TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- PC-problemen thread
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
alsk hint mag geven, laat die Internet Explorer voor wat hij is en installeer Firefox (www.mozilla.org). Ik ben niet anti-microsoft ofzo, maar ben gewoon h��l tevreden van Firefox. Na 1 jaar ofzo nogaltijd geen 'search-bar' (lees: spyware) en weinig pop-ups. Het nadeel aan de populariteitswinst van Firefox is dat spyware-schrijvers ook proberen dingen te schrijven voor de vuurvos
.
Volgens mij zijn de grootste pc-problemen vooral te wijten aan spy-ware bij IE. Ook trager openen van browser en trager lopen van pc geeft dit tot gevolg.
Als volwaaridg pc-nerd mag'k met trots melden dat mijn laptopke van de lidl al groot jaar zonder herinstall draait!
En nochtans staat er hier nen halve software-winkel op.
Trouwens, fans voor GOEIE gratis virusscanners:
- AVG (www.grisoft.com)
- AVAST (www.avast.com)
Uit persoonlijke ervaring HEEL tevreden over AVG!
| quote: |
| Originally posted by Pheatus alsk hint mag geven, laat die Internet Explorer voor wat hij is en installeer Firefox (www.mozilla.org). Ik ben niet anti-microsoft ofzo, maar ben gewoon h��l tevreden van Firefox. Na 1 jaar ofzo nogaltijd geen 'search-bar' (lees: spyware) en weinig pop-ups. |
maarja, aangezien de meestedingen die ik gebruik enkel daarmee compatbel zijn
| Trouwens, fans voor GOEIE gratis virusscanners: - AVG (www.grisoft.com) - AVAST (www.avast.com) Uit persoonlijke ervaring HEEL tevreden over AVG! |
WinFixer 2005
Gedownload en geinstalleerd door een gezinslid. Iets deftig en legaal, of verwijderen die spyware-handel? 
normaal is dit programma te betalen (zie winfixer.com).
Het veronderstelt een programma te zijn om nutteloze dingen op tijd en stond te verwijderen zodanig dat uw pc blijft deftig lopen. Ik heb het zelf nog niet getest, en na zoektochtje op google zijn er blijkbaar nog niet veel mensen die het al geprobeerd hebben.
Nuja, ge kunt een tijdje proberen en zien of het u aanstaat 
Heb een vrij dringend vraagje:
hoe kan je in winamp of dergelijks een stuk uit een nummer knippen?
Thx op voorhand!
Greetz,
Liz.
| Originally posted by Lady_LizzY Heb een vrij dringend vraagje: hoe kan je in winamp of dergelijks een stuk uit een nummer knippen? Thx op voorhand! Greetz, Liz. |
ik zit weer met miserie:
heb gisteren een dvd drive hier op mene pc aangeslote, ma nu geeft mijn pc geen van de 2 drives dat er inzitte op 'deze computer' en alleen de dvd speler is weergegeven in apparaatbeheer. In da apparaatbeheer staat er ook 'dit apparaat werkt correct'. Ik heb al vanalles geprobeerd ma niets lukt dus.
als iemand tips heeft, ze zijn welkom.. 
| Originally posted by Gladius heb gehoord dat mp3 direct cut wel goed is link |
| Originally posted by Bunz ik zit weer met miserie: heb gisteren een dvd drive hier op mene pc aangeslote, ma nu geeft mijn pc geen van de 2 drives dat er inzitte op 'deze computer' en alleen de dvd speler is weergegeven in apparaatbeheer. In da apparaatbeheer staat er ook 'dit apparaat werkt correct'. Ik heb al vanalles geprobeerd ma niets lukt dus. als iemand tips heeft, ze zijn welkom.. |
| Originally posted by Dj LPG Al nagekeken of de jumpers op uwen dvd drive en den andere goed staan? Normaal moet dvd master worden en de gewone dan slave... |
| Originally posted by Bunz jumpers mijn kabels zoude alleszins goed moete zitte en int BIOS geeft em ook gene master weer, slave is de dvdspeler. betekent dit dan dak die grijze platte kabels moet omwissele ? |
| Originally posted by Dj LPG Ik zou toch ook voor adobe audition gaan hoor Jasper Kan je alles nog netjes opkuisen enzo als je wilt ook! voor keys en dergelijke... 1 plek: a s t a l a v i s t a . b o x . s k |
Tis al ni meer nodig ondertussen 
Als ik met de loadMovie code in flash een jpg in een movieclip wil laden verdwijnt de movieclip gewoon.
Het rare is dat ik het soms wel goed voor elkaar krijg en soms niet, begin ik dan aan een nieuwe flash file dan lukt het me vaak weer wel of niet.
| Originally posted by kutvolkots Als ik met de loadMovie code in flash een jpg in een movieclip wil laden verdwijnt de movieclip gewoon. Het rare is dat ik het soms wel goed voor elkaar krijg en soms niet, begin ik dan aan een nieuwe flash file dan lukt het me vaak weer wel of niet. |
| Originally posted by kutvolkots Als ik met de loadMovie code in flash een jpg in een movieclip wil laden verdwijnt de movieclip gewoon. Het rare is dat ik het soms wel goed voor elkaar krijg en soms niet, begin ik dan aan een nieuwe flash file dan lukt het me vaak weer wel of niet. |
| Originally posted by Jasperovitsj Here I am again Probleem: de tryout versie van v1.5 is dus na 30 dagen verlopen, dus ik krijg het programma niet meer opgestart. Ik heb het volledig verwijderd en opnieuw ge�nstalleerd, maar zoals verwacht zit die expiry date in m'n register, dus ik sta nog geen stap verder. Ik heb ondertussen wel een key generator voor deze versie gevonden, maar probleem is dat er nergens een vak of scherm is om die key in te voeren... Ik heb ook al een tryout van Soundforge versleten, dus ik zit momenteel dus met een klein doch niet onbelangrijk opnameprobleem. Nu heb ik hier al wat gelezen over cracks en dergelijke, maar zelf ben ik daar absoluut geen held in. Dus m'n vraag is of dit probleem nog op te lossen is, en zo ja, hoe? En moesten er cracks of patches ofzo zijn, kan ik dan ook een beschrijving krijgen van welke crack/patch en hoe en waar ik die moet installeren? Help will be greatly appreciated |
| Originally posted by Jasperovitsj Here I am again Probleem: de tryout versie van v1.5 is dus na 30 dagen verlopen, dus ik krijg het programma niet meer opgestart. Ik heb het volledig verwijderd en opnieuw ge�nstalleerd, maar zoals verwacht zit die expiry date in m'n register, dus ik sta nog geen stap verder. Ik heb ondertussen wel een key generator voor deze versie gevonden, maar probleem is dat er nergens een vak of scherm is om die key in te voeren... Ik heb ook al een tryout van Soundforge versleten, dus ik zit momenteel dus met een klein doch niet onbelangrijk opnameprobleem. Nu heb ik hier al wat gelezen over cracks en dergelijke, maar zelf ben ik daar absoluut geen held in. Dus m'n vraag is of dit probleem nog op te lossen is, en zo ja, hoe? En moesten er cracks of patches ofzo zijn, kan ik dan ook een beschrijving krijgen van welke crack/patch en hoe en waar ik die moet installeren? Help will be greatly appreciated |
Heb ook een PC-probleemke. Net een nieuwe Wireless-G DSL Router gekocht van Belkin (type F5D7632) en kan er mee op Internet maar het surfen gaat vele trager dan ervoor (er zit precies ook een redelijke delay op het binnenhalen van de pagina'smet gewoon mijn USB modem en de maximum download snelheid is ook fel gezakt, zou ~420kb/s moeten zijn maar nu schommelt het gewoon tussen de 80 en 100kb/s. Dit is niet via wireless (wireless nog niet uitgeprobeerd) maar met ethernet connectie aan de router.
Al gezocht voor nieuwe drivers maar die zijn er precies niet. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Edit// Probleem ondertussen al zelf kunnen oplossen, lag aan de Connection Type, Encapsulation, VPI/VCI settings 
Niet echt een PC probleem maar ben op zoek naar een programmatje dat in 1 keer alle foto's (en video's) van een site kan plukken. Vroeger deed ik dat met GetRight maar dat is meer een download manager en wil een programmatje dat uitsluitend foto's/video's plukt en opslaat op je HD. Kent er iemand een goei?
sry, ik gebruik nog steeds printscreen 
| Originally posted by Synthesia Niet echt een PC probleem maar ben op zoek naar een programmatje dat in 1 keer alle foto's (en video's) van een site kan plukken. Vroeger deed ik dat met GetRight maar dat is meer een download manager en wil een programmatje dat uitsluitend foto's/video's plukt en opslaat op je HD. Kent er iemand een goei? |
| Originally posted by The_G0dfather sry, ik gebruik nog steeds printscreen |
.. enig idee?:
pc staat wel heel lang en constant op:
verbinding valt soms weg, op een onregelmatig tijdstip of eenders welk website plots weg, geen probleem want aan de verbinding kan het niet liggen aangezien ik die steeds meteen weer kan herstellen.
Wel vervelend als je een hele mail typt, je wil die verzenden maar omdat die verbinding dan weg valt, is ook de (soms lange) tekst verdwenen omdat je dan melding krijgt: 'kan server niet vinden'
ergens een domme bug waarschijnlijk?
of is het toch omdat pc soms 24u aan een stuk aanstaat? dat zoiets is gekomen?
je hebt ADSL veronderstel ik? Heb je dit al altijd, of nog maar sinds kort?
Da's beetje het vervelende met ADSL, die verbinding die soms wegvalt
. Nuja, kmag niet teveel slecht spreken, want kweet er niet zodanig veel over (jaja, kben bij Telenet
). Hoewel ik toch al verschillende mensen ken die problemen hebben met hun (vooral) USB ADSL-modem .