TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סיכום מסיבות יום העצמאות
Pages (2): « 1 [2]
אני הייתי בעזה ביום העצמאות... היה כיף חיים 
בערב יום העצמאות וביום העצמאות היה לנו משימות די מעפנות
בערב אבטחנו טקס של יום העצמאות במקום שנקרא כפר עזה
וביום העצמאות אבטחנו חבר'ה שעשו על האש באנדרטת החץ השחור... מקום שנמצא איזה 700 מטר מהגדר או משהו כזה
ואז חמישי, שישי, שבת פשוט תפסנו משימות עם מילואימניקים במוצב שם
הייתי חפ"ק של הגשש שזה אומר יושבים על הגדר בעיקר וקופצים לכל דבר שם... ונהגתי בקסמ"ן על הגדר בשביל לעשות טשטוש ציר וסגירות ציר
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני הייתי בעזה ביום העצמאות... היה כיף חיים ![]() בערב יום העצמאות וביום העצמאות היה לנו משימות די מעפנות בערב אבטחנו טקס של יום העצמאות במקום שנקרא כפר עזה וביום העצמאות אבטחנו חבר'ה שעשו על האש באנדרטת החץ השחור... מקום שנמצא איזה 700 מטר מהגדר או משהו כזה ואז חמישי, שישי, שבת פשוט תפסנו משימות עם מילואימניקים במוצב שם הייתי חפ"ק של הגשש שזה אומר יושבים על הגדר בעיקר וקופצים לכל דבר שם... ונהגתי בקסמ"ן על הגדר בשביל לעשות טשטוש ציר וסגירות ציר |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.