TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- IKVÄLL: InterCity live på ETN.fm !!
Pages (2): « 1 [2]
sitter och lyssnar på den as we speak. riktigt schysst måste jag säga! Dark side of the moon är bara sååå jävla

Igy tovább Péter!
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity 2trance har 1 timme ristad på ETNs schema, 1 gång i månaden med start idag, och eftersom de själva är producenter men inte DJs så fick jag äran att ta hand om mixandet. Lät ju som en drömchans tyckte jag, men men... Jag har i alla fall skrivit till ETNs staff och frågat vad som gick fel, men inget svar än så länge. Får helt enkelt hoppas att det går bättre den 9 juli NOTERA: om någon är intresserad så finns setet nu på Steve's eftääpää (made by TA -> InterCity) Serge Devant - Always Have Tomorrow (Eelke Klein Remix) [Lost Language] Kris Oneil - Snowflakes (Stalker Remix) [Somatic Sense] Thomas Datt - Alone (Inertia Remix) [Discover] Ernesto vs Bastian - Dark Side Of The Moon [Ultra] Istvan Safranyos - Empathy [CDr] Apollonia - Andromeda Heights [A State Of Trance] Francis Blaid - One Step To Heaven [CDr] Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix) [CDr] Hydra - Affinity (Thrillseekers Dub) [Discover] Mirco De Govia - Voller Sterne (Super8 Remix - InterCity Edit) [Euphonic] |
fyfan jag missa hela skiten. sorry ordspråket. tack steve för att du lägger upp den! som sagt innercity nu ska jag se om det här är nåt hehe
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har gjort ett litet specialkonto för Peters/InterCitys mix så folket lättare får tag i det Go get it ! ftp://inter:[email protected]:7171 |
| quote: |
| Originally posted by dj christian fyfan jag missa hela skiten. sorry ordspråket. tack steve för att du lägger upp den! som sagt innercity nu ska jag se om det här är nåt hehe |
Yihhhhooo skkkitttbraa set där In(t)ercity. Känner inte till låtarna utom en Hydra - Affinity, har liksom inte hängt med på sistonde
Nåt som slog mig gällande den låten var att vocalerna är borta. Har själv skivan med dub mixen med vocaler i breaket men i denna version du kör tycks de inte infinna sig. Annars tycker jag låtvalet var jäkligt najs speciellt den första låten. Kan kan du skicka låtlistan på pm? Vill höra mer sånt här.
| quote: |
| Originally posted by dj christian Kan kan du skicka låtlistan på pm? Vill höra mer sånt här. |
Tackar! Lazlo
Laszlo to the rescue igen 
| quote: |
| Originally posted by dj christian Yihhhhooo skkkitttbraa set där In(t)ercity. Känner inte till låtarna utom en Hydra - Affinity, har liksom inte hängt med på sistonde Nåt som slog mig gällande den låten var att vocalerna är borta. Har själv skivan med dub mixen med vocaler i breaket men i denna version du kör tycks de inte infinna sig. Annars tycker jag låtvalet var jäkligt najs speciellt den första låten. Kan kan du skicka låtlistan på pm? Vill höra mer sånt här. |
va så det är den versionen? kom ihåg att armin spelade den utan vocaler. vad skiljer låtarna åt mellan a och b-sidan?
Min vinyl ser i alla fall ut såhär:

A: Thrillseekers Dub Mix
B: Backbeat Remix (Backbeat = John Askew och Pablo Gargano)

Backbeat mixen regerar alltid! 
Vad har egentligen gamle Pablo tagit vägen nuförtiden? Sitter han bara och håller i spakarna i diverse labels? Saknar hans productioner.
| quote: |
| Originally posted by Dj_Irish Backbeat mixen regerar alltid! ![]() Vad har egentligen gamle Pablo tagit vägen nuförtiden? Sitter han bara och håller i spakarna i diverse labels? Saknar hans productioner. |
hmm CJ no answer to my pm?
*goingbacktomybedwithmybrokenleg*
Hope to see you anytime , you know where...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.