TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wha Die Da Wha Die Do Da?
Pages (2): « 1 [2]
Ja hoor,
Straks gaat die blinde Danny nog coach van Ajax 1 worden ook...
Waar gaat dit heen mensen!
Sjoebiedoewaaaaa
Als ze nu Wim Suurbier maar ns zouden vragen...
Ik wil Rinus Michels als coach van Ajax
Ze moeten gewoon Bef van Ab Normaal aannemen.. Gaat ze achter de goal staan moet je es kijken hoeveel ze gaan scoren! 

Euhhh.....Wat dachten we van Ronald Koeman????
whehe
Ik heb dus totaal geen verstand van voetbal alleen weet ik wel dat Ronald hard kan schoppen! 
he bah, nou niet weer dat gedoe over dat Ajax,
aangezien dit een nutteloze thread is, kan mijn nutteloze reactie er ook nog wel bij:
Heeft iedereen m'n TV-debuut gisteren nog gezien (donderdag),
ik kwam op SBS tijdens HET NIEUWS om 19.00 uur. Dat stukkie ging over de beurs Speed & Design. Ik was de eerste die ze interviewden; gaf een beetje een belabberd antwoord
, maar goed, dat krijg je als je zo'n gast met zo'n camera een paar centimeter van je hoofd hebt staan.
Daarna kwamen trouwens een paar leuke chicks in beeld
Greetz RubDub
waar ging dat interview over dan??
vertel vertel
whehe
ach, een echt interessant interviewTJE was het niet echt,
ze vroegen wat ik van auto's vond........
toen gaf ik geloof ik een beetje belabberd antwoord.....
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink kwamen trouwens een paar leuke chicks in beeld Greetz RubDub |
| Originally posted by Ruben_Dubbink ach, een echt interessant interviewTJE was het niet echt, ze vroegen wat ik van auto's vond........ toen gaf ik geloof ik een beetje belabberd antwoord..... |
| Originally posted by mido Euhhh.....Wat dachten we van Ronald Koeman???? whehe Ik heb dus totaal geen verstand van voetbal alleen weet ik wel dat Ronald hard kan schoppen! |
| Originally posted by -=WVG=- Ja gij hebt gelijk jong...De Expert |
Re: Wha Die Da Wha Die Do Da?
| Originally posted by mido Dat is de manier waarop ik het afgelopen zaterdag deed. Denken bedoel ik dan. ![]() En vraag me niet wat het betekend want dat weet ik zelf ook nog niet. Ben ik nog aan het ontcijferen! whehe |

Re: Re: Wha Die Da Wha Die Do Da?
| Originally posted by Optimus Trance op Impulz wordt dat ook voor mij zo... ![]() ![]() |
Re: Re: Re: Wha Die Da Wha Die Do Da?
| Originally posted by mido jajajaja, nou weet ik het wet! stomme sjinees! |
| Originally posted by Boss nah..... wa wasje antwoord dan?? |
| Originally posted by Ruben_Dubbink dat ik het wel leuk vond hoe ze d'r uit zagen en hoe ze reden, beetje achterlijk niet? Ow ja, Boss, die chicks hoorden helaas niet bij mij... |
dank je boss!
maar ik heb gelukkig al een vriendin. (helaas heeft zij het filmpje ook gezien!
)
poeh poeh, een tvdebuut van 4 seconden, het moet niet gekker worden, en dat je vriendin dat filmpie ook ziet das natuurlijk je eigen domme fout.
greetz kolkiewolkie
Re: Re: Re: Re: Wha Die Da Wha Die Do Da?
| Originally posted by Optimus Trance Ga jij vanavond maar plaatjes op je kamer luisteren hehehe |

Re: Re: Re: Re: Re: Wha Die Da Wha Die Do Da?
| Originally posted by mido Ennuh ik heb van broerlief vernomen dat ik geen moer gemist heb! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat durft hij niet! Want dan breek ik hem zijn poten! En dan kan hij helemaal niet meer feesten.
whaha