TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [16-07-2005] John Digweed Panama Amsterdam
Pages (2): « 1 [2]

Posted by SnuggLe on May-18-2005 05:52:

quote:
Originally posted by New Wave
Mwha, vast niet. huh...... Kan je eerder van Bram zeggen, zo'n gigantische meeloper Laat zich door iedereen beinvloeden. Bram, jij was Harmen zijn eerste slachtoffer. Alleen had je het niet in de gate. Ik ben nog de enige die niet in zijn propaganda is getrapt. Daar heeft SK wel voor gezorgt, wat heb ik heerlijk geslapen toen

Ach dat maakt mij niet uit.
Ik weet het tenminste nog, jij bent gewoon overal tegen. Wat doe je eigenlijk op dit forum, als je toch niet van trance houdt, alle technofeestjes hier ruk vindt, en van Progressive gaat slapen?

Liever een meeloper dan een kale technofan!

Posted by New Wave on May-18-2005 11:57:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ach dat maakt mij niet uit.
Ik weet het tenminste nog, jij bent gewoon overal tegen. Wat doe je eigenlijk op dit forum, als je toch niet van trance houdt, alle technofeestjes hier ruk vindt, en van Progressive gaat slapen?

Liever een meeloper dan een kale technofan!

Neuheur Bram, dat zie je helemaal verkeerd. Ik vind die technofeestjes hardstikke prima. Mij hoor je daar niet over klagen....Trance vind ik prima, alleen dat prog niet. Allemaal schapen hier! Liever een echte technofan dan een prog-schaap.

Posted by SnuggLe on May-18-2005 12:03:

quote:
Originally posted by New Wave
Neuheur Bram, dat zie je helemaal verkeerd. Ik vind die technofeestjes hardstikke prima. Mij hoor je daar niet over klagen....Trance vind ik prima, alleen dat prog niet. Allemaal schapen hier! Liever een echte technofan dan een prog-schaap.

Posted by Matthijs on May-18-2005 15:40:

quote:
Originally posted by tijs08
Zitten wij dan in hetzelfde vliegtuig straks?

zou zomaar kunnen! Wij vertrekken vanaf Brussel, is toch een stukkie goedkoper dan A'dam.

Posted by Dj Lex on May-18-2005 17:02:

quote:
Originally posted by Matthijs
zou zomaar kunnen! Wij vertrekken vanaf Brussel, is toch een stukkie goedkoper dan A'dam.

Als je alleen een reis boekt wel ja. Maar wij zitten niet in een villa

Posted by Matthijs on May-18-2005 19:18:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Als je alleen een reis boekt wel ja. Maar wij zitten niet in een villa

haha ok�, maar vorig jaar hadden wij ook nog 'gewoon' een appartement en toen zijn we ook vanaf Brussel gegaan.

Posted by tijs08 on May-19-2005 13:00:

quote:
haha ok�, maar vorig jaar hadden wij ook nog 'gewoon' een appartement en toen zijn we ook vanaf Brussel gegaan.

Nou, we komen in ieder geval op hetzelfde punt uit... zien we je daar zeker wel!

Posted by Matthijs on May-20-2005 07:26:

quote:
Originally posted by tijs08
Nou, we komen in ieder geval op hetzelfde punt uit... zien we je daar zeker wel!

jep moet lukken, zo groot is Ibiza nou ook weer niet! Wel cool dat jullie ook in die tijd gaan!

Posted by SnuggLe on May-20-2005 07:38:

He, anders maak even een Ibiza-progressive-topic aan
Even Tim pesten

Posted by tijs08 on May-20-2005 13:21:

quote:
jep moet lukken, zo groot is Ibiza nou ook weer niet! Wel cool dat jullie ook in die tijd gaan!

Zekers! Gaan elkaar zeker vaker tegen komen.. in Space, Pacha vooral denk ik

Posted by Tim81 on Jun-13-2005 16:20:

Het duurt nog een maand en ook over kaartverkoop is nog steeds niks bekend, maar ik zag wel nieuwe info op de site staan:

16.07.2005 - Panama* en Motion presenteren: John Digweed
Genres: Techhouse, Progressive, Deephouse, Breakbeat
Van: 22:00 uur tot: 04:00 uur

Line-up:
� Derek Howell (VS)
� John Digweed (UK)
� Miss Nine (DE)
� Sem Sonic (NL)
� Vision Impossible (NL)

Pages (2): « 1 [2]