TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by MdJ Maar we willen de truck dus zo vol mogelijk met Trance liefhebbers hebben! |
| Originally posted by MdJ Hehe... Contest, verloting, iets in die richting iig (klonk een beetje raar)... Maar we willen de truck dus zo vol mogelijk met Trance liefhebbers hebben! |
| Originally posted by SnuggLe Als ik een opblaasschaap + supersoaker en een krat bier meeneem, mag ik dan ook mee? |

Is dat schaap er zo een met achter ingang? 
Ik ben ook wel weer van de partij deze keer in de Asta trouwens 
| Originally posted by MdJ Ligt eraan wat je met dat schaap gaat doen ![]() |

| Originally posted by MdJ Maar we willen de truck dus zo vol mogelijk met Trance liefhebbers hebben! |
2 @win:
"Shake your ass, watch you step....shake your ass, show me what you got!"

| Originally posted by SnuggLe 2 @win: "Shake your ass, watch you step....shake your ass, show me what you got!" |
Lineup staat in de openingspost!!!!!!!!!
Verhaaltje over de lineup staat hieronder...
Quote uit de press release:
�First Strike�, �Second Wave�, �Third Dimension�, �What Ya Got 4 Me�, �Five Yards� en vele andere klappers (Timelord, Come Around Again) zorgden ervoor dat Signum niet ver verwijderd is van de definitie van trance zelf. Ze leveren dit jaar de remix af voor het Sensation White thema van Armin van Buuren en Jan Vayne, en hebben nog een aantal tracks in aankomst waarvan het dak er zeker af gaat! Hun optredens zijn energiek en zitten vol met trance bommen. Ze draaiden al op events zoals Gatecrasher, Godskitchen Global Gathering, Homelands, Dancevalley, Trance.nu Events en vele andere topfeesten. Absoluut een top headliner voor de Intuition Summer Event 2005! Meer info: www.signum-djs.com
Het afgelopen jaar was bijzonder druk voor Menno de Jong. Samen met Paul Moelands zette hij het inmiddels als een trein lopende �Intuition Recordings� op, en produceerde hij tracks voor labels zoals Anjunabeats, Gesture, ATCR, Adjusted, Dedicated en vele anderen, die gedraaid werden door oa. Tiesto, Armin van Buuren, Paul Van Dyk etc. Hij wordt inmiddels gezien als een van de �rising stars� van de trance scene, met name ook door z�n goed beluisterde Intuition Radio Show op www.etn.fm en www.xfm.nl. Van de zomer zal hij draaien op feesten in de UK (Godskitchen), Frankrijk (Paradise In The City), Egypte, Noorwegen, Finland en Australie, maar de hoogtepunten zullen ongetwijfeld de �Intuition Summer Event� en truck op FFWD van zijn eigen label zijn. Prepare for the summer of Intuition! Meer info: www.mennodejong.com
White Room � White Room, voor vele DE track van 2004, zette Adam White definitief op de internationale trance-kaart. Met eindeloos support van de top van de DJ Mag, en in de UK Trance Awards gekozen als nationaal talent van het jaar, heeft hij al een aardig CV opgebouwd. De opvolger van White Room, Someday, op Armada Music, en zijn solo single �Ballerina� op Darey Products deed daar nog eens een schepje bovenop. Met ook nog eens een mix CD voor Euphoria op zijn naam en gigs in de USA, UK, Australie en Ibiza langs namen zoals Paul Oakenfold, Judge Jules en anderen is dit zeker iemand om in de gaten te houden! Kom 23 Juli naar zijn NL debut kijken op de Intuition Summer Event! Meer info: www.djadamwhite.com
Miika Kuisma is iemand die de afgelopen jaar flink naam heeft gemaakt in de scene. Hij wordt momenteel gezien als een van de belangrijkste Scandinavische producers, en kreeg daarom in de Finse Club Awards ook de award voor �Beste Nationale Artists/Producer� en �Beste Nieuwe DJ 2004.� Naast produceren en draaien runt hij samen met een aantal vrienden Subtraxx, een digitaal platenlabel, muziekproduktie bedrijf, artworks studio en DJ bookings agency. Meer info: www.miikakuisma.com
Jonas Steur is iemand die je met zijn tracks het echte zomergevoel kan geven. Z�n warme volle produkties zijn inmiddels grijsgedraait door DJs zoals Tiesto, Armin en Judge Jules. �Castamara�, �Tales From The South�, �Red Shores� zijn een aantal tracks die zijn stijl erg goed vertegenwoordigen. Recentelijk stond hij zelfs met z�n track Palma Solane (samen met Re:Locate) op de nieuwe CD van Tiesto, In Search Of Sunrise 4. Deze vriendelijk Belg, ook een van de artiesten van Intuition Recordings, keert terug naar de events om weer een energieke set neer te zetten! Meer info: www.estuera.com
Furry Nipples, de naam zegt het al, dit is iets aparts! Deze act bestaat uit de Zweeds/Turkse �zg�r Can en Noorse Likwit (Stian Klo), twee DJs en producers die de afgelopen 2 jaar onmisbaar zijn geworden in de internationale progressive scene. Likwit is voornamelijk bekend van zijn legendarische radios show �Oslo Nights�, en produkties voor labels zoals Invent, Precinct en veel andere toplabels in de scene. �zg�r Can is eigenlijk geen uitleg meer bij nodig, hij staat van de zomer niet voor niets op Extrema Outdoor, en festivals over de hele wereld. Alhoewel bijde al regelmatig in NL te zien waren presenteerd Intuition deze zomer het debuut van hun �Furry Nipples� act, die in de 2e area 4 uur lang hun muzikale kookkunsten zullen vertonen. Op het menu staat een smashing cocktail van progressive, electro, acid en techno! Meer info: www.ozgurcan.com
Furry Nipples hoeft de klus in area 2 niet alleen te klaren. Ze worden bijgestaan door 2 unieke talenten. Jav D, een uit engeland afkomstige DJ die de afgelopen jaren de stad Washington DC (USA) onveilig maakte, zal zijn Nederlands debut maken. Hij staat in de USA bekend als een verfrissende, getalenteerde progressive DJ, met flinke tribal invloeden � kortom, gegarandeerd voor een konten-schuddende set! Daarnaast zal Roel H de lineup versterken, met zijn unieke minimal sounds een steeds vaker opvallende naam in de internationale progressive scene. Meer info: www.jav-d.com
De avond zal gepresenteerd worden door de Nederlandse top MC �Da Silva�.
Bron: Peter van Wilgen - PR, Intuition Recordings
lol er staat JAN WAYNE 
| Ze leveren dit jaar de remix af voor het Sensation White thema van Armin van Buuren en Jan Wayne |
| Originally posted by DJ_Siesta lol er staat JAN WAYNE |
hmm dilemma dus.. vakantie annuleren of niet![]()
Mooie line up! Ben ik zeker te vinden 
Idd zeer mooie line-up, netjes (y)
Zeker nice! Moet 'm verdomd goeie reden zijn die mij hier vandaan gaat houden.
Ziet er echt top uit! Ben er zeker bij 
dit is echt balen. Line-up vind ik helemaal top, ben alleen dan op vakantie in New York. Zit dus met hetzelfde dilemma als Roger....annuleren of niet 
De line-up is zeker de moeite waard. Leuk dat Jonas Steur er gaat draaien. Heb enkele setjes van hem en hij draait precies mijn smaak. Adam White en Miika Kuisma heb ik nog nooit zien draaien, dus dat is ook interessant. En natuurlijk Ozgur Can en Likwit! Keuze zat 
Feestje staat genoteerd in mijn agenda!
Hier gaat zeker weer een delegatie Beta's te vinden zijn! 
menno, echt petje af dat je altijd weer een top line-up weet te toveren en het dan ook nog gratis houd
| Originally posted by MdJ HAHA! Ok ik was niet helemaal wakker, LOL! |
Die gasten sloten Trance.nu 3 en Armada ADE zo goed af dat het dak er weer af zal gaan!
Waarschijnlijk kom ik ook wel ff langs.....ziet er lekker uit....maar een vakantie naar New York skippen zou ik zeker niet doen, deze gasten kan je nog vaak genoeg zien....
Ik ben erbij!!!
Ik heb nog niets te doen dan dus er is wel een kans aanwezige dat ik hierbij ben
Ben er zo goed als zeker bij. Hebben de Intuition heren weer puik voor mekaar deze fuif, complimenten weer! (y) Ben benieuwd naar Kuisma en White, hoewel ik toch ff een blokkie om doe in de Asta als Adam die verschrikkelijke "Ballerina" plaat van 'm op de decks gooit...