TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gumball rally
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Wildfir3 on May-17-2005 11:20:

al een sjans da het tiesto ni was eh, of 't gezaag was nog tien keer erger geweest

Posted by 1Million$shot on May-17-2005 14:01:

of Frank Verstraeten, da had pas graaf geweest. Maar die kan zo'n autoke nu eenmaal niet betalen

Posted by Wildfir3 on May-17-2005 17:09:

... laat staan da hij 14 dagen cong� van den bak gaat krijgen

Posted by Bomar on May-17-2005 17:15:

OMG, ik heb een Aston Martin DB9 gezien
Kben jaloers!!!!!!

Posted by X-Tune on May-18-2005 17:48:

Hier Kimble van vorig jaar:
http://videos.onestopwebhosting.com...RunToCannes.wmv

Er zitten ook 1 of meerdere trance liedjes in.

Posted by diddi on May-19-2005 08:57:

Hahaha... die reacties op Dj Ghost zijn wel goed! Kzou zelf nooit zo in de belangstelling willen komen als Dj Ghost, ma ieder zijn goesting h�. Dj Ghost heeft het DJ-imago ni geschaad zenne... gewoon dom zijn h�!

Wat Gumball zelf betreft: is wel zalig ma die snelheden zijn zo onverantwoord...

Ik weet niet of het racen zelf een doel is van de Gumball, maar der werd wel altijd goed doorgereden. Ik denk da de Gumball slachtoffer wordt van hun eigen bekendheid. Gumball zal niet meer onopgemerkt voorbij razen, kijk maar naar het aantal toeschouwers in Acoz en de flikken die vanalles hadden voorbereid. Dus, racen zal er mss niet zo dikwijls meer van komen (hopelijk), en dan mag het van mij elk jaar in Belgi� passeren zenne!

Greetz

Posted by TOR on May-19-2005 09:30:

^ telkens als ik u iets zie posten, begint dat liedje van Brahim in mn hoofd te spelen

but do carry on, wou dat gewoon ff kwijt

Posted by Lady_LizzY on May-19-2005 10:01:

quote:
Originally posted by TOR
^ telkens als ik u iets zie posten, begint dat liedje van Brahim in mn hoofd te spelen

Ik heb da ook

Posted by Belgian Bonzai on May-19-2005 11:30:

quote:
Originally posted by diddi
Wat Gumball zelf betreft: is wel zalig ma die snelheden zijn zo onverantwoord...

Efkes interventie om je volledig gelijk te geven
Fysica middelbaar: kinetische energie = massa x snelheid�/2.
Rij je dus 200 ipv 100, dan moet je auto door dat kwadraat 4x zoveel energie absorberen
Stel je voor hoe een auto eruit ziet bij een accident aan 100kph en doe dat maal 4

Posted by MikeVee on May-19-2005 11:35:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Stel je voor hoe een auto eruit ziet bij een accident aan 100kph en doe dat maal 4

Je kan het zelfs zien, download de film Gumball 3000 - 6 Days In May. Daar zie je een deelnemende viper crashen aan bijna 200 km/u en ondanks dat die wagen geen dak heeft zijn de inzittende niet eens zwaar gewond.

Posted by Bertn on May-19-2005 12:03:

quote:
Originally posted by MikeVee
Je kan het zelfs zien, download de film Gumball 3000 - 6 Days In May. Daar zie je een deelnemende viper crashen aan bijna 200 km/u en ondanks dat die wagen geen dak heeft zijn de inzittende niet eens zwaar gewond.

de uitzondering bevestigt de regel zeker?

exacte wetenschap willen bekritiseren is behoorlijk lomp.

Posted by Kaidreas on May-19-2005 16:34:

^bwoa uitzondering,
kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... vreed weird

Posted by X-Tune on May-19-2005 18:38:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^bwoa uitzondering,
kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... vreed weird

Zo vreemd is dat niet. Hoe duurder de auto is niet alleen hoe sneller maar ook vaak veiliger dan een gewone auto.

Posted by Kaidreas on May-19-2005 20:36:

^kweet niet, als da echte race auto's zijn???
zo veilig zijn die volgens mij niet echt, als ge die kooi bekijkt.... alle kweet niet gewoon straf dat die mannen daar nog levend uitkomen.

Posted by Belgian Bonzai on May-19-2005 21:13:

Hoogwaardig staal in de kreukelzones; energie afvoeren.

Posted by Bomar on May-19-2005 21:52:

Een van mijn dromen die ooit moeten uitkomen: RACEN
Heb ik altijd al willen doen, maar dan liefst wel op een circuit, nie op de openbare weg. Tegenwoordig kunt ge toch nergens meer hard rijden, tis veel te druk op de weg.

Posted by diddi on May-20-2005 10:28:

quote:

quote:

Originally posted by TOR

Ik heb da ook

Ik kan daar ook niet aan doen da nen "dwaas" een liedje maakt over mijne nick...

quote:
^bwoa uitzondering,

Ik denk da de zware crashes niet getoont worden...

Greetz

Posted by djcresto on May-20-2005 11:07:

quote:
Originally posted by Bomar
Een van mijn dromen die ooit moeten uitkomen: RACEN
Heb ik altijd al willen doen, maar dan liefst wel op een circuit, nie op de openbare weg. Tegenwoordig kunt ge toch nergens meer hard rijden, tis veel te druk op de weg.

meer 's nachts rijden h�

Posted by dj_mdma on May-20-2005 12:44:

hello people, just found this thread and thought i'd post my pics of the start of the rally

Gumball 3000 Start Pics

enjoy

Posted by pooley on May-20-2005 14:08:

thanks dude
those cars look so ace.

Posted by Kaidreas on May-20-2005 15:24:

kheb gisteren in de streekkrant gelezen, dat er 2 dudes van vorselaar (boere dorp naast mijn boeredorp) meedoen met een subaru impreza

en ze staan zelfs 3de hun auto is nu gesigneerd door quetin en darryl hannah.. die trouwens ook meedoen aan de gumball race

Posted by X-Tune on May-20-2005 16:00:

quote:
kheb gisteren in de streekkrant gelezen, dat er 2 dudes van vorselaar (boere dorp naast mijn boeredorp) meedoen met een subaru impreza

en ze staan zelfs 3de hun auto is nu gesigneerd door quetin en darryl hannah.. die trouwens ook meedoen aan de gumball race

Dat zal wel een kwakkel zijn, want Quentin Tarantino doet niet mee.

Posted by djcresto on May-20-2005 16:07:

quote:
Originally posted by X-Tune
Dat zal wel een kwakkel zijn, want Quentin Tarantino doet niet mee.

ahnee? dan hoorde ik toch iets anders...

Posted by Jasperovitsj on May-20-2005 16:13:

^ Kdacht da Bert dat toch ook zei?

Posted by X-Tune on May-20-2005 16:44:

Hij zou mee doen, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.

Pages (3): « 1 [2] 3 »