TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- NLTA dj contest
Pages (3): « 1 [2] 3 »
non-live mixing contest:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=272522
Just in case iemand ge�nteresseerd is om mee te doen 
Oh boy oh boy
Net men mixje opgenomen voor de NLTA contest, en ik ben er z���rrrr tevreden over (denk ik, zo meteen nog es beluisteren
)
Misschien haal ik de 2e ronde wel 
Owja moet da ook nog doen
| quote: |
| Originally posted by Xilver Owja moet da ook nog doen |
| Originally posted by Real Deadline is morgen |
Ik heb het ook pas net kunnen mixen, en tot overmaat van ramp skipte de naald bij een plaat. Dus als ik tijd heb morgen nog eens overdoen, anders zal het zo maar moeten 
| Originally posted by Xilver Fuck, da lukt nimeer denk'k... Nog proberen morgenavond misschien |

Ik denk in ieder geval niet dat ze de deadline langer dan 1 dag zullen verplaatsen, want anders komt het hele systeem op de helling te staan. 
Nu ja, there's always tomorrow, en als hij morgen om middernacht binnen is valt het nog altijd binnen de deadline h� 
En ik zie het ook best zitten eigenlijk, buiten de naald-skip slechts 1 overgang die iets minder was, voor de rest allemaal naadloze overgangen van 2 minuten of langer
*probeert schrik aan te jagen
*
Moest het iemand interesseren:
| Originally posted by Phortje Poule A Mixes: 1,6,11,16 Juryleden: @win, dj cresto, muppy, belgian bonzai Poule B Mixes: 2,7,12,17 Juryleden: asperge, djeebie, nwopper Poule C Mixes: 3,8,13,18 Juryleden: bashvh, fkwebeman, roger Poule D Mixes: 4,9,14,19 Juryleden: bouma bros, kaidreas, snuggle Poule E Mixes: 5,10,15,20 Juryleden: creamfields23, moogwai, visje De juryleden hebben allemaal een PM van me gekregen met de details voor het downloaden van de mixes. De beoordelingen moeten uiterlijk volgende week maandag binnen zijn, dan komt de tweede ronde! Van elke poule gaan de twee beste mixes door. |
| Originally posted by Real Moest het iemand interesseren: Ik zit volgens mij al zeker niet in poule A, want @win heeft al gezegd dat hij geen enkel Trance-mixje heeft. Belgian Bonzai omkopen zal niet lukken dus. Ik wil men Pio CDJ1000's terug. |
| Originally posted by djcresto was het niet de bedoeling om objectiviteit te behouden? Er zitten ook Belgische juryleden die dit hier lezen |
| Originally posted by Real Wat bedoelt ge precies? |
Ahzo. 
Dan zwijg ik compleet vanaf nu. 
Hoera, kheb de eerste ronde overleefd. 
Wel zeer verrassend dat ei er nu al uit vliegt, dat moet een zeer sterke poule geweest zijn, denk ik.
Tracklistssss !
ei had gewoon niet zoveel tijd... net als ik! 
Hopelijk komt er snel na deze contest weer een nieuwe opzet voor een mixcontest zodat ik dan eindelijk alles uit de kast kan gooien met zeeen vrije tijd (hoop ik) 
| Originally posted by Glaniskanis ei had gewoon niet zoveel tijd... net als ik! ![]() |

jawellll ff fixen straks
[edit]
Hiero kan mn mixje gedownload worden dus
http://tinyurl.com/bpgfp
01. Tone Depth Feat Matt Shapiro - To The Moon (5AM Chillout Mix) /w Madoka - Drift (Roel H Mix)
02. Madoka - Drift (Roel H Mix)
03. Lens - Let The Light In (Jaytech Mix) /w Madoka - Drift (Roel H Mix) /w Armin Van Buuren Vs Gabriel & Dresden - ZoCalo
04. Way Out West - Don't Forget Me (Way Out West's Clifton High Vocal Mix) /w Hugg & Pepp - Snabeln (Tom Morgan Edit)
05. Hugg & Pepp - Snabeln (Tom Morgan Edit)
06. Freeform Five - Electromagnetic (Tiefschwarz Dub)
07. 16 Bit Lolita's - Between U (Mix 1)
08. Superfaktor - I Don't Care (Ricky Ryan & Tom Morgan Edit)
09. DJ Tarkan & Dammex - In A Dream
10. Buy Now - For Sale
[/edit]
^ rete vette mix is dat Glannie. Very tight
enige track die ik niet ownage vond is track 8, rest was super en mixing was ook top. Ik snap eerlijk gezegd niet dat je hier niet mee door was
dan moet de rest wel echt ongelooflijk OMFG geweest zijn ofzo 
PS: die voorlaatste track man
en dan for sale als afsluitende knaller is helemaal top 
| Originally posted by Phortastic ^ rete vette mix is dat Glannie. Very tight enige track die ik niet ownage vond is track 8, rest was super en mixing was ook top. Ik snap eerlijk gezegd niet dat je hier niet mee door was dan moet de rest wel echt ongelooflijk OMFG geweest zijn ofzo ![]() PS: die voorlaatste track man en dan for sale als afsluitende knaller is helemaal top |

/me zoekt reals brievenbus...
De NL-ta's (waaruit het merendeel van de jury bestaat) zijn iets meer openmindend of toch progminded dan de meeste Beta's
(nee, ik veroordeel niemand, das gewoon een vaststelling
)
En prog wordt wel geapprecieerd hoor, zeker de helft van de overgebleven mixes zijn ietwat proggy denk ik 
En ik heb Glannie's mix nog niet gehoord, maar het verbaasde mij ook dat hij al afgevallen is, net zoals Ei trouwens.
Het geeft anders wel aan dat alles echt volkomen objectief verloopt...
Haha tnx voor de support jongens
Was zelf ook gewoon niet echt tevreden met de mix hoor... ik heb vrijwel alleen lopen volume mixen... weinig eq'ing en weinig effecten... wel veel met loopjes gewerkt ofcourse maar daarvan is de kunst natuurlijk dat je niet merkt dat het een loop is en dat het lijkt alsof het bij de track zelf hoort 
Ik was gewoon van plan om nog een echt goeie mix op te nemen en dit was maar een test dus ik had al niet zoveel goeie hoop 
Inderdaad natuurlijk goed om te zien dat alles objectief gebeurd, maar de volgende keer zorg ik zeker dat ik een dijk van een set heb klaarstaan zodat ik er iig niet de 1e ronde uitvlieg 
iig blij om te horen dat de mix toch nog in de smaak valt 
Buh, effecten, loopjes...
Dat k�n ik zelfs niet gebruiken. 
*bump*
Dit weekend zullen de 4 finalisten wel bekend gemaakt worden.
Nog in de running:
- Maarten (DJ D-Man)
- DJ ElSandro
- DJ Vega (Jasperovitsj)
- DJ Teagle
- Lynxx
- Ding Chavez
- Real
- Wilco (Wilkman)
- DJ David
- Siesta
Hup Vega hup 
Poule b is bekend, deze zijn over...
| Originally posted by Real Nog in de running: - DJ ElSandro - DJ Vega (Jasperovitsj) - DJ Teagle - Lynxx - Real - Wilco (Wilkman) - DJ David |