TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta t-shirts
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Real on Jun-17-2005 18:30:

quote:
Originally posted by CygnusX
Dj LPG heeft ondertussen nagevraagd en het bleek op ongeveer dezelfde prijs neer te komen. Zullen we dan voor de vorige winkel gaan of heeft er nog iemand idee�n?

De kwaliteit zal dus ook wel hetzelfde zijn?

Dan zou ik toch bij de oude winkel blijven...

Posted by CygnusX on Jun-17-2005 18:36:

quote:
Originally posted by Real
De kwaliteit zal dus ook wel hetzelfde zijn?

Dan zou ik toch bij de oude winkel blijven...

Yep, zelfde winkel, zelfde kwaliteit.
De kwaliteit varieert ook wel van merk tot merk. De vorige keer kon iedereen kiezen welk merk (b&c, kariban, fruit of the loom, ...) en welke kant er bedrukt was. Dat zal deze keer ook zo zijn.

Posted by Jakhira on Jun-17-2005 18:41:

Gaan de t-shirts dezelfde zijn als de vorige keer ?

Posted by CygnusX on Jun-17-2005 22:10:

quote:
Originally posted by Pumaz
Gaan de t-shirts dezelfde zijn als de vorige keer ?

Yep, of het moet zijn dat de meerderheid iets anders wilt. Het voordeel van dezelfde tshirts en winkel is dat we de zeefdruk van de vorige keer kunnen gebruiken, iets wat de tshirts een stuk goedkoper maakt.

Posted by djcresto on Jun-20-2005 17:46:

quote:
Yep, of het moet zijn dat de meerderheid iets anders wilt. Het voordeel van dezelfde tshirts en winkel is dat we de zeefdruk van de vorige keer kunnen gebruiken, iets wat de tshirts een stuk goedkoper maakt.

kzou al die moeite van verschillende soorte tshirts zelfs niet doen
gewoon ene voor de heren en eentje voor de dames

Posted by Buoyant on Jun-20-2005 20:13:

quote:

dan doe ik al een voorstelletje voor een ander kleur t-shirt als een zwart, voor de rest mag het merk en het logo allemaal hetzelfde zijn,
is toch niet overdreven gek?

Posted by BZRK on Jul-01-2005 01:02:

Ondertussen nog nieuws?

Posted by Buoyant on Jul-01-2005 08:38:

nope, een van dees wordt dat geregeld als Cygnus klaar is met zijn examens en ik wat meer tijd heb. Nog even geduld.

Posted by _Jedi on Jul-08-2005 15:17:

euhm .. myn fout .. misschien te laat..

maar ik wil ook nog steeds zo een BETA T-shirt

Posted by CygnusX on Jul-08-2005 16:27:

Als het lukt, ga ik morgen langs de winkel en dan staat hier morgenavond een nieuwe thread waarin iedereen kan bestellen.

Posted by Real on Jul-08-2005 16:42:

quote:
Als het lukt, ga ik morgen langs de winkel en dan staat hier morgenavond een nieuwe thread waarin iedereen kan bestellen.

Netjes.

Posted by CygnusX on Jul-09-2005 17:20:

De bestelthread is gemaakt. In deze thread kan je vragen posten.

Posted by CygnusX on Jul-10-2005 15:58:

quote:
Originally posted by _Jedi
1x B&C Unisex 190

zonder V-Hals

kleur is zwart zeker?
mag wit zijn ook met zwart loge .. zou ook nog cool zijn maar zwart is goed.

stuur je me rekeningnr. & prijs zo vlug mogelijk door via PM CygnusX?
kheb nog geen flauwbenul op ik op de Beta party 3 kan aanwezig zijn. dus misschien verzendkosten inrekenen.

Alvast bedankt!

Grtz Jedi

Kleur is standaard zwart ja, tenzij je iets anders wil. Als je iets anders wil, dan moet het natuurlijk passen bij het huidige wit met rode logo (een wit tshirt gaat dus niet gaan). Zoals vermeld in de post is het wel mogelijk om een kleurwissel te doen, waarbij het rood (of het wit) van het logo wordt vervangen door een andere kleur. Zo'n kleurwissel kost 10� (per kleur), dus een beetje te duur voor 1 tshirt, maar wel interessant als er meerderen zijn die het willen.

Ik stuur je mijn rekeningnr en de prijs zodra iedereen besteld heeft en de prijs is berekend. Dit kan nog een tijdje duren. Kan je me een email sturen (naar benny.giesbers(at)gmail.com) met ook nog je thuisadres? Dit ga ik straks nodig hebben om het tshirt naartoe te sturen.

Posted by _Jedi on Jul-10-2005 17:42:

^thx

is gebeurt zie Mail.

Posted by CygnusX on Jul-16-2005 11:55:

Hier is een grafiek van hoe de prijs per tshirt ongeveer verloopt naarmate er meer worden besteld :

Momenteel zijn er 8 besteld, dus zitten we rond de 18 � 19�/tshirt. Vanaf 25 tshirts gaat de prijs niet veel lager meer dan 13�/tshirt (zoals vorige keer).

Posted by FredNova on Jul-17-2005 12:08:

Just an idea: waarom niet logo vooraan op de linkerborst te zetten (iets kleiner dus) (en op rug gewoon de website)

Posted by mellow_head on Jul-17-2005 12:09:

euhm...rejected

Posted by CygnusX on Jul-17-2005 12:45:

quote:
Originally posted by FredNova
Just an idea: waarom niet logo vooraan op de linkerborst te zetten (iets kleiner dus) (en op rug gewoon de website)

Ik zal het eens vragen, maar ik vrees dat er een nieuwe opdruk moet gemaakt worden en dan zitten we met een extra vaste kost.

De prijs per tshirt is momenteel 17.5�.

Ps: Sommigen hebben me nog geen mail gestuurd met hun thuisadres, dit zijn FredNova, Meltoz, djcresto en Pheatus.

quote:
Wat doen om te bestellen?
Als je je keuze hebt gemaakt, gelieve het dan in deze thread te posten. Deze informatie heb ik nodig, per tshirt dat je wil :
- het merk (Kariban, B&C of Fruit o/t Loom)
- het type (indien van toepassing)
- de kleur (indien niet gewoon zwart)
- je maat

BELANGRIJK : Naast je post hier zou je het ook moeten sturen naar benny.giesbers(at)gmail.com, met daarin ook nog je adres. Zo heb ik onmiddelijk je adres voor de uiteindelijke verzending. Ook zal ik op die mail antwoorden als de overschrijving gedaan moet worden. Als je van gedachte verandert nadat je je bestelling gepost en gemaild hebt, gelieve dan de post te verwijderen en een nieuwe te maken met de vermelding dat je iets anders wil.

Posted by FredNova on Jul-17-2005 12:56:

quote:
Ps: Sommigen hebben me nog geen mail gestuurd met hun thuisadres, dit zijn FredNova, Meltoz, djcresto en Pheatus.

done

Posted by X-Tune on Jul-18-2005 10:00:

voor mij een grote friet special met curry ketchup

^
Wat is die hare nickname?

Posted by mellow_head on Jul-18-2005 22:52:

kvind da ma een mottige ze

Posted by Jasperovitsj on Jul-18-2005 22:57:

Het gaat hier niet over vrouwen ffs

Posted by CygnusX on Jul-18-2005 23:12:

quote:
Originally posted by X-Tune
voor mij een grote friet special met curry ketchup

^
Wat is die hare nickname?

Posts verplaatst, alleen bestellingen in de bestelthread aub!

Posted by CygnusX on Jul-19-2005 09:22:

quote:
Originally posted by FredNova

Ik heb antwoord gekregen van de winkel en er is dus een vast kost aan verbonden voor het maken van een nieuwe film: 2x17.5� = 35�. Voor 1 tshirt niet echt interessant denk ik, maar als er meerdere ge�nteresseerden zijn misschien wel?

Posted by Meltoz on Jul-21-2005 01:04:

Heb mailtje naar je verstuurd Benny, ik hoop dat deze aangekomen is...? Indien niet laat dan iets weten aub...

Pages (3): « 1 [2] 3 »