TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Mp3 מי שמבין בנגני
Pages (2): « 1 [2]
חבל שאתה פוסל את ה
H320
| quote: |
| Originally posted by m0sh חבל שאתה פוסל את ה H320 |
אני לא יודע
iRiver / iAudio
בסופו של דבר כולם מחקים את הדבר האמיתי
אני גם יודע שהיה לי חבר בארץ שהשתגע מה
iRiver
ביקש שדוד שלו יקנה לו את זה בארה"ב (גר שם..) וישלח לו
והוא עשה שם בירורים, ואמרו לו לקנות רק את המכשירים של אפל
אגב שחר, יש גירסא מיני מיני של אייפוד שנקראת
iPod Shuffle
ויש לה ג'יגה זכרון
הבעיה במכשירים הזולים של ה
diskOnKey
ויצא לי כבר לדבר עם כמה אנשים שיש להם אותם בשללי חברות ומחירים
שהם פשוט לא טובים. נקודה
הסאונד לא איכותי, ולא חזק מספיק
הבטריות נגמרות מהר
והזכרון מטמון של המכשיר לא מספיק גבוה
ככה שעם השחיקה, שירים יתחילו להתנגן טיפה טיפה יותר באיטיות,
ואני בטוח שאנשים כמוך זה מחרפן, אני יודע שאישית אותי זה כן
בכל מקרה אני ממליץ לך על האייפוד שאפל
שים לב איך 4 כאלה נראים

שחר כדאי לך מאוד להתרחק מהנגן הזה שראית בוואלה
המחיר שלו לא סתם ככה זול,
כל החרא שחן שמע על הנגני פלאש, זה בטוח אנשים שקנו אחד מהמכשירים שנראים בדיוק ככה,
(זה הרבה חברות שונות אבל נראה לי אותו המכשיר
(
iPod Shuffle
זה סתם צעצוע,
iPod / iPod mini
באמת נגן איכותי,
אני אבל אישית מעדיף נגן פלאש איכותי
עוד משהו שחשוב לי אישית, שתהיה לו סוללה שאתה יכול להחליף בעצמך
ולא מכשיר עם סוללה שבנויה בפנים, ואז חייבים לשלוח לחברה שתחליף לך אותה
אפל לוקחת על זה 99 דולר...
למרות שאפשר גם לקנות סוללה בעצמך ולפתוח את הברגים אבל לא סגור על זה....
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני לא יודע iRiver / iAudio בסופו של דבר כולם מחקים את הדבר האמיתי אני גם יודע שהיה לי חבר בארץ שהשתגע מה iRiver ביקש שדוד שלו יקנה לו את זה בארה"ב (גר שם..) וישלח לו והוא עשה שם בירורים, ואמרו לו לקנות רק את המכשירים של אפל |
תראה ה shuffle
זה בעצם מה שהוא רוצה
רק אחכ שמתי לב שאין לזה מסך :/
ה
shuffle
גרוע!!!
הH10
זה מכשיר מצויין
אני ראיתי ב2300 שקל נגן 8 על 6 סמ" בערך מנגן
mp3,avi,divX
מסך ציבעוני...
ניראה לי מושלם למי שבצבא פה נגיד ומי שצריך להעביר את הזמן בכלל...
ניראה לי ראיתי את זה בקטלוג של באג,אני הייתי קונה את זה בטוח במקומך
בטח
H320...
תכלס זה סתם קקה לראות סרטים בזה..כמו באוטו ואפילו עוד יותר קטן
זה הרבה יותר קטן מבאוטו.. מה יש לך שם 3 אינץ' ?
באוטו יש לך 8-10
| quote: |
| Originally posted by sh33p לאייאודיו יש מסך רק בשלט זה באמת חיסרון אני מאמין שאפשר עוד למצוא את האייריבר שבסקירה ואם לא תמצא אז יש לך את iRiver H320 ![]() המחיר שלו הוא 1900 שזה מחיר סביר לעומת המחירים של שנה שעברה שזה עלה 2800 החיסרון שלו הוא שהמסך ציבעוני וזה גימיק שלא נחוץ וסתם גומר תבטריה יותר מהר רק אל תתפתה לקנות אייפוד... אחרי שימוש מרובה באייריבר, השימוש באייפוד מזה לא נוח ------------- לשחר... בעניין של הסוללה האייריבר מחזיק 16 שעות לאחר טעינה שלמה לעומת דיסק און קי שמופעל על בטרייה AAA והיא נגמרת תוך שעתיים בשמיעה רצופה ופול ווליום חוץ מזה שלאייריבר יש סוללה בתוך המכשיר שמספיקה לכמה שנים ולא צריך לדאוג לסטוק של סוללות שאתה הולך לבסיס |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes הורים של חבר שלי נסעו לחו"ל וקנו לי אותו השבוע ב-1300 שקל כמעט תאמת...לא בטוח שלא משתלם יותר כבר לקנות בארץ.... קניתי כי לחבר שלי יש אותו והוא באמת מצוין סאונד טוב ממשאני זוכר ממשק נוח שוב ממשאני זוכר וסוללה שמחזיקה מעמד יחסית כמו שכבר ציינתם פה קיצר עוד שבועיים הם חוזרים לארץ ואני יקבל תמכשיר |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes הורים של חבר שלי נסעו לחו"ל וקנו לי אותו השבוע ב-1300 שקל כמעט תאמת...לא בטוח שלא משתלם יותר כבר לקנות בארץ.... קניתי כי לחבר שלי יש אותו והוא באמת מצוין סאונד טוב ממשאני זוכר ממשק נוח שוב ממשאני זוכר וסוללה שמחזיקה מעמד יחסית כמו שכבר ציינתם פה קיצר עוד שבועיים הם חוזרים לארץ ואני יקבל תמכשיר |

| quote: |
| Originally posted by m0sh בטח H320... |
| quote: |
| Originally posted by sh33p תתחדש... ותחרוש עליו ![]() בעצם אין לך אמפי 3 חח מה תשמע? |
ניראה לי ראיתי דווקא נגן ויינלים נייד בקליפ של אנאסטסיה אם אני לא טועה...
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes מאחר ואני כל היום בעבודה יש הרבה תוכניות שאני מפםספס או שלא תמיד יש לי חשק לשמוע באותו רגע שהן משודרות... כאן נכנס הנגן לפעולה בנוסף סטים שאני מקליט ורוצה להאזין שוב (אני מאזין לסטים שלי שאני חושב שהם טובים לפחות 3 פעמים... ככה אני מעמיק את הביקורת העצמית שלי כי אני לא מפספס כמעט אף פשלה שלי מהקטנות לגדולות) ומיכאל...ברגע שימציאו דבר כזה...זה יהיה חלום |
איך בדיוק נגן ויינלים יכול להיות קטן?....
| quote: |
| Originally posted by Flotser איך בדיוק נגן ויינלים יכול להיות קטן?.... |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL אחי, זה מין פטיפון ממש קטן כזה (הוא בערך חצי גודל של ווינל) ואפשר לסחוב אותו איתך, הוא ממש נראה כמו צעצוע אבל זה אמיתי יש לו רמקול כזה קטן ליד שתוכל לשמוע זה דיי מגניב =) |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes פחחחח ואני בכלל התייחסתי לזה כבדיחה... יש כזה בארץ? מישהו יכול לשים פה לינק אולי לאתר שהדבר המדליק הזה מופיע בו? |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL אני לא ממש יודע איפה יש את זה אני זוכר שטיסטו אמר שהוא קנה את זה בסין שהוא היה בסיבוב הופעות. |
בכבוד שלכם אל תתחילו לשנות לי תנושא של הטרד
אמרתי לכם אני מחפש משו קטן עם בטריה שתחזיק זמן ויכנס לי בכיס וזה
מישו יכול לתת דוגמאות ולפרט?
אני מחפש משו קטן עם בטריה שתחזיק זמן ויכנס לי בכיס וזה
מישו יכול לתת דוגמאות ולפרט? [/QUOTE]
דילדו
3 אפשרויות רטט
גמיש ונוח עמיד ברטיבות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.