TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
Ziet er zeer vetjes uit ja!
Is het dan met kraagje ook mogelijk 
En hij mag wel ietsje blauwer, het TA logo is heel vet gemaakt
Ik vind de kleuren die Dj Alpha liet zien (dus dat paarse met dat felle groen) juist wel heel cool!
Juist dat felle is cool op party's vind ik, en het logo ziet er ook super uit!
de letters moeten natuurlijk wel reflecteren in blacklight 
Is een Longsleeve T-Shirt geen idee???? Das wel duurder, maar ook veel cooler vinnik. Leuk ofnie???
op zich ook geen slecht idee......
misschien wel wat duurder.....
En dan op de mouwen iets laten drukken 
ik kan helaas nie ontwerpen heb wel leuke ideetjes, was ik maar wat handiger met die tekenprogramma's
Longsleeve misschien net iets te warm op feesten...een t-shirtje lijkt me wat prettiger op zich...
Op de mouwen TRANCEADDICT drukken in een opvallend perspectief (zoals zwart wit, iig licht/donker of andersom
), lijkt me wel erg strak
Long-sleeve??? Gaan jullie uberhaupt wel s naar feesten???
VEELS te warm man!!! 
Ik zou eerder voor een T-shirt zonder mouwen kiezen, ideaal voor op feesten
ok dannie, ik hou van zweten 
Longsleeve vind ik persoonlijk wat minder fijn zitten.
Is een poloshirt in die kleuren (dus ook met kraag
) niet mogelijk.
Draag zelf liver een polo dan een t-shirt
is dus ook een optie denk ik 
Long-Sleeves zijn juist ideaal voor feesten! Zodra je binnen bent dan stroop je de mouwen omhoog en als je weer naar buiten gaat doe je ze weer naar beneden 
Denk dat ik bijna altijd wel een long-sleeve aan heb als ik naar een feest ga. Heb in een grijs ver verleden ooit een trui aangetrokken... Ik had em binnen een kwartier om m'n middel gebonden en daar is ie niet weggeweest de rest van de avond 
Verzoekjes graag in de andere thread
Dan houden we hier de ontwerpen 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Verzoekjes graag in de andere thread Dan houden we hier de ontwerpen |

| quote: |
| Originally posted by TranceFool Jij bent de baas ![]() |
| quote: |
| Long-Sleeves zijn juist ideaal voor feesten! Zodra je binnen bent dan stroop je de mouwen omhoog en als je weer naar buiten gaat doe je ze weer naar beneden |
Zeg meneer The Groove, kennen wij elkaar niet ergens van? 
Wij hebben zeker iets gemeen... alleen ik vraag me af wat
Even om nog op deze topic terug te komen. Ik ben momenteel bezig met een platenspeler na maken in Visio. Ik kan hiermee denk ik best wel een mooi logo voor op een T-shirt maken. Alleen wanneer moet het af zijn? denk dat ik nog een daggie of 1, 2 nodig heb.
doe je best zou ik zeggen!
Ben benieuwd naar het eindresultaat!
ik ook!
hoop dat t wat moois wordt
alle TA's dingen mee 
ennu trancefool
heel lief van je maar ik stem voor democratie
zullen we allemaal samen de baas zijn? zijn e van nu af allemaal mod in deze thread
LOL
UITERAARD is hij nog niet af maar ik wil even feedback.
Is dit mooi genoeg om mee door te gaan en om uiteindelijk misschien wel een kandidaat voor het t-shirt te zijn?
[EDIT] plaatje weggehaald [/EDIT]
het ziet er wel leuk uit en kan misschien wel op de achterkant terecht komen onder onze nicks.. gewoon er verder aan werken (je was er toch nog niet klaar mee toch???) en dan zien we wel weer verder.. 

nt
(zie latere post)
Hmm sorry ik vin er eigenlijk nix aan (mag ik toch wel zeggen). Mij voorkeur gaat nog steeds uit naar het ontwerp wat TimeportE op de eerste pagina heeft gepost.
Wat ik persoonlijk het mooist vind is om dat ontwerp op de eerste pagina te gebruiken. Dit is dan mijn idee
- We nemen we een WITTE Longsleeve
- Op de mouwen komt met grote GRIJZE letters TRANCEADDICT
- Op de voorkant dat logo in het ZWART, met TrancEaddict daaronder in het ZWART
- Op de achterkant die tekst in FEL BLAUW OF PAARSBLAUW, met daaronder eventueel in het ZWART of GRIJS: Nickname, proud member of TrancEaddict since ...date
Dat zou ik erg mooi vinden
Edit: met ook op de achterkant in het ZWART od GRIJS Are You Addicted Yet...?

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.