TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- full...
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by reveal kanske blir en riktigt stor hit om den blir det, vad ska du kalla drinken? |
hehe, drinken Trancesoppa
det ska jag allt ta och best�lla n�sta g�ng jag �r ute.. 
Jag skulle vilja f�resl� att den heter "Fruktsoppa on the rocks" 1 glas med krossad is, 4 cl vodka och resten medfruktsoppa . Ska g�ra en s�n ns�ta g�ng det �r dags.
ses...
vilken fruktsoppa ska du anv�nda?
har du gjort n�n egen musik p� din 303a?
| Originally posted by Ravesquad har du gjort n�n egen musik p� din 303a? |
).
faan, faan va jag e bakis.. kom hem 6 inatt... faan, mitt huvud...
reveal:
xider testade jag ig�r.. men detr �r juh dyrt som attans... 33cl 15 sp�nn. typ..
Ass�, H�R ni vad ni s�ger?? Det �r NI m�nniskor som skriker hur hemskt det �r med droger, FATTA att alkohol �r en av de farligaste drogerna! ENDA skillnaden �r att den �r laglig.
Men visa lite intelligens och j�mst�ll alkohol med de andra olagliga drogerna.
*suck* Jag blir s� TR�TT p� m�nniskor som diskuterar hur h�ftigt det �r att vara fulla f�r att sedan dissa droger helt. *suck*
| Originally posted by Vitryss *suck* Jag blir s� TR�TT p� m�nniskor som diskuterar hur h�ftigt det �r att vara fulla |
Dumma m�nniskor ska f� vad de f�rtj�nar. Det �r DERAS handikapp att de �r dumma. Det �r naturens g�ng. D� och d� f�ds svaga. Om det bara fanns starka s� skulle det vara obalans inom arten. Tyv�rr �verlever m�nniskan precis vad som helst idag. �r n�gon f�dd dum, s� var det t�nkt s�, naturen �r mer perfekt �n vi tror, trots att vi f�rst�r den.
Det �r bara en av de sm� byggstenarna i naturens egen process att hindra �verbefolkning. Allt har sitt m�l n�gonstans. L�t de dumma m�ta sitt �de.
Det finns ingen anledning att skydda m�nniskan fr�n hennes fria vilja. Hur dum den viljan �n ser ut i en intalligent m�nniskas �gon.
| Originally posted by [A|ienFactory] Dumma m�nniskor ska f� vad de f�rtj�nar. Det �r DERAS handikapp att de �r dumma. Det �r naturens g�ng. D� och d� f�ds svaga. /.../ Det finns ingen anledning att skydda m�nniskan fr�n hennes fria vilja. Hur dum den viljan �n ser ut i en intalligent m�nniskas �gon. |
S� i din mening s� f�rtj�nade den 18-�ringen som dog av ectasy i veckan att d� efter som han var en svag individ? |
Betyder det d� att alla m�nniskor som d�r n�r de tar risker �r svaga? |
Jag tror p� �det, ur naturvetenskaplig synpunkt. D�r jag imorgon, s� �r jag �vertygad om att det finns en anledning. Olyckor �r inte olyckor. De m�ste ju h�nda n�gon.
| Originally posted by [A|ienFactory] Det �r svaga som tar dem riskerna. Starka vet om konsekvenserna, och h�ller sig till begr�nsade m�ngder. |
| Originally posted by [A|ienFactory] Jag tror p� �det, ur naturvetenskaplig synpunkt. D�r jag imorgon, s� �r jag �vertygad om att det finns en anledning. Olyckor �r inte olyckor. De m�ste ju h�nda n�gon. |
Jag uppfattade inte diskussionen som att vi pratade om "hur h�ftigt det �r att vara full", men jag inst�mmer, s�dana �mnen kan vara frustrerande pubertala..
Aendy - Jag tycker precis tr�rtemot dig n�r det g�ller att n�gon annan ska dra kraftiga gr�nser �t en och att man inte �r kapabel till att f�rst� vad som �r b�st f�r en. Uppenbarligen �r du emot droger, ett st�llningstagande jag respekterar, men om statsmakten skulle f� ta bort allt som �r skadligt skulle du vilja se f�rbud mot tobak, alkohol, nikotin, kaffe etc etc. ?? N�r du menar att m�nniskor inte vet vad som �r b�st f�r dem, menar du alla inkl. dig sj�lv ocks�? Jag f�rst�r bara inte..
| Originally posted by Aendy Hmm... killen tog en tablett vad jag vet. |
| Originally posted by King of Clubs Aendy - Jag tycker precis tr�rtemot dig n�r det g�ller att n�gon annan ska dra kraftiga gr�nser �t en och att man inte �r kapabel till att f�rst� vad som �r b�st f�r en. Uppenbarligen �r du emot droger, ett st�llningstagande jag respekterar, men om statsmakten skulle f� ta bort allt som �r skadligt skulle du vilja se f�rbud mot tobak, alkohol, nikotin, kaffe etc etc. ?? N�r du menar att m�nniskor inte vet vad som �r b�st f�r dem, menar du alla inkl. dig sj�lv ocks�? Jag f�rst�r bara inte.. |
| Originally posted by Aendy s� v�ljer jag hellre f�rbjud allt. |
Du har en uppenbar d�lig egenskap Aendy, du l�gger dig i andras liv.
Det finns bara en sak till att s�ga:
"Mind your own biz!!"
L�t folk d� om de vill.

For the record s� vet de inte vad han som dog av Ecstasy tog egentligen... i Metro stod det att han dog av Ecstasy men de visste inte vad tabletterna inneh�ll eller hur de s�g ut, han kanske k�kade f�r m�nga ipren.... �verhuvudtaget blir jag enormt irriterad n�r den svenska polisen inte g�r ut och s�ger hur de tabletterna han tog s�g ut, som de brukar g�ra i Holland. Ist�llet �r ALL Ecstasy farligt. Idiotpotatisar.
Som jag kanske redan markerar tycker jag ocsk� att man ska f� best�mma sj�lv �ver sin egen kropp, en DEL m�nniskor �r s�kert f�r dumma, allt handlar om gr�zoner...
Men jag �r fan tr�tt p� att ta konsekvenserna av att en del svenskar inte klarar av att nyttja "sinnesutvidgande" substanser... det g�r jag, l�t mig best�mma �ver min egen kropp.
| Originally posted by Vitryss For the record s� vet de inte vad han som dog av Ecstasy tog egentligen... i Metro stod det att han dog av Ecstasy men de visste inte vad tabletterna inneh�ll eller hur de s�g ut, han kanske k�kade f�r m�nga ipren.... �verhuvudtaget blir jag enormt irriterad n�r den svenska polisen inte g�r ut och s�ger hur de tabletterna han tog s�g ut, som de brukar g�ra i Holland. Ist�llet �r ALL Ecstasy farligt. Idiotpotatisar. Som jag kanske redan markerar tycker jag ocsk� att man ska f� best�mma sj�lv �ver sin egen kropp, en DEL m�nniskor �r s�kert f�r dumma, allt handlar om gr�zoner... Men jag �r fan tr�tt p� att ta konsekvenserna av att en del svenskar inte klarar av att nyttja "sinnesutvidgande" substanser... det g�r jag, l�t mig best�mma �ver min egen kropp. |

Okej, d� f�rst�r jag hur du menar..
Men, vems omd�me ska vi f�rlita sig p�?? Jag v�ljer i 10 fall av 10 mitt eget. inte G�ran W. Persson eller n�got g�ng riksdagsbyr�krater.
Varf�r ska de best�mma vad jag f�r g�ra? F�r att jag inte vet b�ttre??? Jag har sv�rt att k�pa det resonemanget. Samtidigt vet jag att m�nga inte kan "h�lla styr p� sig sj�lva" och m�ste ha tydliga gr�nser, men s�dana paserar dem �nd�, varesej det finns n�gon lag eller ej..
| Originally posted by [A|ienFactory] F�r att du �r r�dd att du sj�lv annars kommer att b�rja missbruka det eller? |
*Gud vad jag tycker om att diskutera s�nt h�r...det kanske m�rks,
*
| Originally posted by King of Clubs Okej, d� f�rst�r jag hur du menar.. Men, vems omd�me ska vi f�rlita sig p�?? |
| Originally posted by Vitryss 10 �r. Sen �r cannabis legaliserat. |