TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA SHIRT DEEL 3 --- Wie wil wat??? ---
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-01-2001 11:56:

vin het wel een toffe kleur paars,
daar zal dat felle van de voorkant (TA) wel goed op staan denk ik !

Posted by kolkiewolkie on Dec-02-2001 13:33:

Re: TA SHIRT DEEL 3 --- Wie wil wat??? ---

OK, dit moest ik dus nog ff invullen, hier komt ie:
quote:
Originally posted by Dj Alpha

1. Longsleeve (t-shirt geen probleem trouwens
2. Donkerblauw/paars (van alpha dus)
3. Nickname, nee , wel 'addicted yet...?'
4. Member since, nope
5. Opdruk voorkant : dat TA logo wat timeporte aangedragen heeft, in de kleur lichtgroen (wederom alpha)
6. Opdruk achterkant: geen, zekers niet die tekst
7. extra opmerkingen...: wat ik al zij: mijn nickname vervangen door addicted yet, ook in de kleur felgroen of evt. wit

greetz kolkiewolkie

Posted by Miss Proximus on Dec-02-2001 14:08:

Stel dat het een standaard shirtje wordt dan is de tussenstand:

1) t-shirt
2) Donkerblauw of Paars
3) voorkant Alpha's ontwerp
4) achterkant nickname of ...addicted yet?

T-shirt en longsleeve liggen dicht bij elkaar, paars en donkerblauw ook, nickname en ...addicted yet ook. De lange tekst en member since hebben een laag aantal stemmen.

Dus ik moet maandag maar ff naar de drukker om de shirtjes (kleur/kwaliteit) te bekijken? En als er geen longsleeves zijn...zijn er dan mensen die afhaken? Of al t blauwe shirtjes worden? Of als bijv. de tekst en member since er niet opkomen? En als hetzelfde op alle achterkanten moet....wat dan?

Posted by magrec on Dec-02-2001 14:16:

magrec heeft zijn nick liever niet op t-shirt/longsleeve (zo mijn redenen voor)

Posted by John on Dec-02-2001 14:31:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Stel dat het een standaard shirtje wordt dan is de tussenstand:

1) t-shirt
2) Donkerblauw of Paars
3) voorkant Alpha's ontwerp
4) achterkant nickname of ...addicted yet?

T-shirt en longsleeve liggen dicht bij elkaar, paars en donkerblauw ook, nickname en ...addicted yet ook. De lange tekst en member since hebben een laag aantal stemmen.

Dus ik moet maandag maar ff naar de drukker om de shirtjes (kleur/kwaliteit) te bekijken? En als er geen longsleeves zijn...zijn er dan mensen die afhaken? Of al t blauwe shirtjes worden? Of als bijv. de tekst en member since er niet opkomen? En als hetzelfde op alle achterkanten moet....wat dan?

neeeee geen nickname,en geen member since. kleur toch et liefste zwart (veeleisend??), paarse kleur willik eerst ff zien voordat ik daarmee instem (net of ik daar over ga )
en die ene txt kan dus niet op de achterkant? jammer..maar addicted yet is ook goed

Posted by Flipper01 on Dec-02-2001 14:42:

De shirts die je laat drukken hebben allemaal dezelfde voorkant, wat betreft de achterkant kan je dit voor iedereen verschillend doen. De nicknames moeten nl bij iedereen apart gedrukt worden..
Wat betreft de kleur kan je misschien een poll maken waarin we kunnen kiezen tussen een aantal verschillende kleuren, tussen donkerblauw en paars.. Moet je alleen wel weten in welke kleuren de t-shirt te krijgen zijn.

Posted by TranceFool on Dec-02-2001 15:33:

Ik vind dat minstens onze nick er wel op moet. Is nog handig ook weet je gelijk wie je ziet

Trouwens stel dat de achterkant met de nick wordt, komt er dan iets bij van: Nick, proud member of TA. ??

En wrom zou et nie allebei kunnen, addicted yet en nick? (dat is toch nie te vol)

Posted by Origin X on Dec-02-2001 16:12:

1. Longsleeve
2. Zwart, donkerblauw, cr�me wit
3. Nickname, NEE !!!
4. Member since, NEE !!!
5. Logo van timeport
6. text achterop van timeport, NIET 'Addicted Yet?' !!!

Posted by Miss Proximus on Dec-02-2001 16:34:

Er is dus ook al geopperd om z�lf je nick erop te zetten...kan heel makkelijk...is veeeeeel geodkoper, want als wij allemaal een andere nick hebben dan moeten ze dus ook 25 verschillende ontwerpen hebben...tijdrovend: dus duur..

Posted by Blik on Dec-02-2001 16:53:

laat ik me er ook maar ff in gaan mengen

1. longsleeve
2. paars/blauw
3. Nickname NEE!!!
4. Member since: NEE!!
5. timeportE (wel ander kleurtje dan zwart, leest zo moeilijk op een donker shirt.... maar volgens mij word het dan het shirt van alpha, als ik het goed gelezen heb)
6. addicted yet

ik vind trouwens wel dat we met ��n collectief shirt aan moeten komen, ik vind trouwens de url erop niet zo'n goed idee, lijk je meteen zo'n computernerdje, ik ben het eens met Miss Proximus over je nick, dat als je die erop wilt die het beste zelf erop kunt zetten, dat we dan ook zorgen dat we zelf het lettertype verzinnen zodat we uiteindelijk allemaal hetzelfde lettertype hebben

Posted by Dj Alpha on Dec-02-2001 19:09:

ik denk dat t wel vet is om tranceaddict.com achterop te zetten.. weten mensen idd waar je vandaan komt

Posted by John on Dec-02-2001 19:50:

quote:
Originally posted by Blik
laat ik me er ook maar ff in gaan mengen

1. longsleeve
2. paars/blauw
3. Nickname NEE!!!
4. Member since: NEE!!
5. timeportE (wel ander kleurtje dan zwart, leest zo moeilijk op een donker shirt.... maar volgens mij word het dan het shirt van alpha, als ik het goed gelezen heb)komen, ik vind trouwens de url erop niet zo'n goed idee, lijk je meteen zo'n computernerdje, ik ben het eens met Miss Proximus over
6. addicted yet

ik vind trouwens wel dat we met ��n collectief shirt aan moeten je nick, dat als je die erop wilt die het beste zelf erop kunt zetten, dat we dan ook zorgen dat we zelf het lettertype verzinnen zodat we uiteindelijk allemaal hetzelfde lettertype hebben

hieruit volgt GEEN nickname en GEEN member since dat moet iedereen dus maar lekker zelf doen
collectief shirt = goed en ik vind ook dat et maar beter zonder url kan.
maaaar ik denk wel dat er nou toch is iets definitiefs moet komen.
je kan niet iedereen tevreden stellen denk ik. want anders kan iedereen beter zn eigen shirt maken

Posted by Miss Proximus on Dec-02-2001 23:21:

Lieverd, ik ben ermee bezig hoor

Heb alweer een meeltje gestuurd naar die t-shirt site voor prijzen en of ze ook longsleeves hebben.

Ik ga morgen ff langs de drukker

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-03-2001 14:08:

heel fijn allemaal,
denk dat we er dan wel uitkomen,
ben het wel eens met een standaard T-Shirt zoals miss P al poste.

Posted by TimeportE on Dec-03-2001 15:54:

quote:
Lieverd, ik ben ermee bezig hoor

Heb alweer een meeltje gestuurd naar die t-shirt site voor prijzen en of ze ook longsleeves hebben.

Ik ga morgen ff langs de drukker

en kun je dan ook eff kijken of hoe lang het drukken zou duren.. met enig geluk kunnen we dan onze mooie t-shirts (als we het eens zijn met wat er allemaal op moet komen) naar IC!!! zou wel zo handig zijn, heb namelijk nu niet extreem veel om aan te trekken kwam ik net achter..

Posted by Miss Proximus on Dec-03-2001 16:17:

t-shirts van die site waren 5,50 excl btw.....1 piek goedkoper dan die van de drukker dus, en ze hadden geen longsleeves. de drukker geloof ik wel...dus de t-shirts en longsleeves komen dan van de drukker (als hij de goeie kleur paars of blauw heeft)

woensdag of donderdag ga ik naar de drukker (hangt ervan af wanneer ik vrij ben) met een 1e ontwerp, zodat hij een offerte kan maken. Die offerte zal ik dan doorspelen naar de site en dan (DAARNA dus) wil ik graag een pm of meeltje van iedereen die belangstelling heeft. Ik laat geen shirts drukken voordat ik jullie geld binnenheb.
Ik ga uit van 25 shirtjes..dus ik hoop op 25 betalingen

Maar eerst.....het definitieve ontwerp en de offerte.

Posted by dj_highforce on Dec-03-2001 17:34:

quote:
t-shirts van die site waren 5,50 excl btw.....1 piek goedkoper dan die van de drukker dus, en ze hadden geen longsleeves. de drukker geloof ik wel...dus de t-shirts en longsleeves komen dan van de drukker (als hij de goeie kleur paars of blauw heeft)

woensdag of donderdag ga ik naar de drukker (hangt ervan af wanneer ik vrij ben) met een 1e ontwerp, zodat hij een offerte kan maken. Die offerte zal ik dan doorspelen naar de site en dan (DAARNA dus) wil ik graag een pm of meeltje van iedereen die belangstelling heeft. Ik laat geen shirts drukken voordat ik jullie geld binnenheb.

Owkee dan..!
actie..!

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-03-2001 20:56:

Helemaal mee eens....
we wachten op verdere instructies miss P!

Posted by John on Dec-04-2001 13:52:

quote:

ik ben al aan et sparen

Pages (2): « 1 [2]