TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Mp3 מי שמבין בנגני
Pages (2): « 1 [2]


Posted by m0sh on May-08-2005 15:05:

חבל שאתה פוסל את ה
H320


Posted by YuVaL on May-08-2005 17:49:

quote:
Originally posted by m0sh
חבל שאתה פוסל את ה
H320


שמע אחי אני לא אוהב דברים כאלה
זה נראה לי ממש צעצועי כזה, משו שהייתי קונה לאחשלי הקטן
אבל הנגן הזה ששיפ נתן תמונה שלו נראה ממש טוב
השאלה היא כמה בטריה אוכל המסך הצבעוני הזה... פאק ממש נראה טוב.

יש עליו איזה
REVIEW
איפשהו?


Posted by DjChook on May-08-2005 18:12:

אני לא יודע
iRiver / iAudio
בסופו של דבר כולם מחקים את הדבר האמיתי

אני גם יודע שהיה לי חבר בארץ שהשתגע מה
iRiver

ביקש שדוד שלו יקנה לו את זה בארה"ב (גר שם..) וישלח לו
והוא עשה שם בירורים, ואמרו לו לקנות רק את המכשירים של אפל

אגב שחר, יש גירסא מיני מיני של אייפוד שנקראת
iPod Shuffle
ויש לה ג'יגה זכרון

הבעיה במכשירים הזולים של ה
diskOnKey
ויצא לי כבר לדבר עם כמה אנשים שיש להם אותם בשללי חברות ומחירים
שהם פשוט לא טובים. נקודה
הסאונד לא איכותי, ולא חזק מספיק
הבטריות נגמרות מהר
והזכרון מטמון של המכשיר לא מספיק גבוה
ככה שעם השחיקה, שירים יתחילו להתנגן טיפה טיפה יותר באיטיות,
ואני בטוח שאנשים כמוך זה מחרפן, אני יודע שאישית אותי זה כן


בכל מקרה אני ממליץ לך על האייפוד שאפל
שים לב איך 4 כאלה נראים


Posted by Flotser on May-08-2005 19:53:

שחר כדאי לך מאוד להתרחק מהנגן הזה שראית בוואלה
המחיר שלו לא סתם ככה זול,
כל החרא שחן שמע על הנגני פלאש, זה בטוח אנשים שקנו אחד מהמכשירים שנראים בדיוק ככה,
(זה הרבה חברות שונות אבל נראה לי אותו המכשיר
(

iPod Shuffle
זה סתם צעצוע,

iPod / iPod mini
באמת נגן איכותי,

אני אבל אישית מעדיף נגן פלאש איכותי

עוד משהו שחשוב לי אישית, שתהיה לו סוללה שאתה יכול להחליף בעצמך

ולא מכשיר עם סוללה שבנויה בפנים, ואז חייבים לשלוח לחברה שתחליף לך אותה
אפל לוקחת על זה 99 דולר...
למרות שאפשר גם לקנות סוללה בעצמך ולפתוח את הברגים אבל לא סגור על זה....


Posted by sh33p on May-08-2005 21:49:

quote:
Originally posted by DjChook
אני לא יודע
iRiver / iAudio
בסופו של דבר כולם מחקים את הדבר האמיתי

אני גם יודע שהיה לי חבר בארץ שהשתגע מה
iRiver

ביקש שדוד שלו יקנה לו את זה בארה"ב (גר שם..) וישלח לו
והוא עשה שם בירורים, ואמרו לו לקנות רק את המכשירים של אפל


אחי החשיבה שלך היא לא נכונה
אין דבר כזה הדבר האמיתי, כל חברה מנסה להתחרות בשניה, ומנסות להוציא
את הנגן הטוב ביותר, במקרה שלנו אייאודיו הוציא את הנגן שלהם אחרונים,
לכן הם לקחו בחשבון את כל החסרונות שהיו אצל הנגנים המתחרים
הסקירות שהבאתי פה זה לא מאנשים שמדברים באוויר
אתה יכול לחפש גם בגוגל ריוויו באתרים בחו"ל על המכשירים ותראה שהאייריבר והאייאודיו יותר טובים מהאייפוד
האנשים שעושים סקירות הם לא איזה מוכרים בחנות שיש להם אינטרס למכור מה שיש להם במלאי ומה שיותר כלכלי להם...


יובל... הנה סקירה על ה x5
http://www.dapreview.net/content.php?review.201
אני מקווה שתעשה את ההחלטה הנכונה

המכשיר די חדש, יש זמן עד שהוא יהיה בארץ


Posted by DjChook on May-08-2005 21:50:

תראה ה shuffle
זה בעצם מה שהוא רוצה
רק אחכ שמתי לב שאין לזה מסך :/


Posted by m0sh on May-09-2005 04:48:

ה
shuffle
גרוע!!!
הH10
זה מכשיר מצויין


Posted by Viber on May-09-2005 10:55:

אני ראיתי ב2300 שקל נגן 8 על 6 סמ" בערך מנגן
mp3,avi,divX
מסך ציבעוני...

ניראה לי מושלם למי שבצבא פה נגיד ומי שצריך להעביר את הזמן בכלל...
ניראה לי ראיתי את זה בקטלוג של באג,אני הייתי קונה את זה בטוח במקומך


Posted by m0sh on May-09-2005 14:48:

בטח
H320...

תכלס זה סתם קקה לראות סרטים בזה..כמו באוטו ואפילו עוד יותר קטן


Posted by DjChook on May-09-2005 17:01:

זה הרבה יותר קטן מבאוטו.. מה יש לך שם 3 אינץ' ?
באוטו יש לך 8-10


Posted by Glenn-Holmes on May-09-2005 20:40:

quote:
Originally posted by sh33p
לאייאודיו יש מסך רק בשלט זה באמת חיסרון
אני מאמין שאפשר עוד למצוא את האייריבר שבסקירה
ואם לא תמצא אז יש לך את
iRiver H320

המחיר שלו הוא 1900 שזה מחיר סביר לעומת המחירים של שנה שעברה שזה עלה 2800
החיסרון שלו הוא שהמסך ציבעוני וזה גימיק שלא נחוץ וסתם גומר תבטריה יותר מהר
רק אל תתפתה לקנות אייפוד... אחרי שימוש מרובה באייריבר, השימוש באייפוד מזה לא נוח
-------------
לשחר...
בעניין של הסוללה
האייריבר מחזיק 16 שעות לאחר טעינה שלמה
לעומת דיסק און קי שמופעל על בטרייה
AAA
והיא נגמרת תוך שעתיים בשמיעה רצופה ופול ווליום
חוץ מזה שלאייריבר יש סוללה בתוך המכשיר שמספיקה לכמה שנים ולא צריך לדאוג לסטוק של סוללות שאתה הולך לבסיס


הורים של חבר שלי נסעו לחו"ל וקנו לי אותו השבוע ב-1300 שקל כמעט
תאמת...לא בטוח שלא משתלם יותר כבר לקנות בארץ....
קניתי כי לחבר שלי יש אותו והוא באמת מצוין
סאונד טוב ממשאני זוכר ממשק נוח שוב ממשאני זוכר
וסוללה שמחזיקה מעמד יחסית כמו שכבר ציינתם פה
קיצר עוד שבועיים הם חוזרים לארץ ואני יקבל תמכשיר


Posted by Flotser on May-09-2005 21:50:

Behold, my arse.

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הורים של חבר שלי נסעו לחו"ל וקנו לי אותו השבוע ב-1300 שקל כמעט
תאמת...לא בטוח שלא משתלם יותר כבר לקנות בארץ....
קניתי כי לחבר שלי יש אותו והוא באמת מצוין
סאונד טוב ממשאני זוכר ממשק נוח שוב ממשאני זוכר
וסוללה שמחזיקה מעמד יחסית כמו שכבר ציינתם פה
קיצר עוד שבועיים הם חוזרים לארץ ואני יקבל תמכשיר


אתה בכלל צריך נגן וויינלים נייד


Posted by sh33p on May-09-2005 21:51:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הורים של חבר שלי נסעו לחו"ל וקנו לי אותו השבוע ב-1300 שקל כמעט
תאמת...לא בטוח שלא משתלם יותר כבר לקנות בארץ....
קניתי כי לחבר שלי יש אותו והוא באמת מצוין
סאונד טוב ממשאני זוכר ממשק נוח שוב ממשאני זוכר
וסוללה שמחזיקה מעמד יחסית כמו שכבר ציינתם פה
קיצר עוד שבועיים הם חוזרים לארץ ואני יקבל תמכשיר


תתחדש... ותחרוש עליו

בעצם אין לך אמפי 3
חח מה תשמע?


Posted by Viber on May-09-2005 22:00:

quote:
Originally posted by m0sh
בטח
H320...


זה לא זה


Posted by Glenn-Holmes on May-10-2005 17:50:

quote:
Originally posted by sh33p
תתחדש... ותחרוש עליו

בעצם אין לך אמפי 3
חח מה תשמע?


מאחר ואני כל היום בעבודה יש הרבה תוכניות שאני מפםספס או שלא תמיד יש לי חשק לשמוע באותו רגע שהן משודרות...
כאן נכנס הנגן לפעולה
בנוסף סטים שאני מקליט ורוצה להאזין שוב (אני מאזין לסטים שלי שאני חושב שהם טובים לפחות 3 פעמים... ככה אני מעמיק את הביקורת העצמית שלי כי אני לא מפספס כמעט אף פשלה שלי מהקטנות לגדולות)

ומיכאל...ברגע שימציאו דבר כזה...זה יהיה חלום


Posted by Viber on May-10-2005 18:11:

ניראה לי ראיתי דווקא נגן ויינלים נייד בקליפ של אנאסטסיה אם אני לא טועה...


Posted by FederalBI on May-10-2005 19:46:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מאחר ואני כל היום בעבודה יש הרבה תוכניות שאני מפםספס או שלא תמיד יש לי חשק לשמוע באותו רגע שהן משודרות...
כאן נכנס הנגן לפעולה
בנוסף סטים שאני מקליט ורוצה להאזין שוב (אני מאזין לסטים שלי שאני חושב שהם טובים לפחות 3 פעמים... ככה אני מעמיק את הביקורת העצמית שלי כי אני לא מפספס כמעט אף פשלה שלי מהקטנות לגדולות)

ומיכאל...ברגע שימציאו דבר כזה...זה יהיה חלום

יש כזה , בדי וי די של טיאסטו אחד מהם שהוא מופיע בניו יורד בערב הסילבטר נראה לי קוראים לדי וי די
Another day at the office.
טיאסטו הראה נגן וינילים קטן שהוא לוקח לכל מקום
ממש קטן ונייד
הוא אמר שהוא לוקח אותו לכל מקום ומנגן.


Posted by Flotser on May-10-2005 20:25:

איך בדיוק נגן ויינלים יכול להיות קטן?....


Posted by YuVaL on May-10-2005 21:50:

quote:
Originally posted by Flotser
איך בדיוק נגן ויינלים יכול להיות קטן?....


אחי, זה מין פטיפון ממש קטן כזה
(הוא בערך חצי גודל של ווינל) ואפשר לסחוב אותו איתך, הוא ממש נראה כמו צעצוע אבל זה אמיתי
יש לו רמקול כזה קטן ליד שתוכל לשמוע
זה דיי מגניב
=)


Posted by Glenn-Holmes on May-11-2005 15:09:

quote:
Originally posted by YuVaL
אחי, זה מין פטיפון ממש קטן כזה
(הוא בערך חצי גודל של ווינל) ואפשר לסחוב אותו איתך, הוא ממש נראה כמו צעצוע אבל זה אמיתי
יש לו רמקול כזה קטן ליד שתוכל לשמוע
זה דיי מגניב
=)



פחחחח ואני בכלל התייחסתי לזה כבדיחה...
יש כזה בארץ?
מישהו יכול לשים פה לינק אולי לאתר שהדבר המדליק הזה מופיע בו?


Posted by YuVaL on May-11-2005 16:00:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
פחחחח ואני בכלל התייחסתי לזה כבדיחה...
יש כזה בארץ?
מישהו יכול לשים פה לינק אולי לאתר שהדבר המדליק הזה מופיע בו?


אני לא ממש יודע איפה יש את זה
אני זוכר שטיסטו אמר שהוא קנה את זה בסין שהוא היה בסיבוב הופעות.


Posted by Glenn-Holmes on May-11-2005 17:00:

quote:
Originally posted by YuVaL
אני לא ממש יודע איפה יש את זה
אני זוכר שטיסטו אמר שהוא קנה את זה בסין שהוא היה בסיבוב הופעות.


סין...קצת יקר טיסה לשם לא?

טוב אז אם מישהו טס לסין שיודיע לי אני יבקש מנו לקנות לי...

חחחח אשליות


Posted by Shaharr on May-11-2005 18:15:

בכבוד שלכם אל תתחילו לשנות לי תנושא של הטרד
אמרתי לכם אני מחפש משו קטן עם בטריה שתחזיק זמן ויכנס לי בכיס וזה
מישו יכול לתת דוגמאות ולפרט?


Posted by Glenn-Holmes on May-12-2005 02:01:

אני מחפש משו קטן עם בטריה שתחזיק זמן ויכנס לי בכיס וזה
מישו יכול לתת דוגמאות ולפרט? [/QUOTE]

דילדו

3 אפשרויות רטט
גמיש ונוח עמיד ברטיבות


Posted by Shaharr on May-12-2005 02:17:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.