TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Film
Pages (19): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Undrar om det finns n�n som hajade att Willis va ett sp�ke?
De misst�nkta e r�tt of�ruts�gbar ocks�..
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad Undrar om det finns n�n som hajade att Willis va ett sp�ke? De misst�nkta e r�tt of�ruts�gbar ocks�.. |
| Originally posted by x-dream Det haja man ju....Den �r r�tt skum tycker jag..... Men det misst�nkta �r ju en film p� top 10 helt klart... Gillar den skarpt.... |
.. k�nner ingen som visste att han va d�d.. fast det fanns ju ledtr�dar...grym film iaf..
| Originally posted by Ravesquad Undrar om det finns n�n som hajade att Willis va ett sp�ke? De misst�nkta e r�tt of�ruts�gbar ocks�.. |
humma sv�rt...
men iaf...
1 Starwarz....weeeee
2. Sagan om ringen
3. matrix
4. Bravehart
5. Exorsisten...
� alla kult jason filmerna...hoho
1.Heat
2.Scarface
3.Stora Bl�
4.Matrix
5.(hehe) Spiderman ball film...
Hmm jag m�ste nog s�ga att min filmsmak verkar likna Gabys...
Tycker mycket bra om LEON Stora bl�
De Niro filmer som tex The Score, Meet the parents, Men of Honor
Fast m�ste tilll�gga att Armageddon �r helsk�n, den har verkligen allt fr�n fetaste humorn till sp�nnande stunder med ov�ntade slut (s� ov�ntat det kan bli med en hollywood film
)och �ven lite k�rleks inslag....
T�nkte bara rekomendera en film:
The Score
Grym som fan!!!
R De niro
E Norton
M Brandon
En m�ste se film! 
Jag kommer aldrig sluta avguda American Beauty f�r dess storslagenhet. Kevin Spacey slutar _aldrig_ imponera p� mig, han �r en av mina absoluta sk�disfavoriter och i AB g�r han verkligen en topproll. Usch s� bra den �r, jag skulle inte byta bort den dvdn f�r allt i hela v�rlden.
Jag har vid ett enstaka tillf�lle sett en trailer om en film som skulle heta "Ballistic: Ecks vs. Sever" men sen har jag inte h�rt av den alls. �r det n�gon som vet n�got om denna... den kanske gick direkt till video om den alls kom till Sverige?
k�nner igen ecks vs sever.... annars vet jag inget om den.
tror inte ens jag sett n�n trailer
Green mile
R�dda menige Ryan
American history X....
ojojoj s�ger jag bara 
gott
| Originally posted by Dj_ExOn Mutta ox�! Jag som t�nkte se den i dagarna! Ja ja i alla fall. Dessa filmerna �r GULD: 1. Full Metal Jacket 2. Det stora bl� 3. Liar Liar 4. Pulp Fiction 5. Amelie fr�n Montmatre |
| Originally posted by Aendy Aprop� of�ruts�gbara slut: The game och Sj�tte sinnet m�ste vara de b�sta filmerna p� det omr�det. |
Finns m�nga bra filmer, men m�ste helt �rligt s�ga att jag alltid har gillat riktigt bra TV-serier b�ttre, man f�r liksom l�ra k�nna karakt�rerna b�ttre och se dem l�ngre, s� kan man bilda en bra uppfattning om dem,
B�sta TV-serierna jag sett: Babylon 5 och Highlander: The Series.
Grymma,
Hrm, l�ste precis igenom allt jag skrivit i detta enormt p�r�kta tillst�nd, och det l�ter juh helt sinnessjukt, jaja.... bra serier �r det iaf, 
vilka tror ni �r besta Svenska filmen?
* Fucking �m�l?
* Tillsammans?
* Noll Tollerans?
* Spr�ngaren?
* Filmerna med Lasse �berg (S�llskapsresan
) ? 
* eller n�t annat?
| Originally posted by ScuL vilka tror ni �r besta Svenska filmen? * Fucking �m�l? * Tillsammans? * Noll Tollerans? * Spr�ngaren? * Filmerna med Lasse �berg (S�llskapsresan ) ? ![]() * eller n�t annat? |

den osynlige va r�tt bra ox� =) bra filmad etc. med lillebror skarsg�rd..
Hmm; Tack! Jag k�nner inte s� mycket Svenska filmerna och har inte h�rt av Den Onsynligen och Livvakterna.
Jag k�pte mig DVD skiven av Noll Tollerans sista g�ng jag varit i Sverige, bra film. 
Har inte sett Spr�ngaren �nnu men k�nner namnen... Ska k�pa den n�sta g�ng tycker jag.
Jag har sett s�llskapsrese filmerna hos en kompis. Det var j�tteroligt tycker jag
Synd att de finns inte p� DVD, de �r klassik 
Beck �r r�tt bra. Har en p�r p� VHS men vill se alla 
| Originally posted by ScuL Jag k�pte mig DVD skiven av Noll Tollerans sista g�ng jag varit i Sverige, var en bra film. ![]() Har inte sett Spr�ngaren �nnu men k�nner namnen... Ska k�pa den n�sta g�ng. |
tycker lite Trance`n �r som filmerna...det va b�ttre f�rr
...men ialf
resten �r inte i n�n speciell ordning bara raddar upp n�ra jag tycker e v�rda att n�mna
The Matrix, sagan om ringen filmerna, The Predator, Trinity ( they call me trinity)..1an och 2an...
finns mycket bra filmer..fast b�cker �r end� roligare
N�n som sett Dawn of the Dead ? Vad tycker ni om den isf. ?
Har inte sj�lv sett den �n...

inte heller sett.. �r r�dd som fan.. =) v�gar inte se s�nna filmer.. s�g Shrek2 ..�rligt....s� bra =).. �lskar tecknat.. Finding Nemo �r kanske hur bra som hellst =)..
| Originally posted by SteveTranz4ever N�n som sett Dawn of the Dead ? Vad tycker ni om den isf. ? Har inte sj�lv sett den �n... |
| Originally posted by SteveTranz4ever N�n som sett Dawn of the Dead ? Vad tycker ni om den isf. ? Har inte sj�lv sett den �n... |