TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ-contest Factory Aalst, 3 juni
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
teh w00t 
Nick Shaffer mag ook door, DJ die voor mij heeft gedraaid 
Die was ook goed, paar magnifieke latin house platen gehoord.
Voor de mensen die er waren en 2 tracks willen die hij gespeeld heeft:
Gregor Salto & Magda Maldes - Boa viagem
Salome De Bahia - Copacabana
zalig, congrats 
Super jongen
Had vrijdag nog e berichtje gestuurd naar Jasp, omde groetekes daar te doen en je succes te wensen, maar is zo te zien ni gekomen... 
| quote: |
| Originally posted by Xilver Ja 't is gebeurd he. Ik heb juist 'n sms'ke gekregen. Gewonnen, ik ga door naar de volgende ronde |
| Originally posted by Xilver Ja 't is gebeurd he. Ik heb juist 'n sms'ke gekregen. Gewonnen, ik ga door naar de volgende ronde |
tuurlijk moogt ge door naar de volgende ronde, schat 
(en als ge ni komt, your loss
)
ik zal er zeker weer bij zijn
er zijn toch weer vrijkaarten h�
Moest ik er 2 kiezen die doorgingen had ik gekozen voor tcx en dienen die erna kwam. maar ja das mijn persoonlijke mening, 'k had er toch al 1 van juist, gelukkig de juisten...
congratzzz!!!
en tot binnen enkele weken in the factory...
ps: 'k weet zeker dat "porky's head" het verschil gemaakt heeft 
| Originally posted by Moondust ik zal er zeker weer bij zijn er zijn toch weer vrijkaarten h� |
tom had er voor de vorige keer 50, dus mensen, echt ni verlegen zijn om uw kameraden enz mee te sleuren voor n gratis feestje in aalst he
die 50 mogen �cht wel op
wanneer valt de volgende ronde?
| Originally posted by TOR wanneer valt de volgende ronde? |
go tom! 
| Originally posted by TOR wanneer valt de volgende ronde? |
| Originally posted by Pumaz Die was ook goed, paar magnifieke latin house platen gehoord. Voor de mensen die er waren en 2 tracks willen die hij gespeeld heeft: Gregor Salto & Magda Maldes - Boa viagem |

hahahahaha fok... porky's head... grappigste blunder dit jaar IMO
...And what makes you soooo perfect?
| Originally posted by Moondust ...And what makes you soooo perfect? |
| Originally posted by Moondust ...And what makes you soooo perfect? |
np. Ik weet zeker dat iedereen al eens voor had dat ge iets zegt of schrijft en ge weet dat er iets nie klopt maar ge ziet nie direct wa, wel nu weet ik wat er verkeerd was 
| Originally posted by Kaidreas @ tom: zwegt joenge of moet ik u nu weeral komen pijn doen |

"Hello
Wij hebben u inschrijving voor onze dj contest goed ontvangen.
Kan u aub u gsm nummer doormailen zodanig wij u kunnen contacteren voor verdere afspraken.
Jullie eerste voorronde zou doorgaan op vrijdag 17 juni. Gelieve dit zo snel mogelijk te bevestigen zodanig we jullie kaarten kunnen drukken.
Grtzzz
The Factory "
So I'm in as well 
Komt gelukkig goed uit, m'n volgende examen pas de woensdag erna...
Ik zal er natuurlijk weer zijn 
| Originally posted by Pumaz Ik zal er natuurlijk weer zijn |
| Originally posted by Jasperovitsj Nog volk? *puppyface* Weeral gratis kaarten of course |
Nice 
Al iets gehoord van de finale trouwens? Dat ik die datum zeker kan vrijhouden om te komen supporteren