TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto in Concert goes USA
Pages (2): « 1 [2]


Posted by basd on Jun-13-2005 07:15:

Goeie genade wat een kermis. Benieuwd of er nog tijd en ruimte voor em overblijft om een plaatje te draaien.


Posted by Matthijs on Jun-13-2005 17:20:

quote:
Originally posted by basd
Goeie genade wat een kermis. Benieuwd of er nog tijd en ruimte voor em overblijft om een plaatje te draaien.


Precies hetzelfde wat ik dacht. Ik vond het in Nederland al te veel show eigenlijk, en nu lijkt het alleen maar meer te zijn, terwijl dat ook nog eens in 4 ipv 8 uur gepropt moet worden...


Posted by jp on Jun-13-2005 17:23:

quote:
"If you look around, like some of my colleagues, they do things that, you know, I would hope music would never have to go through. I mean this music is not done for some cheesy concert shit, with some magician playing stuff, or some weird Mickey Mouse bullshit; this music is done for like clubs, it's done for events where people go out and want to listen to their music; and this is what music actually should be like."


...en vooral niet naar je collega's luisteren

Over een jaar is de wereld uitgekeken op dit soort DJ shows en kan men zich weer richten op hetgeen waar ze voor betaald worden: plaatjes draaien

Kunnen de prijzen ook weer eens omlaag


Posted by MaGiK54 on Jun-17-2005 22:20:

Van T.nu:

There are plans for 4 concerts across the USA, in Los Angeles, Washington DC, Miami and New Orleans.


Posted by Ultravibe! on Jun-19-2005 19:29:

quote:
Originally posted by basd
Goeie genade wat een kermis. Benieuwd of er nog tijd en ruimte voor em overblijft om een plaatje te draaien.


Typisch iets voor de Amerikaanse markt. Die cowboys willen constant actie zien, veel entertainment eromheen. Daarom slaat normaal voetbal bijvoorbeeld daar ook niet aan. Amerikanen hebben liever sporten waarbij er aan de lopende band wordt gescoord. Vandaar waarschijnlijk ook al die poespas bij Tiesto. De muziek is bijzaak, het draait om de Tiesto-show.

En PvD heeft gelijk.


Posted by Dj_Day-V on Jun-20-2005 16:47:

quote:
Originally posted by Ultravibe!
Typisch iets voor de Amerikaanse markt. Die cowboys willen constant actie zien, veel entertainment eromheen. Daarom slaat normaal voetbal bijvoorbeeld daar ook niet aan. Amerikanen hebben liever sporten waarbij er aan de lopende band wordt gescoord. Vandaar waarschijnlijk ook al die poespas bij Tiesto. De muziek is bijzaak, het draait om de Tiesto-show.

En PvD heeft gelijk.


Wat zei die kel nu weer ?


Posted by Dj_Day-V on Jun-26-2005 00:44:

Nou ?


Posted by jp on Jun-26-2005 04:48:

Dat staat 5 posts hierboven lieveling


Posted by New Wave on Jun-26-2005 12:53:

quote:
Originally posted by Ultravibe!
Amerikanen hebben liever sporten waarbij er aan de lopende band wordt gescoord.


FOUT. Bij NFL wordt er vrij weinig gescored.


Posted by Ding Chavez on Jun-26-2005 14:25:

Een "three sotry LED wall"? Blijkbaar ook populair tegenwoordig gezien de laatste U2 en Coldplay clips...


Posted by Ultravibe! on Jun-26-2005 16:35:

quote:
Originally posted by New Wave
FOUT. Bij NFL wordt er vrij weinig gescored.


Hehe, toch nog wat geleerd vandaag.


Posted by Dj_Day-V on Jun-26-2005 17:32:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Een "three sotry LED wall"? Blijkbaar ook populair tegenwoordig gezien de laatste U2 en Coldplay clips...


Pics ?


Posted by Ding Chavez on Jun-27-2005 07:38:

Coldplay, de eerste helft kun je overslaan; daar is nog niet veel te zien.


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.