TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15-05-2005] LEF (Ferry Corsten & Judge Jules) - Matrixx, Nijmegen
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by crups iemand misschien een idee over de uren dewelke ferry en judge zullen draaien? |
Ik ben hiero ook aanwezig woehoe
Thalia Lounge was wel OK, zaal groot gedeelte van de avond halfleeg 
| Originally posted by ahp2002 Thalia Lounge was wel OK, zaal groot gedeelte van de avond halfleeg |
| Originally posted by ahp2002 Thalia Lounge was wel OK, zaal groot gedeelte van de avond halfleeg |
Tis een nieuwe versie van Insolation, maar dan onder zijn eigen naam d8 ik. Ferry Corsten - Insolation
En tot vanavond mensen 
nice party & location
it wasn`t my last journey......
Vond het wat tegenvallen, Ferry zou 4 uur draaien, werden er 2,5 ...... Fudge Jules vond ik echt 10 x niks. Leukste plaat van hem: White Wash/Water - Better Man als (een na) laatste
Ferry had ongeveer (niet zo gek) dezelfde set als vrijdag. Lekker begin, zakte wat in, Ferry draaide meer techy (Adrenalin, More Then A Life Away, Cubikated), sfeer werd weer beter omdat het harder werd.
Tof om Glannie, Ei, Matthijs ook te zien
Na een fucking kutreis van de NS achter de rug te hebben, ff omkleden en toernooitje spelen voor de rest van de dag 
| Originally posted by Freezel Tof om Glannie, Ei, Matthijs ook te zien Na een fucking kutreis van de NS achter de rug te hebben, ff omkleden en toernooitje spelen voor de rest van de dag |

Weren't u the blonde girl at Armin Only? ^

Yes thats right! 
Greetings

Ja, t zoog wel een beetje dit... 
Hij was hier gisteravond en ik moet zeggen: TERING! WAT N FEEST!
Volle zaal, lekkere sfeer(zeer intiem), goed publiek en wat een set!
Dat waren de twaalfeneenhalf Euro wel waard