TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Airbeat One Festival (Nord Tyskland)
Pages (2): « 1 [2]
Utanf�r sverige h�ller brudarna alltid low-class. Vi svenskar �r bortsk�mda.
S� skitsamma!
| quote: |
| Originally posted by Hauken Utanf�r sverige h�ller brudarna alltid low-class. Vi svenskar �r bortsk�mda. S� skitsamma! |
Skulle best�lla tickets f�rra veckan, s� kan man bara betala med "money-check". Varf�r i hela friden ska det vara s� kr�ngligt f�r?
N�gon som best�llt och vet att det funkar?
det m�ste finnas ett l�ttare s�tt att skaffa sig biljetter..
Jag skrev till arrang�rerna och de satte mig p� en betalande g�stlista. Jag betalar och f�r min biljett p� plats. Fast jag vet inte om alla kan f� samma lyx - jag har f�tt agera promoter & broshyr-utdelare som tack 
sen har det blivit os�kert ifall jag kan �ka ner. Skulle varit sk�nt att haka p� ifall n�gon k�r bil, men ingen har nappat hittils
S�d�r, har snackat med snubbarna nere i Tyskland.
Pr�jsar in p� deras konto sen skickar dom tickets 
Hoppas bara man inte blir bl�st, men det handlar om s� lite cash s� det �r lugnt!
Vad g�ller v�ran bil s� �r vi 3/4 HELT klara, f�r besked imorgon av den sista snubben.
OM inte han vill f�lja med s� har Glorie "f�rsta-tjing" p� den fj�rde platsen. Om inte hon kan s� kanske Intercity �r sugen?
EDIT: S�g precis nu ett mess som jag f�tt ifr�n Glorie, att hon inte kan f�lja med...
kan inte heller. Har precis f�tt ett sommarjobb som drar �ver den helgen. jag har en f�rbannelse som alltid hindrar mig fr�n att g�ra n�got roligt
EDIT: n�r beh�ver du besked senast? chansen �r liten, men jag KANSKE kan �la mig ur arbetet den helgen.
| Originally posted by CJ InterCity kan inte heller. Har precis f�tt ett sommarjobb som drar �ver den helgen. jag har en f�rbannelse som alltid hindrar mig fr�n att g�ra n�got roligt EDIT: n�r beh�ver du besked senast? chansen �r liten, men jag KANSKE kan �la mig ur arbetet den helgen. |
jao, fyller du platsen f�r du skicka PM eller n�t, s� vet jag att "hoppet �r ute" annars meddelar jag 2 dagar innan ifall jag kan eller ej 
jag �ker eventuellt p� det h�r f�r det ser inte ut som det blir n�n GGG f�r min del 
| Originally posted by Fashionized Vid n�rmare koll k�nns det inte lika roligt. Av bilderna och filmerna att d�mma var 90% killar och tjejjerna h�ll extremt l�g klass (och d� �r jag inte kr�sen). Sensation f�r bli den enda happeningen f�r mig i �r som det ser ut nu. |