TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SÅ JÄvvvvla Arg PÅ Mainstream!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Just DJ Bobo Somebody dance with me var min första cd singel någonsin (´93) den kommer jag nog alltid gilla, har inte hört mixen du pratar om. Kul det där med Enya, kom och tänka på reklamen ![]() ses... |
den har följt me mig överallt, paris, florens, münchen o nu på söder.. Visste ni att han har en bagarexamen o falla tillbaka på nu när han inte e så hot längre
| Originally posted by Ravesquad Jo det klart du har...den e ju me på cd-singeln.. Har fortfarande kvar min den har följt me mig överallt, paris, florens, münchen o nu på söder.. Visste ni att han har en bagarexamen o falla tillbaka på nu när han inte e så hot längre |
Re: Re: nja..
| Originally posted by mindshooter ravesquad |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jaaaaså var det den du mena. Följt med dig överallt? Har du spelat på dessa ställen eller är det ställen du bott på ? |
spelat...i wish..
tillsammans med pandoras dont you know och e-types this is the way..
jorå 4-ever
Re: Re: Re: nja..
| Originally posted by Ravesquad varför stavas jag med litet r i din post, undrar jag? kan inte du fixa så det alltid gör det...ser så tacky ut med R.. ravesquad e för övrogt ett rätt grymt namn |
Re: Re: Re: Re: nja..
| Originally posted by reveal tur jag körde med litet r från början annars hade jag fått mind på mig |
| Originally posted by RebeL9 Vill bara tillägga att jag tycker att man borde använt sig av Fridges sköna remix som radio och video edit istället för den smöriga originalet :/ |
| Originally posted by Ravesquad den e tung, men e det den bästa remixen? |
Nu återkommer juh frågan dock om man verkligen ska lira riktig trance blandat med mainstream
| Originally posted by mindshooter Tycker jag iaf Nu återkommer juh frågan dock om man verkligen ska lira riktig trance blandat med mainstream |
Paffendorf suger mutta, det är det sämsta jag vet.
Men det är min åsikt....
| Originally posted by [A|ienFactory] Paffendorf suger mutta, det är det sämsta jag vet. Men det är min åsikt.... |
nope paffendorff e asbra!!

Re: Re: Re: Re: Re: nja..
| Originally posted by mindshooter Was? Hmm...själv skulle jag vilja ha stor bokstav i starten.....varför vill ni ha små bokstäver? |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: nja..
| Originally posted by Ravesquad gräset är alltid grönare på andra sidan |
| Originally posted by [A|ienFactory] Paffendorf suger mutta, det är det sämsta jag vet. Men det är min åsikt.... |
PaFfEnDoRfF
Men hallå ! Varför suger paffendorff mutta? Och vad e det för fel med o suga mutta? Det e tunga trummor, tuffa samplingar, skönt flöjtriff, kort sagt en jäkligt skön låt.. hade det varit tiesto som gjort den hade ni tyckt den va asbra

Re: PaFfEnDoRfF
Så klart de suger!
De är mer komersiella än kattmat för fan. De härmar bara andra.
De är en av allt flera cheezegrupper i Tyskland idag. Deras 3:25 långa radio edits är för simpla för att imponera på mig. Tyvärr. De suger klitta.
Re: Re: PaFfEnDoRfF
| Originally posted by [A|ienFactory] Deras 3:25 långa radio edits är för simpla för att imponera på mig. Tyvärr. De suger klitta. |
Deras låtar är alldeled för smöriga för mig..simpla helt enkelt..... Låtar som han uppmanar folk att skrika i och skit..så jävla fjantigt om du frågar mig 
Men vi ser itne ner på dig för det Ravesquad 
*bara lite*
| Originally posted by mindshooter Men vi ser itne ner på dig för det Ravesquad ![]() *bara lite* |

| Originally posted by Ravesquad finns det flera än be cool? |
| Originally posted by Aendy Vet inte om det är en seriös fråga, men helt ärligt, jag tycker det är lite gung i "Where are U". |
| Originally posted by mindshooter Deras låtar är alldeled för smöriga för mig..simpla helt enkelt..... Låtar som han uppmanar folk att skrika i och skit..så jävla fjantigt om du frågar mig ![]() Men vi ser itne ner på dig för det Ravesquad ![]() *bara lite* |