TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- gentlemen start your *******ing
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Phortastic on Jun-08-2005 12:34:

^^ ja ma das VLD he, die mogen alles

Posted by djcresto on Jun-08-2005 12:58:

quote:
Originally posted by Dj LPG
Ik ben niet helemaal mee met die thread, maar ziet er wel grappig uit Maar of ze nu mensen moeten bannen voor die zever... Ze bannen Karel De Gught toch ook niet omdat hij hollanders met Harry Potter vergelijkt enzow?

Het publiek zal Karel De Gucht wel bannen bij de volgende verkiezingen

Posted by eieregooie on Jun-08-2005 13:09:

Ach, die de Gught heeft alleen maar gezegd wat heel Nederland als 3 jaar zegt...

Snap de big deal nie zo...

Posted by Phortastic on Jun-08-2005 13:18:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ach, die de Gught heeft alleen maar gezegd wat heel Nederland als 3 jaar zegt...

Snap de big deal nie zo...

als minister van buitenlandse zaken zeg je zo een dingen niet. Maar dat is De Gucht zen 1ste blunder trouwens niet. Das gewoon een onbekwame aap, net zoals heel de VLD trouwens.

Posted by Xilver on Jun-08-2005 13:36:

quote:
Originally posted by Phortastic
als minister van buitenlandse zaken zeg je zo een dingen niet. Maar dat is De Gucht zen 1ste blunder trouwens niet. Das gewoon een onbekwame aap, net zoals heel de VLD trouwens.

Onbekwaam zou'k de VLD niet direct noemen, toch niet allemaal. Maar ze moeten hier gvd eens stoppen met naar de PS hun pijpen te dansen constant.

Posted by Phortastic on Jun-08-2005 13:38:

^ idd...

Posted by Dj LPG on Jun-08-2005 13:54:

nja CD&V komt toch aan de macht als meerderheidspartij bij de volgende verkiezingen ze... Of er moet al een heel groot wonder geschieden

Posted by Belgian Bonzai on Jun-08-2005 14:29:

Rooms-rood; allez, kan er alleen nog door omdat het het meeste linkse is.

Posted by Phortastic on Jun-08-2005 14:41:

quote:
nja CD&V komt toch aan de macht als meerderheidspartij bij de volgende verkiezingen ze... Of er moet al een heel groot wonder geschieden

da dachten ze vorige verkiezingen ook...
mensen vergeten heeeeeeeeeel snel. hoe da mogelijk is dont ask me maar tis zo.

Posted by Dark Apostle on Jun-08-2005 14:49:

quote:
Originally posted by Xilver
Onbekwaam zou'k de VLD niet direct noemen, toch niet allemaal. Maar ze moeten hier gvd eens stoppen met naar de PS hun pijpen te dansen constant.

zever in pakskes, die mannen en vrouwen lachen ons vierkant uit met hoe wij hun circustrukjes geloven. VB is zogezegd een big nono, maar ze krijgen toch schoon geld van de staat. Zover ik weet woont niemand van top-leden in die partij in een bouwval en al dat pseudo gezever tss Vlaanderen en Walloni� is ook maar een excuus om ons belastinggeld op te souperen.
Belgische politiek is een circus vol met klein rotverwende kutbengels. Dat ze die mannen hun pree maar afpakken en politiek op vrijwillige basis maken, dan kunnen ze ook terug hun kloten gaan afdraaien voor hun geld in plaats dat van ons op te souperen aan allerlei reisjes, vergaderingen en "investeringen"

Posted by Dj LPG on Jun-08-2005 14:52:

Overdreven zou ik hun loon toch niet noemen hoor, zeker niet van de mensen die in de federale zitten... Je moet er ook rekening mee houden dat ze de verantwoordelijkheid van een heel land op zich dragen en dat het niet enkel een spelletje is dat ze spelen, want wanneer ze een fout maken krijgen ze ook alle verwijten naar zich toegesmeten en moeten ze maar een oplossing vinden... In een bedrijf krijg je toch ook een hoger loon als je meer verantwoordelijkheden hebt? Ik zou niet graag hun verantwoordelijkheid moeten dragen hoor.

Posted by Jakhira on Jun-08-2005 14:56:

Wtf ?

Deze thread moest naar de kloten en jullie beginnen over politiek, komaan hou op

Posted by Dj LPG on Jun-08-2005 14:58:

helpt politiek dan niet alles naar de kloten?

Posted by Xilver on Jun-08-2005 15:26:

quote:
Originally posted by Pumaz
Deze thread moest naar de kloten en jullie beginnen over politiek

idd, your point being...?

Posted by Jakhira on Jun-08-2005 15:36:

quote:
Originally posted by Xilver
idd, your point being...?

I get your point

Never mind

Posted by DeSpErAtOs-X on Jun-08-2005 15:41:

quote:

ik denk dat dat cordon wel weer wat zou kunnen afbrokkelen ...

maar de vld gaat falen volgende verkiezingen, daar denk'k dat de meesten het wel overeens zijn

maar eerlijk gezegd, ik lag echt wel dubbel toen'k de gucht z'n uitspraak over balkende-ellende hoorde ... was gewoon grappig, vooral toen ie et ontkende en ze direct erna het bandje met z'n gesprek erop liet horen

@LPG :: ze worden idd betaald voor hun verantwoordelijkheden die ze moete nemen ...

but the point being :: ze nemen hun verantwoordelijkheid niet zoals ze zouden moeten, ze maken fouten en doen gewoon verder ... in een bedrijf leidt dat tot *kick*

maarjahhhhh, hetzij zo e whatya gonna do ...

Posted by Kaidreas on Jun-08-2005 15:49:

quote:
Originally posted by Pumaz
I get your point

Never mind

ik volg den poemy wel eigenlijk.
stopt met over die politiek te zwammen. open ander ff een nieuw topic

Posted by Phortastic on Jun-08-2005 16:17:

quote:
Originally posted by Kaidreas

waarom? deze topic gaat al nergens over dus toch ideaal om hier derin verder over te gaan

Posted by Dark Apostle on Jun-08-2005 16:55:

quote:
Originally posted by Kaidreas

kust mijn testikels eens jij vrouwlijk hondje

Posted by djcresto on Jun-08-2005 17:04:

iemand die foto's van Stevaert gezien door de jaren heen vanaf hij bekend politicus is geworden. Van 1998 tot nu lijkt hij echt al afgetakeld. Kzou het leven van een politieker nie onderschatten. Vele van die mannen komen met moeite aan 4 uur slaap per nacht en zien hun vrouw en kinderen amper.

Posted by The_G0dfather on Jun-08-2005 17:07:

quote:
Originally posted by djcresto
iemand die foto's van Stevaert gezien door de jaren heen vanaf hij bekend politicus is geworden. Van 1998 tot nu lijkt hij echt al afgetakeld. Kzou het leven van een politieker nie onderschatten. Vele van die mannen komen met moeite aan 4 uur slaap per nacht en zien hun vrouw en kinderen amper.

toch nog iemand dan die baat heeft bij hun beroep

Posted by Dj LPG on Jun-08-2005 17:20:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
but the point being :: ze nemen hun verantwoordelijkheid niet zoals ze zouden moeten, ze maken fouten en doen gewoon verder ... in een bedrijf leidt dat tot *kick*

maarjahhhhh, hetzij zo e whatya gonna do ...

In de politiek worden ze ook gekickt hoor, het duurt alleen iets te lang meestal en het gebeurt om anderen hun hachje te redden bvb met die dioxinecrisis hebben enkele koppen gerold en er zijn nog wel dingen... Maar je hebt wel gelijk dat vaak hun fouten in de doofpot worden gestopt

Posted by Bertn on Jun-08-2005 18:34:

Ff een andere stelling die toch nog enigzins wat met het onderwerp te maken heeft:

een kerel op kot hier verkoopt graag de volgende stelling: "Als we nu eens zouden splitsen van Walloni� en ons bij Nederland voegen, om zo 1 groot nederlandstalig rijk te hebben. Dat zou toch perfect zijn?"

Wat vinden jullie hiervan?

Posted by MikeVee on Jun-08-2005 18:38:

quote:
Originally posted by Bertn
Ff een andere stelling die toch nog enigzins wat met het onderwerp te maken heeft:

een kerel op kot hier verkoopt graag de volgende stelling: "Als we nu eens zouden splitsen van Walloni�

JA!

quote:

en ons bij Nederland voegen, om zo 1 groot nederlandstalig rijk te hebben. Dat zou toch perfect zijn?"

NEEN!!

Posted by Phortastic on Jun-08-2005 18:42:

quote:
Originally posted by Bertn

een kerel op kot hier verkoopt graag de volgende stelling: "Als we nu eens zouden splitsen van Walloni� en ons bij Nederland voegen, om zo 1 groot nederlandstalig rijk te hebben. Dat zou toch perfect zijn?"

ja waarom niet
woon hier toch al op paar km van de grens dus voor mij maakt het ni veel uit

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »