TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02.06.05] Armin op het Museumplein
Pages (3): « 1 [2] 3 »
komt het op tmf, live niet live???
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman weeeeeeeeeeee Niemand wil mee en eigenlijk kan ik ook niet.. als ik daar om 19:00 wil zijn, moet ik ook om 15:00 al weg met de trein.. (Groningen) damn zeg, tijd dat we Groningen wat centraler in NL gaan leggen, wie verovert noordduitsland en denemarken even. |
)echt retemazzel altijd. Tis dat ik ook zo ver weg woon anders was ik wel heen gegaan. Zucht..
Ik zit in teh intarn3t cafe bij de Nieuwedijk en ben er helemaal klaar voor 
| Originally posted by jp Ik zit in teh intarn3t cafe bij de Nieuwedijk en ben er helemaal klaar voor |
ik zat er aan te denken om ff te gaan , maar geen zin om heen en weer te reiden!
* waiting for a review *

Pics cumming 
ik hoop dat het voor jullie net zo leuk was als dat het voor mij had kunnen zijn

| Originally posted by Fkwebeman ik hoop dat het voor jullie net zo leuk was als dat het voor mij had kunnen zijn |
| Originally posted by jp awwwwwwww Armin heeft maar 70 minuten gedraaid hoor. Die dames van H&M waren de grootste attractie |

De rest staat op http://www.phono.nl
Nice pics!!
But............ not many people at this party or???
sad.........
good night!

Het was vermakelijk, achteraf gezien niet het ritje A'dam waard geweest.......maar verder vooral met de TA's naar mijn zin gehad......hoop gedoe om op het "terrein" te komen, beveiliging die liep te zeiken.......uiteindelijk na een hoop gedoe toch toegelaten.
Wanneer begint Armin aan de haarimplantaten? 
die hairstyle van armin kan echt niet meer hoor!
Wat was de laatste plaat?
| Originally posted by BaRTeZ Wanneer begint Armin aan de haarimplantaten? |
| Originally posted by eieregooie Wat was de laatste plaat? |
, helaas geen asot 200 geworden 

als het goed is zit ie zo bij renate op de bank van 16:00 tot 18:00 (tmf)
Die renate heeft wel oog voor camera's
Hey, Roger
Jij bent toch diegene met het blauwe shirt op deze foto?
Ben je zo geboren met dat linkerhandje of stond je gewoon even niet zo lekker? 
| Originally posted by TranceZoner Hey, Roger Jij bent toch diegene met het blauwe shirt op deze foto? Ben je zo geboren met dat linkerhandje of stond je gewoon even niet zo lekker? |
Armin moet zijn kop kaal scheren, staat veel vetter dan dit gare kapsel 
| Originally posted by Partyhardy! Armin moet zijn kop kaal scheren, staat veel vetter dan dit gare kapsel |
Na het zaalvoetbal nog even langs het hele gebeuren gefietst, maar ik vond het er nogal sneu uitzien. Heel weinig mensen en de muziek was ook niet bepaald m'n ding.
Wel mooie vrouwen