TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sasha Panama
Pages (3): « 1 [2] 3 »
De bronnen zijn betrouwbaar, ik denk dat het wel goed zit.
| quote: |
| Originally posted by emma relaxed, 28 juli Sasha in Ibiza |
| Originally posted by emma relaxed, 28 juli Sasha in Ibiza |
| Originally posted by Matthijs dat is dus wel weer precies op dezelfde avond als Ti�sto in Amnesia... |
| Originally posted by Matthijs dat is dus wel weer precies op dezelfde avond als Ti�sto in Amnesia... |
Gaat definitief door deze avond.
Vandaag maar ff vrije dag ingepland voor de donderdag erna. 
| Originally posted by Bouma-Bros Gaat definitief door deze avond. Vandaag maar ff vrije dag ingepland voor de donderdag erna. |
| Originally posted by Edwin B Denk dat ik dat ook maar even ga doen dan |
| Originally posted by SnuggLe x3 Even zorgen voor kaarten |
| Originally posted by Bouma-Bros Gaat definitief door deze avond. Vandaag maar ff vrije dag ingepland voor de donderdag erna. |
| Originally posted by emma waar dan ? |
| Originally posted by SnuggLe Geen idee! Damn woman, figure it out yourself! relax |
Heel erg kick dit!
Zeker van de partij! 
Plus vette opwarm dj! ![]()
| Originally posted by emma nix te relaxen ik heb net 5 tentamens achter de rug en ik heb er nog 10 te gaan dus ik leef momenteel ff in stress |
| Originally posted by Partyhardy! Heel erg kick dit! Zeker van de partij! ![]() Plus vette opwarm dj! |
Beetje jammer dat ik dit moet missen... maarja, dat moet dan maar goed gemaakt worden door Digweed tijdens Extrema Outdoor en 's avonds in Panama! 
ik probeer hier ook te zijn 
Hij komt niet!
Quote:
Hee Human...voorgevoel ofzo ???
we gaan ff verder met een nieuwe datum want sasha vind de woensdag ff teveel worden.
inside look:
I'm so sorry Rene, we're going to have to decline - Sasha has decided that he won't be doing any midweek dates over the summer
.Sorry for any inconvenience caused.
geduld is een schone zaak, en ben bezig met een nieuwe datum.
Halleekus
beter als het nou op een vrijdag word ga ik er zeker heen, is beter ivm met werk
Ik baal er wel van. Het kwam mij prima uit en doordeweek betekent liefhebbers en geen sauna, wat mij betreft: jammer!
| Originally posted by Human Hij komt niet! Quote: Hee Human...voorgevoel ofzo ??? we gaan ff verder met een nieuwe datum want sasha vind de woensdag ff teveel worden. inside look: I'm so sorry Rene, we're going to have to decline - Sasha has decided that he won't be doing any midweek dates over the summer .Sorry for any inconvenience caused. geduld is een schone zaak, en ben bezig met een nieuwe datum. Halleekus |
| Originally posted by magrec Ah jammer, Rene Vidal is iig goed bezig |
| Originally posted by Human Hij komt niet! |
Meen je niet! ![]()
Als ze het nu ff mooi op een vrijdag plannen dan kan ik ook