TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Muzikale achtergrond
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai Dus, als ik het goed begrijp, is het voor het merendeel van de (zelfs muzikaal geschoolde) mensen niet mogelijk om een noot (zonder eerst te proberen) na te spelen die hij net op de piano heeft gehoord? Fascinating, en hoe gaat dat dan, je zegt in je hoofd do re mi fa sol la si do, het lijkt tussen la en si en dan id je A# en dan leg je de octaaf vast of zo? Lukt dat. Of is het veel en veel moeilijker. Of komt et spontaan voor je ogen als je een toon hoort of zo? Ik wil dat wel eens weten |
). Maw, elke term van een melodie klinkt gewoon direct als een noot (hmja, hoe legde da anders uit
)
| quote: |
| Originally posted by Pheatus Bij mij hoor ik de noten die gespeeld worden. Als er een melodie speelt, hoor ik letterlijk noten zingen precies. Echt zo van: mi re mi re mi si re do la, do mi la si,mi sol si do,... (Fur Elise ). Maw, elke term van een melodie klinkt gewoon direct als een noot (hmja, hoe legde da anders uit ) |
| quote: |
| Originally posted by Nyah fascinating |

). Tenzij je het liedje laat spelen terwijl je aan de piano zit
of als je ze opschrijft...
| quote: |
| Originally posted by Mystique +1 2jaar Mar man een uur duurt dan lang |

Weet er eigenlijk iemand of de lessen die je krijgt in het Muziek-O-Droom in Hasselt, goed zijn?
Zou daar mss wel iets willen gaan volgen, maar wou eerst es horen of er mensen daar al ervaring mee hebben voordat ik daar m'n geld aan uitgeef.
| quote: |
| Originally posted by Hydra 1 jaar muziekschool. 85% gescoord op zingen (LOLLL kan het zelf nimeer geloven). En dan moeste een instrument kiezen uit de fanfare. Dan ben ik er maar mee gestopt ![]() Ahja en daarna blokfluit in de middelbare school. God I hated it... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.