TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15-05-2005] LEF (Ferry Corsten & Judge Jules) - Matrixx, Nijmegen
Pages (2): « 1 [2]


Posted by PuIsar on May-14-2005 13:04:

quote:
Originally posted by crups
iemand misschien een idee over de uren dewelke ferry en judge zullen draaien?


Op Ferry's site staat dat ie van 00:00 tot 03:00 uur draait..

Hij zou toch 4 uur draaien btw..?


Posted by Glaniskanis on May-14-2005 13:10:

Ik ben hiero ook aanwezig woehoe


Posted by ahp2002 on May-14-2005 13:22:

Thalia Lounge was wel OK, zaal groot gedeelte van de avond halfleeg


Posted by moogwai on May-14-2005 17:45:

quote:
Originally posted by ahp2002
Thalia Lounge was wel OK, zaal groot gedeelte van de avond halfleeg


Erg jammer, en dan ook nog in z'n eigen stad


Posted by michiel on May-14-2005 23:08:

quote:
Originally posted by ahp2002
Thalia Lounge was wel OK, zaal groot gedeelte van de avond halfleeg


vond het wel prima eigenlijk, weinig mensen maar heb me wel prima vermaakt

hoe heet die remix van insolation die hij draaide

ciao


Posted by Freezel on May-15-2005 07:31:

Tis een nieuwe versie van Insolation, maar dan onder zijn eigen naam d8 ik. Ferry Corsten - Insolation


En tot vanavond mensen


Posted by godfatherdc on May-16-2005 05:47:

nice party & location
it wasn`t my last journey......


Posted by Freezel on May-16-2005 07:35:

Vond het wat tegenvallen, Ferry zou 4 uur draaien, werden er 2,5 ...... Fudge Jules vond ik echt 10 x niks. Leukste plaat van hem: White Wash/Water - Better Man als (een na) laatste Ferry had ongeveer (niet zo gek) dezelfde set als vrijdag. Lekker begin, zakte wat in, Ferry draaide meer techy (Adrenalin, More Then A Life Away, Cubikated), sfeer werd weer beter omdat het harder werd.

Tof om Glannie, Ei, Matthijs ook te zien Na een fucking kutreis van de NS achter de rug te hebben, ff omkleden en toernooitje spelen voor de rest van de dag


Posted by nz-fan on May-16-2005 12:28:

Hello!

quote:
Originally posted by Freezel
Tof om Glannie, Ei, Matthijs ook te zien Na een fucking kutreis van de NS achter de rug te hebben, ff omkleden en toernooitje spelen voor de rest van de dag


Hehehehe, greetings to them also to the "Eindhovenner"

Yes was nice but...... the crowd was lame and Ferry got lost after 2 hours..... sad!! The music was than not really exciting....... before it was a really good set, loved it!

Judge...... ua..... not again ! To hard, mad Man for me and.......... he wasn�t sure aswell what to play

my way back was looooooong too as Freezel said, 2 hours to wait for a train

greetings


Posted by nwopper on May-16-2005 13:25:

Weren't u the blonde girl at Armin Only? ^


Posted by nz-fan on May-16-2005 17:01:

Yes thats right!

Greetings


Posted by eieregooie on May-20-2005 18:21:

Ja, t zoog wel een beetje dit...


Posted by AirPole on May-21-2005 11:23:

Hij was hier gisteravond en ik moet zeggen: TERING! WAT N FEEST!

Volle zaal, lekkere sfeer(zeer intiem), goed publiek en wat een set!

Dat waren de twaalfeneenhalf Euro wel waard


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.