TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party 3 - voorbereiding
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Jasperovitsj on Jun-05-2005 15:49:

*kusje*

Posted by Real on Jun-05-2005 15:55:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Fuck, kwas het eigenlijk allemaal wat uit het oog verloren met die examens

Sebiet is mailen om de zaal vast te leggen, en vanaf dat in orde is zitten terug perfect op schema

Woooooh

Posted by Kaidreas on Jun-05-2005 16:06:

quote:
Lekker gemeende interesse natuurlijk, net zoals al zijn andere posts hier op TA getuigen van een oprechte interesse in trance en het BETA-forum...

Als iemand echt interesse heeft in het feestje ga ik hem of haar absoluut niet afzeiken, of heb ik dat ooit al gedaan soms? Na al z'n posts hier op TA en het gedoe rond de vorige party maak je mij gewoon niet meer wijs dat hij nu opeens een oprechte interesse en drang naar medewerking zou voelen! 90% van z'n posts is bullshit om ons op stang te jagen, zelfs na z'n 2de kans. En hij heeft het in deze zelfde thread notabene al eens uitgehangen op net dezelfde manier, dus dan geloof ik echt niet dat hij nu opeens wel ge�ngageerd zou willen zijn...

hehehe over wie ging het toen eigenlijk???

Posted by Jasperovitsj on Jun-05-2005 16:12:

X-Tune of course

Posted by X-Tune on Jun-05-2005 16:15:

Posted by Jasperovitsj on Jun-05-2005 16:16:

Das al een maand geleden ofzo, ondertussen is uw gedrag al veel verbeterd, dus hier niks meer van aantrekken

Posted by Meltoz on Jun-05-2005 20:57:

Als ik uit deze thread kan afleiden, gaat het precies niet meer de 30ste juli door of zie'k't verkeerd...? Volgens de poll hebben de meetse voor de 30ste gestemd, ni? Ik wil gerust dit jaar mee helpen in de organisatie, nu da'k is zou kunnen Kan er iemand ff duidelijkheid brengen over de datum aub...? Dank U

Posted by Pheatus on Jun-05-2005 21:08:

kan me trouwens niet herinneren of ik hier al iets gepost heb, maar ik wil gerust weer meehelpen! Als DJ of LJ, doesn't matter.

trouwens, hoe zit het met het strikken van een grote naam?

Posted by Jasperovitsj on Jun-05-2005 21:51:

Wel, ik heb ondertussen niet meer met Ronald gesproken, en dat was de contactpersoon voor de zaal. Kga nu gewoon de Zoo zelf mailen en zijn naam laten vallen, en vragen of 30 juli (de datum die door de meerderheid is gekozen) nog vrij is. Als dat zo is leg ik de zaal vast en kunnen we verder organiseren. Dat zal dan vooral gaan over sponsoring zoeken, website/promotie maken en een line-up samenstellen. Als het zover is dan wordt alle hulp op prijs gesteld en horen jullie er ook van!
En een grote naam zal waarschijnlijk ook in orde komen! Er is al grote interesse van 2 bekende Beta's, het zal alleen nog wat van de datum afhangen welke het uiteindelijk wordt.

In ieder geval, I'll keep you updated!

Posted by Real on Jun-06-2005 05:05:

Moest het nodig zijn, ik stel mij ook beschikbaar als DJ.

Maar der zal al wel volk genoeg zijn neem ik aan

Posted by Bjorn Vidaz on Jun-06-2005 07:57:

Regi laat weten dat hij spijtig genoeg niet aanwezig kan zijn.

Posted by djcresto on Jun-06-2005 08:59:

quote:
Originally posted by Vadro
Regi laat weten dat hij spijtig genoeg niet aanwezig kan zijn.

shit

Posted by Giesber on Jun-06-2005 10:31:

Wie gaat er dan "c'mon BeTA people" roepen?

Posted by mellow_head on Jun-06-2005 11:17:

quote:
Originally posted by Giesber
Wie gaat er dan "c'mon BeTA people" roepen?

LMAO! 'C'mon ugly people!! Oh wait, that's me!'

Posted by Jasperovitsj on Jun-06-2005 14:31:

quote:
Originally posted by Real
Moest het nodig zijn, ik stel mij ook beschikbaar als DJ.

Maar der zal al wel volk genoeg zijn neem ik aan

Als de zaal vastligt doen we net hetzelfde als vorige keer (als iedereen daar mee akkoord is natuurlijk):

Alle DJ's die willen draaien geven zich op en zorgen voor een demo, en daaruit selecteren we. DJ's die nog niet op een BETA party hebben gedraaid krijgen dan natuurlijk voorrang op DJ's die al wel op 1 of 2 BETA parties hebben gedraaid

Posted by Real on Jun-06-2005 14:39:

quote:
Als de zaal vastligt doen we net hetzelfde als vorige keer (als iedereen daar mee akkoord is natuurlijk):

Alle DJ's die willen draaien geven zich op en zorgen voor een demo, en daaruit selecteren we. DJ's die nog niet op een BETA party hebben gedraaid krijgen dan natuurlijk voorrang op DJ's die al wel op 1 of 2 BETA parties hebben gedraaid

Ah is dat met demo's gebeurd de vorige keren

Das idd waarschijnlijk de meest eerlijke methode

Posted by Jasperovitsj on Jun-06-2005 17:05:

Nog geen antwoord van The Zoo trouwens

Posted by Nyah on Jun-06-2005 17:13:

quote:
Nog geen antwoord van The Zoo trouwens

ge moogt ronald ook altijd wel es bellen he... of ik wil dat ook wel doen ronald kent die mensen en hij heeft nu toch ni zo'n zwaar examenrooster, the lucky bastard, dus hij kan dat misschien snel persoonlijk geregeld hebben

Posted by Jasperovitsj on Jun-06-2005 21:55:

Zou wel fijn zijn moest ge dat kunnen regelen Anja

Posted by Nyah on Jun-07-2005 11:13:

quote:
Zou wel fijn zijn moest ge dat kunnen regelen Anja

net gebeld, hij gaat vragen voor de 30e juli en me terug bellen.
zodra ik iets weet, hoort ge t ook

Posted by The_G0dfather on Jun-07-2005 11:43:

als 'k hier iets typ, staan er twee zo'n mannekes naast de thread onder elkaar tegelijk te zwaaien

Posted by Xilver on Jun-07-2005 11:47:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
als 'k hier iets typ, staan er twee zo'n mannekes naast de thread onder elkaar tegelijk te zwaaien

Whatcha talkin' 'bout willis?

Posted by The_G0dfather on Jun-07-2005 11:57:

wel daar waar alle threads staan, zijn er 2 met zo'n ventje ervoor
you cant miss em, they're waving like hell

Posted by Xilver on Jun-07-2005 12:16:

Nu nimeer joenge

Posted by Jasperovitsj on Jun-07-2005 12:23:

Laat het niet het streefdoel van deze thread worden om die mannekes weer onder elkaar te krijgen AUB

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »