TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Real Iets zegt mij dat dit een jong irritant jongetje is Mijn vermoeden wordt lichtjes gestaafd. |
| Originally posted by The_G0dfather De Belgische voetballer die doet wat Bergkamp daar doet moet toch nog geboren worden Sry ma das één van de zaligste goals ooit Ja, ik ga hier het Nederlands voetbal verdedigen 't is gewoon tè zalig en ze zijn over dat penalty syndroom heen sinds het EK in Portugal |
Re: Re: Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!!
| Originally posted by mellow_head vuile kaaskop, kzal u es kome opzoeke, es zien of ge mijn land dan nog gaat uitlache ![]() De Gucht zn uitspraak was machtig! En die Hollanders late zich zomaar doen LMAO. Bende pussy's. en BTW: as gij Tiësto de beste DJ van de wereld vind, krijgt gij van mij de award van 'marginaalste mens in het heelal'. Doe zo verder klein kindje |
| Originally posted by Remy D jij bent echt zo'n schoolvoorbeel van een domme belg waar altijd veel om gelachen word |
Nou nou ik wil niet gaan stoken maar als je de beruchtste crimineel aller tijden laat ontsnappen dan ben je niet goed bezig. Maar goed hij zit weer achter de tralies.
Het is overigens nog steeds een wonder dat zowel de Belgische als Nederlandse kroonprins een lekker wijf aan de haak hebben geslagen 
| Originally posted by TOR en jij schoolvoorbeel zijn van goei leerlink in Nedterlandsch lessen |
Tennis kijk ik alleen als die lekkere Russische mokkels spelen 
@ jp:
steun jij je nederlandse maatje hier nu? Of zit je te denken van: hou je bek toch whiner, ik schaam me dat ik in hetzelfde land woon als jij
just asking 
| Originally posted by jp Het is overigens nog steeds een wonder dat zowel de Belgische als Nederlandse kroonprins een lekker wijf aan de haak hebben geslagen |
die van ons alleszins niet hoor
In verhouding dan 
Nee ik ben onpartijdig 
| Originally posted by Remy D wees blij dat ik me een beetje aanpas anders snappen jullie me niet.. Zo ben ik dan ook wel weer.. en JP de enige belg die op het moment iets betekent, is Justine. Verder is het land kansloos, maarja daar zijn ze van op de hoogte. |
| Originally posted by Remy D wees blij dat ik me een beetje aanpas anders snappen jullie me niet.. Zo ben ik dan ook wel weer.. en JP de enige belg die op het moment iets betekent, is Justine. Verder is het land kansloos, maarja daar zijn ze van op de hoogte. |
| Originally posted by Remy D en JP de enige belg die op het moment iets betekent, is Justine. Verder is het land kansloos, maarja daar zijn ze van op de hoogte. |

Re: Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!!
lopen http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=270653

LOL 
*sigh*
Re: Re: Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!!
| Originally posted by X-Tune lopen http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=270653 |
lol dit is hier fameus aan het ontaarden. het begint domweg over iets kleins als voetbal, en dan ontstaat er weer zo'n uitermate nutteloze vergelijking op alle fronten.
grow up peepz
Remy, beetje gefrustreerd ofzow?
| Originally posted by jp Nou nou ik wil niet gaan stoken maar als je de beruchtste crimineel aller tijden laat ontsnappen dan ben je niet goed bezig. Maar goed hij zit weer achter de tralies. |
^
ROFL
owja verder heb ik niets tegen Nederland eigenlijk, maar ik herriner me wel nog alsof het gisteren was Philip Albert in Orlando in 1994 met de magistrale Preudhomme in de goal. Woooot
Verkeert eigenlijk de Nederlandse sport niet in een crisis nadat de regering besloot al de subsidies van de sportfederaties te schrappen uit geldnood?
| Originally posted by djcresto Verkeert eigenlijk de Nederlandse sport niet in een crisis nadat de regering besloot al de subsidies van de sportfederaties te schrappen uit geldnood? |
^ Jan-Peter Belachelijkende?
hahaha ik begon alleen over voetbal, de penislikkende belgen moeten weer van alles erbij gaan halen omdat ze anders machteloos staan. Altijd hetzelfde liedje

| Originally posted by Remy D hahaha ik begon alleen over voetbal, de penislikkende belgen moeten weer van alles erbij gaan halen omdat ze anders machteloos staan. Altijd hetzelfde liedje |