TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-Up Trance Energy 16-02-2002
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-01-2001 23:31:

dat moet zekers lukken Muppet!
D'r waren 2 plaatsgenotes van me bij de vorige TE, en die zijn 16 geloof ik en echt megaklein! Dus voor jou no problemo.....


Posted by Dr Mystical on Dec-02-2001 09:30:

Mwah, denk wel dat ik kom, ff zorgen dat ik snel weer een nieuwe bijbaan vind. Komen zkr wel een paar kewle namen.


Posted by Blik on Dec-02-2001 14:09:

quote:
Originally posted by Muppet
IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen...



Greetz Muppet


no problemo, met impulz was ik ook 16, je hebt een kaartje, daar gaat het ze om, ze gaan je dan niet weigeren


Posted by John on Dec-02-2001 14:18:

mag mn broertje van 12 ook mee?? hehe geintje

ik kan denk ik pas na innercity een kaartje kopen...nog geen geld he, maar begin januari is et vast nog nie uitverkocht (hoop ik)


Posted by kolkiewolkie on Dec-02-2001 14:47:

Talking

BRUTE LINE UP MAN!!!

voor 95% zekers dat ik ook van de partij ben!!

men, ik ga bijna gestrekt met zon line up

zaal 2 zal inderdaad wel errug rustig zijn

geld is voor mij geen probleem, bij mij maten alleen wel
, daarom ben ik dus ook niet op Innercity

greetz kolkiewolkie


Posted by TimeportE on Dec-02-2001 15:00:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
geld is voor mij geen probleem, bij mij maten alleen wel
, daarom ben ik dus ook niet op Innercity

greetz kolkiewolkie

ach joh dan ga je toch met iemand mee die geen problemen heeft een iemand extra mee te nemen.. tenminste dat heb ik gedaan (bedankt he, magrec ), ik ga denk ik helemaal knallen op IC!!! mijn eerste grote feest..


Posted by magrec on Dec-02-2001 15:05:

quote:
Originally posted by TimeportE

ach joh dan ga je toch met iemand mee die geen problemen heeft een iemand extra mee te nemen.. tenminste dat heb ik gedaan (bedankt he, magrec ), ik ga denk ik helemaal knallen op IC!!! mijn eerste grote feest..


whehe ik ben niet aansprekelijk voor mogelijke verwondingen.....of mensen die outgaan


Posted by TimeportE on Dec-02-2001 15:11:

quote:
Originally posted by magrec


whehe ik ben niet aansprekelijk voor mogelijke verwondingen.....of mensen die outgaan

hehe.. lol, nee ik ga niet zo ver!! ik hou het allemaal (redelijk) binnen de "normale" grenzen..
maar helaas ga ik dus TE missen.. kut zooi, maar ja ik ben er wel weer bij, bij de white versie van sensation ofzo of Dance Vally!!
btw.. ik bemerkt net eff dat dit mijn 400 POST word.. JEEEH.. ,sorry moest er eff uit!!


Posted by tranceaddict991 on Dec-02-2001 15:19:

Smiley DJ

don't speak dutch but that is going to be an increadibe partynight wish i could go


Posted by @ddicted on Dec-02-2001 17:51:

Klotezooi niet naar TE, Ik ga skien dus ken ik er niet naar toe.....


Posted by raoel on Dec-02-2001 21:13:

Ik had hier nog niet gekeken, maar wat een line-up!!!!

Die HardTrance zaal is zeker wel vet. De rest boeit me nie zo, maar ik had nie verwacht dat ze zo'n zaal zouden hebben.

Toch ga ik naar Impulz als ik al ga.

Maar is het dan carnaval, op die zaterdag???
Das wel klote, want ik wil naar Impulz, maar dan ben ik dus skieen met carnaval.


Posted by Blik on Dec-02-2001 21:24:

quote:
Originally posted by raoel
Maar is het dan carnaval, op die zaterdag???
Das wel klote, want ik wil naar Impulz, maar dan ben ik dus skieen met carnaval.


het is de zaterdag na carnaval, de laatste zaterdag van de carnavalsvakantie dus......


Posted by Bellie on Dec-02-2001 22:08:

Ik ben er UITERAARD weer bij.
Alle T.E.'s waren tot nu toe vet.En ze worden maar vetter en vetter lijkt wel.Op naar de 4de TE voor mij

GREETZ!!


Posted by Dj Alpha on Dec-03-2001 01:20:

Ja dees neem ik zekerz te weten.. goede gevult.. vooral die laatste zaal


Posted by TranceFool on Dec-03-2001 09:03:

Rank 1 gaat ook weer live optreden, dus kunnen we al raden wat de theme song is...... ja de nieuwe track van Rank 1 die eind januari/ begin februari uitkomt (lijkt mij dan he)


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-03-2001 14:20:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

geld is voor mij geen probleem, bij mij maten alleen wel
, daarom ben ik dus ook niet op Innercity

greetz kolkiewolkie


Doe je mij toch wat mee, hehe


Posted by raoel on Dec-03-2001 18:21:

quote:
Originally posted by Blik


het is de zaterdag na carnaval, de laatste zaterdag van de carnavalsvakantie dus......


dus......
kan ik niet, want ik kom pas op zondag terug, denk ik.
Misschien dit jaar wel op zaterdag.
Maar dan ben ik nog kei lam, dus zal ik zowiezo nie gaan.


Posted by TranceFool on Dec-03-2001 18:49:

Ik heb mn kaartje vanmiddag al gekocht hoor mensen


Posted by Blik on Dec-04-2001 21:54:

laatste toevoeging van WvG en mij


Posted by TranceFool on Dec-15-2001 19:24:

Ashley Caselle is toegevoegd aan zaal 3


Posted by Flipper01 on Dec-15-2001 21:15:

Volgende week ga ik kaarten halen!!!
Ik heb er nu al zin in!! Dat komt vooral omdat ik niet naar IC kan..
Ik heb trouwens laatst de set van Kai Tracid @ Qlimax gedownload...WOW die moet ik dus echt zien!! Zwaar stampen


Posted by Miss Proximus on Dec-15-2001 23:37:

quote:
Originally posted by TimeportE

ach joh dan ga je toch met iemand mee die geen problemen heeft een iemand extra mee te nemen.. tenminste dat heb ik gedaan (bedankt he, magrec ), ik ga denk ik helemaal knallen op IC!!! mijn eerste grote feest..


Gelukkig dat je met magrec gaat want anders had je met 3 meiden gemoeten EEEEEEEEEW


Posted by Little Theseus on Dec-16-2001 03:00:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

EEEEEEEEEW

Iew? Ligt eraan welke meiden t zijn..
Over het algemeen heb ik er weinig problemen mee als ik met 3 meiden meemoet


Posted by Dj Lex on Dec-16-2001 10:52:

Ja ik weet het beetje late reactie, ben druk bezig geweest met school blabla. Maar dat is een strakke line-up zeg, zal me vrienden is gek maken


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.