TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gumball rally
Pages (3): « 1 [2] 3 »
al een sjans da het tiesto ni was eh, of 't gezaag was nog tien keer erger geweest 
of Frank Verstraeten, da had pas graaf geweest. Maar die kan zo'n autoke nu eenmaal niet betalen 
... laat staan da hij 14 dagen cong� van den bak gaat krijgen 
OMG, ik heb een Aston Martin DB9 gezien
Kben jaloers!!!!!!
Hier Kimble van vorig jaar:
http://videos.onestopwebhosting.com...RunToCannes.wmv
Er zitten ook 1 of meerdere trance liedjes in.
Hahaha... die reacties op Dj Ghost zijn wel goed! Kzou zelf nooit zo in de belangstelling willen komen als Dj Ghost, ma ieder zijn goesting h�. Dj Ghost heeft het DJ-imago ni geschaad zenne... gewoon dom zijn h�!
Wat Gumball zelf betreft: is wel zalig ma die snelheden zijn zo onverantwoord...
Ik weet niet of het racen zelf een doel is van de Gumball, maar der werd wel altijd goed doorgereden. Ik denk da de Gumball slachtoffer wordt van hun eigen bekendheid. Gumball zal niet meer onopgemerkt voorbij razen, kijk maar naar het aantal toeschouwers in Acoz en de flikken die vanalles hadden voorbereid. Dus, racen zal er mss niet zo dikwijls meer van komen (hopelijk), en dan mag het van mij elk jaar in Belgi� passeren zenne!
Greetz
^ telkens als ik u iets zie posten, begint dat liedje van Brahim in mn hoofd te spelen
but do carry on, wou dat gewoon ff kwijt 
| quote: |
| Originally posted by TOR ^ telkens als ik u iets zie posten, begint dat liedje van Brahim in mn hoofd te spelen but do carry on, wou dat gewoon ff kwijt |
| Originally posted by diddi Wat Gumball zelf betreft: is wel zalig ma die snelheden zijn zo onverantwoord... |
| Originally posted by Belgian Bonzai Stel je voor hoe een auto eruit ziet bij een accident aan 100kph en doe dat maal 4 |
| Originally posted by MikeVee Je kan het zelfs zien, download de film Gumball 3000 - 6 Days In May. Daar zie je een deelnemende viper crashen aan bijna 200 km/u en ondanks dat die wagen geen dak heeft zijn de inzittende niet eens zwaar gewond. |
^bwoa uitzondering,
kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets...
vreed weird
| Originally posted by Kaidreas ^bwoa uitzondering, kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... vreed weird |
^kweet niet, als da echte race auto's zijn???
zo veilig zijn die volgens mij niet echt, als ge die kooi bekijkt.... alle kweet niet gewoon straf dat die mannen daar nog levend uitkomen.
Hoogwaardig staal in de kreukelzones; energie afvoeren.
Een van mijn dromen die ooit moeten uitkomen: RACEN
Heb ik altijd al willen doen, maar dan liefst wel op een circuit, nie op de openbare weg. Tegenwoordig kunt ge toch nergens meer hard rijden, tis veel te druk op de weg.
| quote: | ||
Ik heb da ook |

| Originally posted by Kaidreas ^bwoa uitzondering, kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... vreed weird |
| Originally posted by Bomar Een van mijn dromen die ooit moeten uitkomen: RACEN Heb ik altijd al willen doen, maar dan liefst wel op een circuit, nie op de openbare weg. Tegenwoordig kunt ge toch nergens meer hard rijden, tis veel te druk op de weg. |
hello people, just found this thread and thought i'd post my pics of the start of the rally 
Gumball 3000 Start Pics
enjoy
thanks dude
those cars look so ace.
kheb gisteren in de streekkrant gelezen, dat er 2 dudes van vorselaar (boere dorp naast mijn boeredorp) meedoen met een subaru impreza
en ze staan zelfs 3de
hun auto is nu gesigneerd door quetin en darryl hannah.. die trouwens ook meedoen aan de gumball race
| Originally posted by Kaidreas kheb gisteren in de streekkrant gelezen, dat er 2 dudes van vorselaar (boere dorp naast mijn boeredorp) meedoen met een subaru impreza en ze staan zelfs 3de hun auto is nu gesigneerd door quetin en darryl hannah.. die trouwens ook meedoen aan de gumball race |
| Originally posted by X-Tune Dat zal wel een kwakkel zijn, want Quentin Tarantino doet niet mee. |
^ Kdacht da Bert dat toch ook zei? 
Hij zou mee doen, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.