TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-Up Trance Energy 16-02-2002
Pages (2): « 1 [2]
dat moet zekers lukken Muppet!
D'r waren 2 plaatsgenotes van me bij de vorige TE, en die zijn 16 geloof ik en echt megaklein! Dus voor jou no problemo.....
Mwah, denk wel dat ik kom, ff zorgen dat ik snel weer een nieuwe bijbaan vind. Komen zkr wel een paar kewle namen.
| quote: |
| Originally posted by Muppet IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen... Greetz Muppet |
mag mn broertje van 12 ook mee?? hehe geintje 
ik kan denk ik pas na innercity een kaartje kopen...nog geen geld he, maar begin januari is et vast nog nie uitverkocht (hoop ik)
BRUTE LINE UP MAN!!!
voor 95% zekers dat ik ook van de partij ben!!
men, ik ga bijna gestrekt met zon line up
zaal 2 zal inderdaad wel errug rustig zijn
geld is voor mij geen probleem, bij mij maten alleen wel
, daarom ben ik dus ook niet op Innercity
greetz kolkiewolkie
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie geld is voor mij geen probleem, bij mij maten alleen wel , daarom ben ik dus ook niet op Innercity greetz kolkiewolkie |

), ik ga denk ik helemaal knallen op IC!!! mijn eerste grote feest..
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ach joh dan ga je toch met iemand mee die geen problemen heeft een iemand extra mee te nemen.. tenminste dat heb ik gedaan (bedankt he, magrec ![]() ), ik ga denk ik helemaal knallen op IC!!! mijn eerste grote feest.. |

| quote: |
| Originally posted by magrec whehe ik ben niet aansprekelijk voor mogelijke verwondingen.....of mensen die outgaan ![]() |



,sorry moest er eff uit!! 
don't speak dutch but that is going to be an increadibe partynight wish i could go
Klotezooi niet naar TE,
Ik ga skien dus ken ik er niet naar toe.....

Ik had hier nog niet gekeken, maar wat een line-up!!!!
Die HardTrance zaal is zeker wel vet. De rest boeit me nie zo, maar ik had nie verwacht dat ze zo'n zaal zouden hebben.
Toch ga ik naar Impulz als ik al ga.
Maar is het dan carnaval, op die zaterdag???
Das wel klote, want ik wil naar Impulz, maar dan ben ik dus skieen met carnaval.
| quote: |
| Originally posted by raoel Maar is het dan carnaval, op die zaterdag??? Das wel klote, want ik wil naar Impulz, maar dan ben ik dus skieen met carnaval. |
Ik ben er UITERAARD weer bij.
Alle T.E.'s waren tot nu toe vet.En ze worden maar vetter en vetter lijkt wel.Op naar de 4de TE voor mij 
GREETZ!!
Ja dees neem ik zekerz te weten.. goede gevult.. vooral die laatste zaal 
Rank 1 gaat ook weer live optreden, dus kunnen we al raden wat de theme song is...... ja de nieuwe track van Rank 1 die eind januari/ begin februari uitkomt
(lijkt mij dan he
)
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie geld is voor mij geen probleem, bij mij maten alleen wel , daarom ben ik dus ook niet op Innercity greetz kolkiewolkie |
| quote: |
| Originally posted by Blik het is de zaterdag na carnaval, de laatste zaterdag van de carnavalsvakantie dus...... |
Ik heb mn kaartje vanmiddag al gekocht hoor mensen 

laatste toevoeging van WvG en mij 

Ashley Caselle is toegevoegd aan zaal 3 
Volgende week ga ik kaarten halen!!!
Ik heb er nu al zin in!! Dat komt vooral omdat ik niet naar IC kan..
Ik heb trouwens laatst de set van Kai Tracid @ Qlimax gedownload...WOW die moet ik dus echt zien!! Zwaar stampen

| quote: |
| Originally posted by TimeportE ach joh dan ga je toch met iemand mee die geen problemen heeft een iemand extra mee te nemen.. tenminste dat heb ik gedaan (bedankt he, magrec ![]() ), ik ga denk ik helemaal knallen op IC!!! mijn eerste grote feest.. |
EEEEEEEEEW
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus EEEEEEEEEW |
Ja ik weet het beetje late reactie, ben druk bezig geweest met school blabla. Maar dat is een strakke line-up zeg, zal me vrienden is gek maken 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.