TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- welke dj wil jij graag zien?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Don Diablo maakt er altijd wel een feestje van, op een klein intiem feestje doet hij vaak ook gewoon gezellig mee op de dansvloer. 
Matthew Dekay, nog nooit live meegemaakt, maar hoorde goede dingen nav Silver City en vind zijn setjes lekker
Sander van Doorn
Signum
John O Callaghan
Joop/Cosmic Gate om het af te maken 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta ja maar dat mixen, dat kan IEDEREEN! in principe is tiesto armin en de hele hatseflats niks beter dan een bedroom dj, qua mixing skills. Djs moeten weer DJs worden. p.s die site is al jaren niks meer aangedaan |
het gaat mij meer om de platenkeuze en interactie met het publiek, hoe iemand het publiek kan bespelen
| Originally posted by New Wave Jullie lopen te soppen op jullie bureaustoel. Vooral nwopper. Met hele ruige sex en 17 keer klaarkomen verliest ze nog minder vocht. |

| Originally posted by Roger het mixwerk boeit mij dus eigelijk vrij weinig het gaat mij meer om de platenkeuze en interactie met het publiek, hoe iemand het publiek kan bespelen![]() |
| Originally posted by DJ_Siesta ja maar dat mixen, dat kan IEDEREEN! in principe is tiesto armin en de hele hatseflats niks beter dan een bedroom dj, qua mixing skills. Djs moeten weer DJs worden. p.s die site is al jaren niks meer aangedaan |
Ik ga voor namen die ik nog nooit gezien heb dus een Engelse Invasie :P
Matt Hardwick
Lange
Pulser
Above and Beyond
Jon O' Bir
Gareth Emery
Goldenscan
| Originally posted by TranceFool Nou daar ben ik het dus totaal niet mee eens, ik ga graag naar bepaalde DJ�s vanwege hun mixing skills. Bij Dave Clarke en Jeff Mills kan ik bijvoorbeeld echt staan genieten bij wat die gasten allemaal kunnen. Maar goed bij trance kan je natuurlijk pas na 6 min. een nieuwe plaat inmixen dus daar ligt het een stuk anders. |
Ik wil K-Milla wel eens zien / horen draaien. Verder niet echt veel wensen, want de grote namen die ik ooit wilde zien heb ik eigenlijk allemaal al wel gehad.
Als ik namen kan noemen van DJs die ik graag NOG een keer wil zien / horen, dan noem ik in ieder geval Rolando en een B2B van Regis en Ruskin.
Mylo
Eric Prydz
Orkidea
Orbital (RIP)
Stigma, das het eerste wat me te binnen schiet.
En Erick-E die met Basoski een classic-WORK set doet 
| Originally posted by ahp2002 Orbital (RIP) |
| Originally posted by Roger DJ Elvis Presley wil ik ook nog wel een keer zien.... |
nou als je een dj wilt zien die al overleden is.. gaat toch nergens over ofwel
Orbital is alleen gestopt volgens mij met produceren, de heren leven echter nog wel 
Mijn lijstje:
Nu NRG > volgende week op Coloursfest in Schotland
Hernan Cattaneo > zie Nu NRG
Marcello vs Remy vs Dimitri
Sasha
Matthew Dekay
| Originally posted by Roger nou als je een dj wilt zien die al overleden is.. gaat toch nergens over ofwel |
ah sorry my bad
maar dan nog gaat het nergens over als ze al gestopt zijn
| Originally posted by Roger ah sorry my bad maar dan nog gaat het nergens over als ze al gestopt zijn |
| Originally posted by Freezel Orbital is alleen gestopt volgens mij met produceren, de heren leven echter nog wel ![]() Mijn lijstje: Nu NRG > volgende week op Coloursfest in Schotland Hernan Cattaneo > zie Nu NRG Marcello vs Remy vs Dimitri Sasha Matthew Dekay |
Sasha
Matthew Dekay
Gabriel and Dresden
Shiloh
Sander van Doorn
Hernan Cattaneo
dit zou voor mij wel de ultieme line up zijn
Dat zijn al aardig wat namen, bedankt!
Maar... wel graag binnen de trance blijven ajb

Ik zie vaak Orbital genoemd hier. Is dat de producer van 'Halcyon & On & On'?? Dan wil ik die lui ook wel eens live zien inderdaad.
Verder:
-Above & Beyond
-GTR
-Nu-Nrg
-Way out West
Danny Tenaglia 12 uur lang in de panama 
SHOKK
Flutlicht
Scot Project
Dumonde
Dark by Design
Hennes&Cold (zijn volgens mij ook nooit in NL geweest)
| Originally posted by yahoo Dat zijn al aardig wat namen, bedankt! Maar... wel graag binnen de trance blijven ajb |
| Originally posted by TranceFool Ik wil Derrick May eigenlijk nog wel een keer zien, paar maanden geleden de kans gehad, niet gegaan, spijt gekregen |