TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta t-shirts
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Dj LPG heeft ondertussen nagevraagd en het bleek op ongeveer dezelfde prijs neer te komen. Zullen we dan voor de vorige winkel gaan of heeft er nog iemand idee�n? |
| Originally posted by Real De kwaliteit zal dus ook wel hetzelfde zijn? Dan zou ik toch bij de oude winkel blijven... |
Gaan de t-shirts dezelfde zijn als de vorige keer ?
| Originally posted by Pumaz Gaan de t-shirts dezelfde zijn als de vorige keer ? |
| Originally posted by CygnusX Yep, of het moet zijn dat de meerderheid iets anders wilt. Het voordeel van dezelfde tshirts en winkel is dat we de zeefdruk van de vorige keer kunnen gebruiken, iets wat de tshirts een stuk goedkoper maakt. |
| Originally posted by CygnusX Yep, of het moet zijn dat de meerderheid iets anders wilt. Het voordeel van dezelfde tshirts en winkel is dat we de zeefdruk van de vorige keer kunnen gebruiken, iets wat de tshirts een stuk goedkoper maakt. |
Ondertussen nog nieuws?
nope, een van dees wordt dat geregeld als Cygnus klaar is met zijn examens en ik wat meer tijd heb. Nog even geduld.
euhm .. myn fout .. misschien te laat..
maar ik wil ook nog steeds zo een BETA T-shirt
Als het lukt, ga ik morgen langs de winkel en dan staat hier morgenavond een nieuwe thread waarin iedereen kan bestellen.
| Originally posted by CygnusX Als het lukt, ga ik morgen langs de winkel en dan staat hier morgenavond een nieuwe thread waarin iedereen kan bestellen. |
De bestelthread is gemaakt. In deze thread kan je vragen posten.
| Originally posted by _Jedi 1x B&C Unisex 190 zonder V-Hals kleur is zwart zeker? mag wit zijn ook met zwart loge .. zou ook nog cool zijn maar zwart is goed. stuur je me rekeningnr. & prijs zo vlug mogelijk door via PM CygnusX? kheb nog geen flauwbenul op ik op de Beta party 3 kan aanwezig zijn. dus misschien verzendkosten inrekenen. Alvast bedankt! Grtz Jedi |
^thx
is gebeurt zie Mail.
Hier is een grafiek van hoe de prijs per tshirt ongeveer verloopt naarmate er meer worden besteld :
Momenteel zijn er 8 besteld, dus zitten we rond de 18 � 19�/tshirt. Vanaf 25 tshirts gaat de prijs niet veel lager meer dan 13�/tshirt (zoals vorige keer).
Just an idea: waarom niet logo vooraan op de linkerborst te zetten (iets kleiner dus) (en op rug gewoon de website)
euhm...rejected
| Originally posted by FredNova Just an idea: waarom niet logo vooraan op de linkerborst te zetten (iets kleiner dus) (en op rug gewoon de website) |
| Wat doen om te bestellen? Als je je keuze hebt gemaakt, gelieve het dan in deze thread te posten. Deze informatie heb ik nodig, per tshirt dat je wil : - het merk (Kariban, B&C of Fruit o/t Loom) - het type (indien van toepassing) - de kleur (indien niet gewoon zwart) - je maat BELANGRIJK : Naast je post hier zou je het ook moeten sturen naar benny.giesbers(at)gmail.com, met daarin ook nog je adres. Zo heb ik onmiddelijk je adres voor de uiteindelijke verzending. Ook zal ik op die mail antwoorden als de overschrijving gedaan moet worden. Als je van gedachte verandert nadat je je bestelling gepost en gemaild hebt, gelieve dan de post te verwijderen en een nieuwe te maken met de vermelding dat je iets anders wil. |
| Originally posted by CygnusX Ps: Sommigen hebben me nog geen mail gestuurd met hun thuisadres, dit zijn FredNova, Meltoz, djcresto en Pheatus. |
voor mij een grote friet special met curry ketchup
^
Wat is die hare nickname?
kvind da ma een mottige ze
Het gaat hier niet over vrouwen ffs 
| Originally posted by X-Tune voor mij een grote friet special met curry ketchup ^ Wat is die hare nickname? |
| Originally posted by FredNova Just an idea: waarom niet logo vooraan op de linkerborst te zetten (iets kleiner dus) (en op rug gewoon de website) |
Heb mailtje naar je verstuurd Benny, ik hoop dat deze aangekomen is...? Indien niet laat dan iets weten aub...