TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 23-7 Intuition Summer Event - Asta, Den Haag, NL
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
En sinds wanneer houdt dat u tegen Jan? Ge zijt toch ook meegeweest naar Q-Beach? 
^ Idd .. true...
Getting old I guess 
Komaan mensen, ff die hollanders laten zien dat de belgen ook nog steeds kunnen trancen zaterdag he! 
kwil de crestomobiel wel eens naar het buitenland brengen. Iemand die de weg goed kent want de route ziet er nie gemakkelijk uit en herriner me dat we de laatste keer in asta toch ook wel wat zijn fout gereden.
| quote: |
| Originally posted by djcresto kwil de crestomobiel wel eens naar het buitenland brengen. Iemand die de weg goed kent want de route ziet er nie gemakkelijk uit en herriner me dat we de laatste keer in asta toch ook wel wat zijn fout gereden. |
| Originally posted by Zehra ik ken de weg nog wel |
Begin eigenlijk ook wreed veel zin te krijgen om te gaan,
maar k weet niet of da praktisch gezien wel haalbaar is...
Ik rij liever nie zelf, ik val garantie in slaap achter 't stuur

| Originally posted by djcresto kwil de crestomobiel wel eens naar het buitenland brengen. Iemand die de weg goed kent want de route ziet er nie gemakkelijk uit en herriner me dat we de laatste keer in asta toch ook wel wat zijn fout gereden. |
| Originally posted by Pumaz Ik ken de weg niet maar mag ik toch meerijden ? |
*volzet*
jack, tor en glad check your pm 
tzou wel leuk zijn mochten we nog een volle auto mee nr ginder krijgen. Nog eens een echt beta feestje dan. "Wink to Dries" 
Woei super 
It's all about Roel H atm 
Als er nog een Beta-auto vanuit het Antwerpse gaat heb ik ook wel zin om mee te gaan 
Dries is op reis dan, wist hij me vrijdag te vertellen.. J kan mss zijn plaats innemen? 
| Originally posted by TOR Dries is op reis dan, wist hij me vrijdag te vertellen.. J kan mss zijn plaats innemen? |
Ik moet ook vrij lang wachten voor een goede treinaansluiting dus we kunnen wel kansloos hangen op Den Haag CS of in de binnenstad op zoek naar een kebabtent ofzo 
| Originally posted by djcresto *edit* trein vind ik mss zelfs leuker en relaxer, probleem vooral is dat het vrij duur is en dat de eerste trein 's ochtends pas om 7u05 vertrekt terwijl het feestje toch eindigt om 5 uur. |
| Originally posted by djcresto trein vind ik mss zelfs leuker en relaxer, probleem vooral is dat het vrij duur is en dat de eerste trein 's ochtends pas om 7u05 vertrekt terwijl het feestje toch eindigt om 5 uur. |
)
| Originally posted by _Jedi ^ Idd .. true... Getting old I guess |
Trein is ook ni aan mij besteed 
Als er minimaal 10 belgen zijn wil ik er wel 10 biertjes voor geven (wel hollands bier, ha! ieder een biertje dus)
Groetjes,
Menno

| Originally posted by MdJ Als er minimaal 10 belgen zijn wil ik er wel 10 biertjes voor geven (wel hollands bier, ha! ieder een biertje dus) Groetjes, Menno |

ik zou wel willen rijden... da nie kunnen drinken is helemaal geen probleem
maar (ja er is een maar) ik heb geen auto!!!!!!!
volgend jaar mss
dan zullen we veel naar den holland rijden
hmm ns zien of ik mn broerke kan overtuigen voor zn auto...
| Originally posted by Zehra hmm ns zien of ik mn broerke kan overtuigen voor zn auto... |
Ik zou wel graag chauffeur spelen, maar spijtig genoeg (alhoewel) vertrek ik op verlof naar Noorwegen zondag.
maar voor volgende feesten: kwil best wel eens rijden
Als ik rij ist met men golfke en da kan serieus zuipen. (fucking gti)
en ja den haag, das 1u45 rijden ofzo, mmm
dat het gratis feest is compenseert wel.
gertjeu gij rijdt al zeker?