TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [16-07-2005] John Digweed Panama Amsterdam
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by New Wave Mwha, vast niet. huh...... Kan je eerder van Bram zeggen, zo'n gigantische meeloper Laat zich door iedereen beinvloeden. Bram, jij was Harmen zijn eerste slachtoffer. Alleen had je het niet in de gate. Ik ben nog de enige die niet in zijn propaganda is getrapt. Daar heeft SK wel voor gezorgt, wat heb ik heerlijk geslapen toen |
| Originally posted by SnuggLe Ach dat maakt mij niet uit. Ik weet het tenminste nog, jij bent gewoon overal tegen. Wat doe je eigenlijk op dit forum, als je toch niet van trance houdt, alle technofeestjes hier ruk vindt, en van Progressive gaat slapen? Liever een meeloper dan een kale technofan! |
Allemaal schapen hier! Liever een echte technofan dan een prog-schaap.
| Originally posted by New Wave Neuheur Bram, dat zie je helemaal verkeerd. Ik vind die technofeestjes hardstikke prima. Mij hoor je daar niet over klagen....Trance vind ik prima, alleen dat prog niet. Allemaal schapen hier! Liever een echte technofan dan een prog-schaap. |
| Originally posted by tijs08 Zitten wij dan in hetzelfde vliegtuig straks? |
Wij vertrekken vanaf Brussel, is toch een stukkie goedkoper dan A'dam.
| Originally posted by Matthijs zou zomaar kunnen! Wij vertrekken vanaf Brussel, is toch een stukkie goedkoper dan A'dam. |
| Originally posted by Dj Lex Als je alleen een reis boekt wel ja. Maar wij zitten niet in een villa |
| Originally posted by Matthijs haha ok�, maar vorig jaar hadden wij ook nog 'gewoon' een appartement en toen zijn we ook vanaf Brussel gegaan. |
| Originally posted by tijs08 Nou, we komen in ieder geval op hetzelfde punt uit... zien we je daar zeker wel! |
Wel cool dat jullie ook in die tijd gaan!
He, anders maak even een Ibiza-progressive-topic aan 
Even Tim pesten 
| Originally posted by Matthijs jep moet lukken, zo groot is Ibiza nou ook weer niet! Wel cool dat jullie ook in die tijd gaan! |
Het duurt nog een maand en ook over kaartverkoop is nog steeds niks bekend, maar ik zag wel nieuwe info op de site staan:
16.07.2005 - Panama* en Motion presenteren: John Digweed
Genres: Techhouse, Progressive, Deephouse, Breakbeat
Van: 22:00 uur tot: 04:00 uur
Line-up:
� Derek Howell (VS)
� John Digweed (UK)
� Miss Nine (DE)
� Sem Sonic (NL)
� Vision Impossible (NL)