TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic
Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
*bevestigt* 
i'm in 
bevestigd 
| quote: |
| Originally posted by Roger Im in! hoelang moet dit btw gaan duren want ik ben 22 juli met vakantie |
ik bevestig ook mijn deelname als jury 
ook ik ben van 25 july weg opvakantie just FYI
| Originally posted by visje ik bevestig ook mijn deelname als jury ![]() |
Dj, check 
DJ Cosmic meldt zich
Jury!
PS: maak geen .wma's van je mixjes, want die kan ik niet afspelen op mijn computer!
ik dacht dat was afgesproken dat iedere mix in VBR ge-encode zou worden
RazorLame
Lame 3.90.3
die 2 bij elkaar in een dir gooien...
Start RazorLame op... Edit -> Options en dan lame.exe selecteren bij LAME
Dan Edit -> Lame Options -> Expert
klik het boxje Only use custom options aan en vul erboven in: --alt-preset standard
Dan sleep je gewoon de wav die je naar mp3 wil hebben en dan Encode rammen en off it goes 
Boeiend die CBR of VBR, gewoon een mp3 bestand van goede kwaliteit, VBR of gewoon 192 CBR 
I'm in. Goed bezig Raoel!
Uiterste inleverdatum 1 juli is idd beter omdat je inderdaad in de knoop komt met veel mensen die op vakantie gaan.
Leuke quote uit de mixmag van juli in hun artikel voor deelname aan hun "future hero" contest: "If you even think about including Flashdance, Lola's Theme, Call on Me or So Much Love To Give, don't bother entering - we'll only use your cd as a frisbee."
Confirm!
ja ik doe ook mee
| Originally posted by Little Theseus Leuke quote uit de mixmag van juli in hun artikel voor deelname aan hun "future hero" contest: "If you even think about including Flashdance, Lola's Theme, Call on Me or So Much Love To Give, don't bother entering - we'll only use your cd as a frisbee." |
| Originally posted by Jasperovitsj Anyway, met al dat gecodeer gedoe: gewoon een mix in mp3 formaat aan 192kb, meer moet er toch niet gebeuren h�? Of moet het nu net met die ene bepaalde encoder gedaan worden? |
Ja bedoelde natuurlijk ook OF 192kbps CBR
Die bitrate maakt mij niet zo veel uit.
Wat mij betreft is die preset standard ok en voor mensen die er niet zo bedreven in zijn is een mix met 192kpbs ook ok.
hier de lijst met al dan niet bevestigde namen tot nu toe:
Bevestigde Dj's: (18) Cosmic Ding Chavez DJ D-Man DJ Siesta DJ Spare eieregooie Glaniskanis Jasperovitsj (BE) Little Theseus Lynxx MennoB Raoel Real (BE) sndh tijs08 TranceFool Wilkman Xilver (BE) NIET besvestigde Dj's: (8) ahp2002 Bailey Chicane djdavid ElSandro mahwang subtrance Theseus Besvestigde juryleden: (12) @win Asperge Belgian Bonzai Dj Cresto Djeebie Fkwebeman moogwai Muppy nwopper Roger SnuggLe Visje NIET besvestigde juryleden: (4) basvh Bouma Bros Creamfields23 Kaidreas |

Kom maar op met die mixen 
| Originally posted by raoel Die bitrate maakt mij niet zo veel uit. Wat mij betreft is die preset standard ok en voor mensen die er niet zo bedreven in zijn is een mix met 192kpbs ook ok. |
present als dj!
| Originally posted by moogwai Kom maar op met die mixen ![]() Bitrate is ook niet belangrijk, het verschil hoor je nagenoeg niet. Veel belangrijker is de opnamekwaliteit van de mix zelf (volume, ruis, etc). Als deze maar matig is komt de mix als geheel minder goed over. |
Do not want to open the floodgates
, maar geef mij maar een eerder uplifting groep
1. ik ken daar meer van
2. ik geniet daar meer van
Bij deze pas ik, ik ben te weinig thuis om een leuke set voor te bereiden en te maken, daarom wou ik graag mp3 mixen zodat ik kan starten en stoppen wanneer het beste uitkomt
Goed werk van de organisatie en veel succes voor de deelnemers 
bij deze bevestig ik me als nog niet bevestigde dj.
druk op het moment en nog veel meer drukte in het vooruitzicht. als ik een dezer dagen geen set op kan nemen dan laat ik het weten en kan ik geschrapt worden van de lijst. 
Doe ook mee als DJ.