote:
Originally posted by X-Tune

Er is geen reden om mij uit te kakken.

Iemand om deze binnen te koppen? Hoewel, waaaaay too easy, where's the fun in that

Posted by mellow_head on May-12-2005 01:20:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
dat wordt iets voor de security op de volgende beta party

got that right.

Posted by Bertn on May-12-2005 08:40:

het gezeik dat mellow_head altijd klaar heeft staan als x-tune effe iets post (zelfs als dat niet altijd dwaas is wat die post) begint mij tegenwoordig meer te irriteren dan de posts van x-tune zelf...

Posted by Xilver on May-12-2005 09:03:

quote:
Originally posted by Bertn
het gezeik dat mellow_head altijd klaar heeft staan als x-tune effe iets post (zelfs als dat niet altijd dwaas is wat die post) begint mij tegenwoordig meer te irriteren dan de posts van x-tune zelf...

+1

En altijd zo juist een paar minuten daarna he

Posted by Real on May-12-2005 09:43:

+1, en nog geen beetje

Posted by Freezel on May-12-2005 13:45:

Dubbel account? Anders is er ook nog altijd iets als een Ignore List

Posted by Xilver on May-12-2005 14:03:

Wat verschillende mensen denken:

Tiger777 = X-Tune = mellow_head?

discuss

Posted by mellow_head on May-12-2005 14:52:

Voor de miljardste keer: ik ben noch X-Tune noch Tiger777.

Posted by Xilver on May-12-2005 14:54:

Zelf gaat ge 't natuurlijk niet toegeven he frisse

Ik zeg alleen maar wat vele mensen denken

Posted by mellow_head on May-12-2005 14:55:

OMFG

Posted by X-Tune on May-12-2005 15:22:

quote:
Originally posted by Xilver
Wat verschillende mensen denken:

Tiger777 = X-Tune = mellow_head?

discuss

Posted by New Wave on May-12-2005 16:18:

En die is die en die is die en die is die en die is die en die is die en die is die en die is die................*zucht*

Posted by mellow_head on May-12-2005 16:43:

Idd New Wave, veel infantiele mensen hier en dan durve ze hun klep ope te trekke over mij foi foi

Posted by Kaidreas on May-12-2005 18:10:

Confused

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Khoop ook dat hij nog terugkomt, maar als ik eerlijk moet zijn vind ik het niet schoon van hem dat hij zich had opgegeven voor de Beta-party (2 shiften en draaien), en dan gewoon niks heeft laten weten op voorhand dat hij niet zou komen. Een simpele "sorry, ik kom niet want ik ben kwaad" of whatever had genoeg geweest, maar niks gehoord van hem. Eerst zagen dat het forum naar de kloten is en dan zelf zoiets doen, jammer

de hierop volgende reply van X-tune vond ik anders wel geslaagd.
misschien is dit wel een van de redenen dat ie liever wegblijft.
kvind het erger dat ie niet meer meezeverd dan dat hij niet kwam draaien op de beta-party.... da had ge nu toch wel kunnen verwachten e... en ge doet precies alsof de joeng voor een belachelijke reden is weggegaan. (correctie???---> weggejaagd ipv weggegaan???)

Posted by Jasperovitsj on May-12-2005 18:30:

Heeft iemand ooit op Tiger liggen zeveren of zagen of zeiken of whatever?
De ene moment zit hij mee met al de rest op X-Tune's kap, en dan ineens vliegt hij uit en is hij weg. Ik denk dat niemand dat had zien aankomen, en nu beweren dat hij weggejaagd is, dunno, kvind het maar raar...

Posted by Kaidreas on May-12-2005 18:46:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Heeft iemand ooit op Tiger liggen zeveren of zagen of zeiken of whatever?

blijkbaar wel, waarom is ie anders weggegaan?
en was het ook niet zo, dat ze ineens tegen hem begonnen te zagen omdat hij gewoon leutig meedeed met de rest (op x-tune zo belachelijk mogelijk reageren?)

Posted by New Wave on May-12-2005 18:50:

Met Hollandse nuchterheid wil ik graag zeggen: Haal geen ouwe koeien uit de sloot! (of kennen jullie dit niet in belgie ? ) Jullie zitten nu te zeuren om een gozer die een tijdje terug weg gegaan is. Hij is pleite, je moet het zonder hem doen, DEAL WITH IT! dooooooooorgaan....niet achterom kijken.... Echt zeiken om niets, hebben jullie het niet in de gate?

Posted by Kaidreas on May-12-2005 18:55:

^we gaan door, ma we kijken gewoon ff terug op vroeger ke???
trouwens er is toch niet verkeerd om te zeggen dat een toffe knol er niet meer is. (of mag dat ook niet in holland?)

Posted by New Wave on May-12-2005 19:01:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^we gaan door, ma we kijken gewoon ff terug op vroeger ke???
trouwens er is toch niet verkeerd om te zeggen dat een toffe knol er niet meer is. (of mag dat ook niet in holland?)

Zeg toch niet dat het niet mag, zeg dat jullie aan het zeveren zijn over iets vrij kansloos.... In NLTA kijken we ook terug naar de leuke dingen van 5 jaar terug. Alleen (vind ik persoonlijk) zitten jullie met zjin tweeen een beetje nutteloos op elkaar te bekken. Thats al, maar ga gerust verder waarmee je bezig was. Als j ehet gezellig en leuk vind. Ik hou me mond wel.

Posted by Kaidreas on May-12-2005 19:04:

^gaat niet meer. ik was net op dreef, tot jij eraan kwam

Pages (3): « 1 [2] 3 »