TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- digitale camera......
Pages (2): « 1 [2]
Ja idd Waveje,de onschuldige poppersjinees zou dat nooit op zn geweten kunnen hebben.
De wolf in schaapskleren is m echter al gepeerd.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Inderdaad. Tin zeik niet man aap. Van jou kan je totaal niet opaan, je draait altijd om als een blad aan een boom. Oftewel: Als meneer maar kan zeiken. Zeg dan niets |
En ik draai nooit als een blad aan een boom, ik blijf altijd bij mijn mening. Als iemand een afwijkende mening heeft, heet dat tegenwoordig zeiken
| Originally posted by Optimus rustig maar En ik draai nooit als een blad aan een boom, ik blijf altijd bij mijn mening. Als iemand een afwijkende mening heeft, heet dat tegenwoordig zeiken |
Jij hebt ook geen afwijkende mening, Tim die verandert om de dag met of hij zeikt zelf of hij zeikt andere mensen af. Dat verschilt van dag tot dag. TiM heeft geen mening
| Originally posted by SnuggLe Typo typo...sorry Tin! Ik bedoelde TiM Tim is de aap, jij mag blijven Jij hebt ook geen afwijkende mening, Tim die verandert om de dag met of hij zeikt zelf of hij zeikt andere mensen af. Dat verschilt van dag tot dag. TiM heeft geen mening |
toedeledokie
. Ik ben altijd heel lief en zeur nooit, ik ben de ideale schoonzoon.
| Originally posted by New Wave Je moet mij niet bij dit punt betrekken, het gaat om de reactie van Donna op JP. Jij bent dus diegene die alleen onzin kan zwalken en kan zeuren toedeledokie . Ik ben altijd heel lief en zeur nooit, ik ben de ideale schoonzoon. |
| Originally posted by SnuggLe Nee nee, als je goed leest gaat het over de reactie van Donna op JOU post.... lees maar eens goed |
, JP VUILE MIET
Gaat zeker naar Sensation White he!?
Laten we wachten op Donna zelf 
Zo is het kleuterkwartiertje weer afgelopen?
| Originally posted by Dj Lex Zo is het kleuterkwartiertje weer afgelopen? |
Veel plezier? Veel plezier waarmee?
Die lelijke apekop van een Tim moet gewoon eens normaal posten! 
En Lex, gewoon je mond houden, laat deze kleuters lekker jah!!!
| Originally posted by SnuggLe En Lex, gewoon je mond houden, laat deze kleuters lekker jah!!! |
| Originally posted by SnuggLe Veel plezier? Veel plezier waarmee? |
| Originally posted by Dj Lex Ik laat me natuurlijk niet door een kleuter terecht wijzen |

| Originally posted by TranceFool Jah foutje, ik dacht dat dit gezwam uit het Awakeningstopic kwam |