TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Nou nou je kan overdrijven. Een beetje plagen mag best 
Chill Yannick 
fu, ik ben wel es benieuwd of ied hier zoon grote muil tege mij durft opzette irl!
| quote: |
| Originally posted by mellow_head fu, ik ben wel es benieuwd of ied hier zoon grote muil tege mij durft opzette irl! |
| Originally posted by mellow_head fu, ik ben wel es benieuwd of ied hier zoon grote muil tege mij durft opzette irl! |
Ok, het is dus wel duidelijk dat de Belgen niet aan onze mixcontest mee mogen doen

Iedereen heeft een grote muil achter zijn pc.....
En jij klaarblijkelijk wel de grootste, Yannick...
Doe toch effe normaal zeg! Wat boeit dit nou allemaal?
^hoe kent gij mijne naam?
Originally posted by nwopper Iedereen heeft een grote muil achter zijn pc..... En jij klaarblijkelijk wel de grootste, Yannick... Doe toch effe normaal zeg! Wat boeit dit nou allemaal? |
| Originally posted by mellow_head ^hoe kent gij mijne naam? |
| Originally posted by Pumaz Chill Yannick |
De meeste Nederlanders hebben een grote muil.
| Originally posted by Bertn ey chill kerel, ge moet het BETA forum hier niet ten schande komen maken eh trouwens, zowel de belgen als de hollanders sucken geweldig in voetbal tegenwoordig... en @ remy: doe ff normaal man.. |
| Originally posted by mellow_head ^hoe kent gij mijne naam? |
We zijn niet allemaal zoals hem hoor 
| Originally posted by New Wave Nou domme hoer. Als je even deze hele thread had gelezen dan ha dje kunnen lezen dat een belg-genoot van je jou wnaam noemde. prutser. |
Dat mellow klopt niet helemaal
Re: Re: Re: Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
| Originally posted by mellow_head wow dreig je met een forum-ban kutHollander? Kom het es face 2 face zegge, zielig geval. Ik maak u kapot hoerenjong. fijn he Belgen uitlachen?? the war is on.... |
Geweldig
| Originally posted by Pumaz We zijn niet allemaal zoals hem hoor |
DISCLAIMER:
X-Tune en Mellow_Head zijn op geen enkele manier offici�le vertegenwoordigers van het BETA-forum, noch van de meningen die wij daar hebben. Zeker niet als het op voetbal aankomt. 
Maja, carry on, je moet toch ergens je examenstress kunnen uitwerken 
| Originally posted by Bertn hey komaan new wave, doe is niet mee met dat moddergegooi man |

met bloed, zwete en tranen.
Re: Re: Re: Re: Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
| Originally posted by SnuggLe En inderaad ,Remy, mijn held, heeft altijd een grote mond Geweldig |
ok, ik zal zwijgen
...
| Originally posted by Jasperovitsj X-Tune en Mellow_Head zijn op geen enkele manier offici�le vertegenwoordigers van het BETA-forum, noch van de meningen die wij daar hebben. |
Mietjus, terugkrabbelen he!!! kan je een flame niet winnen?! MIET! begin er dan niet aan!