TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2
Pages (2): « 1 [2]


Posted by YoraY on May-16-2005 13:15:

גם וגם ......
ואני חושב שזה עניין של נוחות של כל אחד באופן אישי

בעיקר אוזן אחת.. כה... אבל אני משלב גם את האוזן השניה מדי פעם כדי להיות סגור על עצמי ב100% לפני שאני מעלה תסלייד


Posted by arik on May-23-2005 17:39:

אני בכלל לר מדבר על התאמת הביט מאץ זה שטויות
לא צריך יותר נשלושים שניות כדי להתאים ביט מאץ

אבל העיניין הוא שעם אוזן אחת לא תגיע לדיוק מירבי
מה לעשות יש הבדל בין מוניטור באוזן אחד ואוזנייה בצד שני
סאונד שונה יכול לבלבל
מיקום שונה יכול לבלבל
עוצמה שונה יכולה לבלבל

אני מכוון ציק צאק את הסיט מאץ ואז בשני אוזניים אני עושה את המיקס

אני שומע את הדקויות

למרות שאני תמיד מוריד את האוזניות אם הכל נשמע טוב
כדי לבדוק אם זה טוב גם באוזניות ו גם בחוץ

גם כל כך תלוי באקוסטיקה ומיקום שזה לא יאמם


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.