TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Heb je je rijbewijs al?
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
voorlopig, 5juli men exame... Kheb zelf geen auto, maar ik pik de papa zijnen zafira wel
ja, nog geen auto, kga zoizo wachten tot na mijn 25, tenzij de verzekering het gefixed krijgen om te marge op te trekken tot 30 zoals ze zo graag willen.
Ja, ik rij al een jaar of 8 hier rond en rond en rond.
Seat Leon
rijbewijs van 12.11.2001
heb eerst met de oude auto van men pa rondgekard-> mijn broer heeft daar n ongeluk mee gehad (gans deraan)
occassie autoke van n ouw bomma overgekocht en daar rijd ik nu nog mee (te delen met mijn broer welteverstaan)
als ik ga werken, krijg ik dus n nieuwe auto omdat dat oud autoke ook begint na te laten en veel zuipt
zolang ik alles nog met de fiets kan doen, interesseert nen auto mij totaal niets. zolang mogelijk uitstellen dus.
gij se treehugging hippie
| quote: |
| Originally posted by pooley gij se treehugging hippie |
niks beters als uw Mc Do of Kebap te gaan halen met den auto, in den auto al kwijlend naar u zakske te zitten letten en eens thuis, essen !
| Originally posted by pooley niks beters als uw Mc Do of Kebap te gaan halen met den auto, in den auto al kwijlend naar u zakske te zitten letten en eens thuis, essen ! |
Jeps, een dik jaar ondertussen
Auto =
vroooooooooom!
| Originally posted by Kaidreas ^hoe waart gij al nie 30 jaar ofzow? of heb ik iemand anders voor |

Rijbewijs ja.
Auto nu: Opel Astra 1.7 TD december 1996
Toekomstig bakske: Nieuwe Ford Focus Titanium 1.6 TDci
Deze ga ik kopen als het autosalon is. Dan heb ik al genoeg gespaard en zijn er massa's voordelen.
| Originally posted by BZRK Nog niet, deze zomer eens voor kijken. 4 jaar na al mijn vrienden |
Ja, al 2,5 jaar.
Rij nu Renault Clio 1.2 1991.
Volgende week ga ik voor de Honda Civic 1.5 V-tec (2000).
Kheb het mijn sinds 31/12/2002. Zelf nog gene auto, maar ik mag er van thuis wel met eentje rijden (Opel Corsa of Zafira) 
Sinds augustus 2002
auto meestal Lancia Dedra, soms eentje van de ouders 
| Originally posted by mellow_head Ja, zo rot zijt gij wel he |

)
morgevroeg trug voor mne theorie
| Originally posted by mellow_head morgevroeg trug voor mne theorie |
Bij uw praktijk: inrijden in een garage moet je niet meer kunnen. In plaats daarvan moet je bepaalde delen onder de motorkap kennen. 
| Originally posted by X-Tune Bij uw praktijk: inrijden in een garage moet je niet meer kunnen. In plaats daarvan moet je bepaalde delen onder de motorkap kennen. |
| Originally posted by Nyah enne? hoe ist gegaan? hoeveel vragen zijn dat nu trouwens? |
| Originally posted by X-Tune Bij uw praktijk: inrijden in een garage moet je niet meer kunnen. In plaats daarvan moet je bepaalde delen onder de motorkap kennen. |
| Originally posted by djcresto das dan ook veruit het gemakkelijkste manoevre... |
| Originally posted by X-Tune Het moeilijkste blijft nog altijd achteruit parkeren. 1. Verschillende afmetingen. 2. Andere auto bij examen |