TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סיכום מסיבות יום העצמאות
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Hell_Copter on May-21-2005 10:59:

אני הייתי בעזה ביום העצמאות... היה כיף חיים

בערב יום העצמאות וביום העצמאות היה לנו משימות די מעפנות
בערב אבטחנו טקס של יום העצמאות במקום שנקרא כפר עזה
וביום העצמאות אבטחנו חבר'ה שעשו על האש באנדרטת החץ השחור... מקום שנמצא איזה 700 מטר מהגדר או משהו כזה
ואז חמישי, שישי, שבת פשוט תפסנו משימות עם מילואימניקים במוצב שם
הייתי חפ"ק של הגשש שזה אומר יושבים על הגדר בעיקר וקופצים לכל דבר שם... ונהגתי בקסמ"ן על הגדר בשביל לעשות טשטוש ציר וסגירות ציר


Posted by Shaharr on May-21-2005 13:08:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני הייתי בעזה ביום העצמאות... היה כיף חיים

בערב יום העצמאות וביום העצמאות היה לנו משימות די מעפנות
בערב אבטחנו טקס של יום העצמאות במקום שנקרא כפר עזה
וביום העצמאות אבטחנו חבר'ה שעשו על האש באנדרטת החץ השחור... מקום שנמצא איזה 700 מטר מהגדר או משהו כזה
ואז חמישי, שישי, שבת פשוט תפסנו משימות עם מילואימניקים במוצב שם
הייתי חפ"ק של הגשש שזה אומר יושבים על הגדר בעיקר וקופצים לכל דבר שם... ונהגתי בקסמ"ן על הגדר בשביל לעשות טשטוש ציר וסגירות ציר


איזה כיף


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.