TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »


Posted by Dr. Kuipers on Nov-26-2001 11:31:

Ziet er zeer vetjes uit ja!
Is het dan met kraagje ook mogelijk
En hij mag wel ietsje blauwer, het TA logo is heel vet gemaakt


Posted by Partyhardy! on Nov-26-2001 13:43:

Thumbs up

Ik vind de kleuren die Dj Alpha liet zien (dus dat paarse met dat felle groen) juist wel heel cool! Juist dat felle is cool op party's vind ik, en het logo ziet er ook super uit!


Posted by Blik on Nov-26-2001 13:58:

de letters moeten natuurlijk wel reflecteren in blacklight


Posted by TranceFool on Nov-26-2001 14:59:

Is een Longsleeve T-Shirt geen idee???? Das wel duurder, maar ook veel cooler vinnik. Leuk ofnie???


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-26-2001 15:05:

op zich ook geen slecht idee......
misschien wel wat duurder.....


Posted by TranceFool on Nov-26-2001 15:11:

En dan op de mouwen iets laten drukken

ik kan helaas nie ontwerpen heb wel leuke ideetjes, was ik maar wat handiger met die tekenprogramma's


Posted by HiGH_NrG on Nov-26-2001 16:37:

Longsleeve misschien net iets te warm op feesten...een t-shirtje lijkt me wat prettiger op zich...


Posted by TranceFool on Nov-26-2001 17:00:

Op de mouwen TRANCEADDICT drukken in een opvallend perspectief (zoals zwart wit, iig licht/donker of andersom), lijkt me wel erg strak


Posted by Miss Proximus on Nov-26-2001 18:28:

Long-sleeve??? Gaan jullie uberhaupt wel s naar feesten??? VEELS te warm man!!!


Posted by Dj Alpha on Nov-26-2001 18:36:

Ik zou eerder voor een T-shirt zonder mouwen kiezen, ideaal voor op feesten


Posted by TranceFool on Nov-26-2001 19:21:

ok dannie, ik hou van zweten


Posted by Dr. Kuipers on Nov-26-2001 20:49:

Longsleeve vind ik persoonlijk wat minder fijn zitten.
Is een poloshirt in die kleuren (dus ook met kraag ) niet mogelijk.
Draag zelf liver een polo dan een t-shirt
is dus ook een optie denk ik


Posted by The Groove on Nov-27-2001 06:00:

Long-Sleeves zijn juist ideaal voor feesten! Zodra je binnen bent dan stroop je de mouwen omhoog en als je weer naar buiten gaat doe je ze weer naar beneden

Denk dat ik bijna altijd wel een long-sleeve aan heb als ik naar een feest ga. Heb in een grijs ver verleden ooit een trui aangetrokken... Ik had em binnen een kwartier om m'n middel gebonden en daar is ie niet weggeweest de rest van de avond


Posted by Miss Proximus on Nov-27-2001 09:20:

Verzoekjes graag in de andere thread Dan houden we hier de ontwerpen


Posted by TranceFool on Nov-27-2001 10:47:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Verzoekjes graag in de andere thread Dan houden we hier de ontwerpen

Jij bent de baas


Posted by The Groove on Nov-27-2001 11:01:

quote:
Originally posted by TranceFool

Jij bent de baas


slijmbal :P


Posted by Eye-Riz on Nov-27-2001 14:32:

quote:
Long-Sleeves zijn juist ideaal voor feesten! Zodra je binnen bent dan stroop je de mouwen omhoog en als je weer naar buiten gaat doe je ze weer naar beneden

Daar heb je toch een jas voor?


Posted by Dj Alpha on Nov-27-2001 14:39:

Zeg meneer The Groove, kennen wij elkaar niet ergens van?


Posted by The Groove on Nov-27-2001 17:12:

Wij hebben zeker iets gemeen... alleen ik vraag me af wat

Even om nog op deze topic terug te komen. Ik ben momenteel bezig met een platenspeler na maken in Visio. Ik kan hiermee denk ik best wel een mooi logo voor op een T-shirt maken. Alleen wanneer moet het af zijn? denk dat ik nog een daggie of 1, 2 nodig heb.


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-27-2001 18:39:

doe je best zou ik zeggen!
Ben benieuwd naar het eindresultaat!


Posted by Miss Proximus on Nov-27-2001 19:02:

ik ook! hoop dat t wat moois wordt alle TA's dingen mee

ennu trancefool heel lief van je maar ik stem voor democratie zullen we allemaal samen de baas zijn? zijn e van nu af allemaal mod in deze thread LOL


Posted by The Groove on Nov-27-2001 19:04:

UITERAARD is hij nog niet af maar ik wil even feedback.

Is dit mooi genoeg om mee door te gaan en om uiteindelijk misschien wel een kandidaat voor het t-shirt te zijn?



[EDIT] plaatje weggehaald [/EDIT]


Posted by TimeportE on Nov-27-2001 20:11:

het ziet er wel leuk uit en kan misschien wel op de achterkant terecht komen onder onze nicks.. gewoon er verder aan werken (je was er toch nog niet klaar mee toch???) en dan zien we wel weer verder..


Posted by The Groove on Nov-28-2001 00:06:

nt
(zie latere post)


Posted by TranceFool on Nov-28-2001 15:25:

Hmm sorry ik vin er eigenlijk nix aan (mag ik toch wel zeggen). Mij voorkeur gaat nog steeds uit naar het ontwerp wat TimeportE op de eerste pagina heeft gepost.

Wat ik persoonlijk het mooist vind is om dat ontwerp op de eerste pagina te gebruiken. Dit is dan mijn idee
- We nemen we een WITTE Longsleeve
- Op de mouwen komt met grote GRIJZE letters TRANCEADDICT
- Op de voorkant dat logo in het ZWART, met TrancEaddict daaronder in het ZWART
- Op de achterkant die tekst in FEL BLAUW OF PAARSBLAUW, met daaronder eventueel in het ZWART of GRIJS: Nickname, proud member of TrancEaddict since ...date

Dat zou ik erg mooi vinden

Edit: met ook op de achterkant in het ZWART od GRIJS Are You Addicted Yet...?


Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.