TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Chart oproep
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
Moet je dan gewoon het internetadres in die informatie linken? Want ik ken daar helemaal niets van
| quote: |
| Originally posted by DJ Zetski Moet je dan gewoon het internetadres in die informatie linken? Want ik ken daar helemaal niets van |
Er heeft zich net iemand geregistreerd met username 'ihu', is dat een Beta?
All� mannen, geen enkele van mijn top 5 in de chart wtf

voila chart gemaakt, wel nie zo gemakkelijk meer, volg het allemaal van veraf en beluister constant livesets, tracktitels ontgaan mij meestal.
| Originally posted by CygnusX Er heeft zich net iemand geregistreerd met username 'ihu', is dat een Beta? |
hoe komt t dat mijn Digital Witchcraft - Fingerpaint (R & M Remix) telkens apart komt te staan in de beta-lijst en niet wordt opgeteld met die van Pumaz, ze zijn thans hetzelfde ingegeven
| Originally posted by dj Zevan hoe komt t dat mijn Digital Witchcraft - Fingerpaint (R & M Remix) telkens apart komt te staan in de beta-lijst en niet wordt opgeteld met die van Pumaz, ze zijn thans hetzelfde ingegeven |

iedere track krijgt dus gewoon 1 punt ?
^de eerste 5, de vijfde 1. Je #1 staat dus wel in de chart want #20 heeft maar 4 ptn 
| Originally posted by Belgian Bonzai ^de eerste 5, de vijfde 1. Je #1 staat dus wel in de chart want #20 heeft maar 4 ptn |
get gelijk
Leuke nummer 1 
| Originally posted by Jasperovitsj Leuke nummer 1 |
| Originally posted by Pumaz Muahaha prog op 1 |
Joenge, iedereen hiet zou da nummer eens moeten beluisteren voor ze zagen! 
Tis wat in dezelfde richting als JFOS, maar dan nog v���l beter...
Ik zie trouwens net dat de #1 bij de algemene chart (niet die van BeTa) Tiesto - Traffic is..
Oh boy
Anyway,
Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty) sample gevonden
Het klinkt niet slecht
Maar toch!

Bent staat weer op 1 
| Originally posted by Real Ik zie trouwens net dat de #1 bij de algemene chart (niet die van BeTa) Tiesto - Traffic is.. Oh boy ![]() |

| Originally posted by CygnusX De site houdt er geen rekening mee dat er misschien mensen hetzelfde nummer 5x in hun top 5 hebben staan ![]() |
| Originally posted by CygnusX Dat komt omdat de nieuwste gebruiker nog niet in de Beta-lijst stond. Nu staat Tiesto - Traffic ook zo hoog in de Beta-charts. De site houdt er geen rekening mee dat er misschien mensen hetzelfde nummer 5x in hun top 5 hebben staan ![]() |

Het is nu trouwens ook (terug) mogelijk om andermans top5 te bekijken, via het "Users"-menu.
hahaha,
it wasn't me
Het was mijn top 5
Met X-tune heb ik niks te maken.
Originally posted by Belgian Bonzai ![]() Goed gevonden; traffic dan nog lmao! |

| Originally posted by Real Daar gaan men plannen om Believe op vinyl te kopen |