TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party 3 - voorbereiding
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
*kusje*

| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Fuck, kwas het eigenlijk allemaal wat uit het oog verloren met die examens Sebiet is mailen om de zaal vast te leggen, en vanaf dat in orde is zitten terug perfect op schema |
| Originally posted by Jasperovitsj Lekker gemeende interesse natuurlijk, net zoals al zijn andere posts hier op TA getuigen van een oprechte interesse in trance en het BETA-forum... Als iemand echt interesse heeft in het feestje ga ik hem of haar absoluut niet afzeiken, of heb ik dat ooit al gedaan soms? Na al z'n posts hier op TA en het gedoe rond de vorige party maak je mij gewoon niet meer wijs dat hij nu opeens een oprechte interesse en drang naar medewerking zou voelen! 90% van z'n posts is bullshit om ons op stang te jagen, zelfs na z'n 2de kans. En hij heeft het in deze zelfde thread notabene al eens uitgehangen op net dezelfde manier, dus dan geloof ik echt niet dat hij nu opeens wel ge�ngageerd zou willen zijn... |
X-Tune of course 

Das al een maand geleden ofzo, ondertussen is uw gedrag al veel verbeterd, dus hier niks meer van aantrekken 
Als ik uit deze thread kan afleiden, gaat het precies niet meer de 30ste juli door of zie'k't verkeerd...? Volgens de poll hebben de meetse voor de 30ste gestemd, ni? Ik wil gerust dit jaar mee helpen in de organisatie, nu da'k is zou kunnen
Kan er iemand ff duidelijkheid brengen over de datum aub...? Dank U 
kan me trouwens niet herinneren of ik hier al iets gepost heb, maar ik wil gerust weer meehelpen! Als DJ of LJ, doesn't matter.
trouwens, hoe zit het met het strikken van een grote naam? 
Wel, ik heb ondertussen niet meer met Ronald gesproken, en dat was de contactpersoon voor de zaal. Kga nu gewoon de Zoo zelf mailen en zijn naam laten vallen, en vragen of 30 juli (de datum die door de meerderheid is gekozen) nog vrij is. Als dat zo is leg ik de zaal vast en kunnen we verder organiseren. Dat zal dan vooral gaan over sponsoring zoeken, website/promotie maken en een line-up samenstellen. Als het zover is dan wordt alle hulp op prijs gesteld en horen jullie er ook van! 
En een grote naam zal waarschijnlijk ook in orde komen! Er is al grote interesse van 2 bekende Beta's, het zal alleen nog wat van de datum afhangen welke het uiteindelijk wordt. 
In ieder geval, I'll keep you updated! 
Moest het nodig zijn, ik stel mij ook beschikbaar als DJ.
Maar der zal al wel volk genoeg zijn neem ik aan 
Regi laat weten dat hij spijtig genoeg niet aanwezig kan zijn. 
| Originally posted by Vadro Regi laat weten dat hij spijtig genoeg niet aanwezig kan zijn. |
Wie gaat er dan "c'mon BeTA people" roepen?
| Originally posted by Giesber Wie gaat er dan "c'mon BeTA people" roepen? |
| Originally posted by Real Moest het nodig zijn, ik stel mij ook beschikbaar als DJ. Maar der zal al wel volk genoeg zijn neem ik aan |
| Originally posted by Jasperovitsj Als de zaal vastligt doen we net hetzelfde als vorige keer (als iedereen daar mee akkoord is natuurlijk): Alle DJ's die willen draaien geven zich op en zorgen voor een demo, en daaruit selecteren we. DJ's die nog niet op een BETA party hebben gedraaid krijgen dan natuurlijk voorrang op DJ's die al wel op 1 of 2 BETA parties hebben gedraaid |

Nog geen antwoord van The Zoo trouwens 
| Originally posted by Jasperovitsj Nog geen antwoord van The Zoo trouwens |
ronald kent die mensen en hij heeft nu toch ni zo'n zwaar examenrooster, the lucky bastard, dus hij kan dat misschien snel persoonlijk geregeld hebben
Zou wel fijn zijn moest ge dat kunnen regelen Anja 
| Originally posted by Jasperovitsj Zou wel fijn zijn moest ge dat kunnen regelen Anja |
als 'k hier iets typ, staan er twee zo'n mannekes naast de thread onder elkaar tegelijk te zwaaien 
| Originally posted by The_G0dfather als 'k hier iets typ, staan er twee zo'n mannekes naast de thread onder elkaar tegelijk te zwaaien |
wel daar waar alle threads staan, zijn er 2 met zo'n ventje ervoor
you cant miss em, they're waving like hell
Nu nimeer joenge
Laat het niet het streefdoel van deze thread worden om die mannekes weer onder elkaar te krijgen AUB