TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [25-06-2005] Impulz Festival - Recreatiegebied, Bussloo
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ik heb de kaartjes niet gekregen, heb ze gewoon gekocht en ga erheen met mijn verloofde uit de VS
Hello..
I apologize.. I don't speak dutch! 
I will be visiting from Canada and would love to check out this event! Does anybody know what city it's located in? I can't seem to get any info from the website..
dank u
| quote: |
| Originally posted by Yoshiesque Hello.. I apologize.. I don't speak dutch! ![]() I will be visiting from Canada and would love to check out this event! Does anybody know what city it's located in? I can't seem to get any info from the website.. dank u |
Btw heeft iemand al kaartjes gewonnen 
wij zijn ook aanwezig met een mannetje of 5. Basvh is deze maal niet aanwezig aangezien hij een tripje door DE USA maakt. Had net contact met hem en was bij Paul van Dijk @ Dallas. Ook heeft hij twee weken terug ff geouwehoerd met dhr. Tijs Verwest, hij stond naast hem te pissen in een vage R&B club in Las Vegas waar hij de dag ervoor in Club Ice gedraaid had.....
Kaartverkoop schijnt slecht te gaan.
Overal kun je dan ook weer de bekende gratis kaartjes winnen.
De laatste geruchten zijn 10.000 betaalde toegangsbewijzen...
| Originally posted by jp Kaartverkoop schijnt slecht te gaan. Overal kun je dan ook weer de bekende gratis kaartjes winnen. De laatste geruchten zijn 10.000 betaalde toegangsbewijzen... |
| Originally posted by jp Overal kun je dan ook weer de bekende gratis kaartjes winnen. |
Phono site
UDC site
Telegraaf
Radio 538
Clubcharts
Aktueel Online
Zo kan ik nog wel effe doorgaan
Feesten waar massaal kaarten weg worden gegeven mijd ik liever:
-publiek is 'minder'
-bespaard op licht/aankleding
-hogere drankprijzen om omzet te genereren
Kan alleen de linkjes van de telegraaf en van radio538 vinden trouwens...
Ben benieuwd
.
(kolkie onder lynxx' account)
jolijn had ook gratis kaarten ergens vandaan, moet niet al te moeilijk zijn denk ik om daaraan te komen
Zo nieuw recordje laat thuis komen neergezet, was pas om kwart over 1 terug en daarna slapen in die hitte was er niet echt bij, gaaaaaar
Anywayz, okay feestje, Timo Maas draaide lekker en Funk D'Void ook
jammer dat zij maar een half uurtje optraden, wat is dat nu voor tijd een half uur?!
Verder waren Kruse, Slater en Ruskin okay. Heb me goed vermaakt maar was tijdje geleden dat ik op een feest was waar ook hardstyle gedraaid werd met bijbehorend publiek, de tering Impulz is echt een fout feest.
| Originally posted by Partyhardy! Zo nieuw recordje laat thuis komen neergezet, was pas om kwart over 1 terug en daarna slapen in die hitte was er niet echt bij, gaaaaaar Anywayz, okay feestje, Timo Maas draaide lekker en Funk D'Void ook jammer dat zij maar een half uurtje optraden, wat is dat nu voor tijd een half uur?! Verder waren Kruse, Slater en Ruskin okay. Heb me goed vermaakt maar was tijdje geleden dat ik op een feest was waar ook hardstyle gedraaid werd met bijbehorend publiek, de tering Impulz is echt een fout feest. |
| Originally posted by HiGH_NrG Kwart over 1 zonder afterparty? |
In de trein kwam ik er toen nog eens achter dat ik mijn huissleutels bij een maat had laten liggen
maar goed ben uiteindelijk weer veilig aangekomen
| Originally posted by Partyhardy! Zo nieuw recordje laat thuis komen neergezet, was pas om kwart over 1 terug en daarna slapen in die hitte was er niet echt bij, gaaaaaar Anywayz, okay feestje, Timo Maas draaide lekker en Funk D'Void ook jammer dat zij maar een half uurtje optraden, wat is dat nu voor tijd een half uur?! Verder waren Kruse, Slater en Ruskin okay. Heb me goed vermaakt maar was tijdje geleden dat ik op een feest was waar ook hardstyle gedraaid werd met bijbehorend publiek, de tering Impulz is echt een fout feest. |
| Originally posted by magrec Ja had beter kunnen blijven crashen in de buurt van bussloo. Beetje zwemmen nog enzo. Ik ging gisteravond naar zwolle en de bushalte aan de andere kant richting apeldoorn was gevuld met allemaal van die vaassense hardstylertjes enzo haha met hun oranjebroekies . |
Feest was "wel leuk".. vond marco V wel een lekker setje neerzetten, veel vette nummers die ik nog nooit gehoord had. Verder waren Alter Ego, luke slater, Tima maas & paul van dyk ook wel ok. en aan het eind nog effe hakken & zagen op dano 
| Originally posted by Partyhardy! Heb me goed vermaakt maar was tijdje geleden dat ik op een feest was waar ook hardstyle gedraaid werd met bijbehorend publiek, de tering Impulz is echt een fout feest. |
Als ik de reacties zo lees heb ik geen spijt dat ik niet ben gegaan. Vooraf zat ik nog te twijfelen tussen Impulz en Ti�sto @ Versuz, ben dus blij dat ik voor het laatste heb gekozen. 
Heeft iemand Ruskin nog gezien / gehoord? Zo ja, hoe was ie?
| Originally posted by basd Heeft iemand Ruskin nog gezien / gehoord? Zo ja, hoe was ie? |
Ook relaxt in deze tent was dat de dj booth lekker dichtbij het publiek stond
| Originally posted by Roger jolijn had ook gratis kaarten ergens vandaan, moet niet al te moeilijk zijn denk ik om daaraan te komen |
| Originally posted by eieregooie Die had ze van vraagteken, omdat wij in Frankrijk zaten |
| Originally posted by Partyhardy! Ja heb hem grotendeels gehoord, vond hem zeker niet slecht, aantal lekkere climaxen in zijn set maar kan er verder geen gedetailleerd oordeel over geven Ook relaxt in deze tent was dat de dj booth lekker dichtbij het publiek stond |
| Originally posted by MaGiK54 Waar blijven de Frankrijk pixxors....... |
Trouwens de wind stond goed. We konden hier de muziek nog horen (ca 15 km hemelsbreed)