TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto @Versuz op 25 juni!
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X mooi ... als niemand gaat ... dan ga ik , lekker kalmpjes |
Originally posted by Nyah ![]() |
Heb bevestiging gehad via mail: tis 's avonds set van 3h in de club.
kwil wel gaan maar der is iets in me dat zegt niet doen

| Originally posted by Phortastic kwil wel gaan maar der is iets in me dat zegt niet doen |
haha 
I don't get it; zó erg was dat de vorige keer toch ook nie?
De mensen waren nog erg beleefd, air genoeg (waar ik stond was 't zelfs koud), fijn kunnen dansen/springen, ...
Clearly you've never been to a Metallica concert
Werchter is andere koek als je daar vooraan staat...
En ja, ik spreek uit eigen ervaring
On topic: Ik denk niet dat ik ga, heb Tijsje al vaak genoeg gezien afgelopen jaren. Ook niet omdat dan de exaams gedaan zijn en het daar vol gaat zitten met meisjes/jongens van 16-18 ofzow die alleen maar komen voor z'n hitjes
Het zal een ander feestje worden...
| Originally posted by Lady_LizzY I don't get it; zó erg was dat de vorige keer toch ook nie? |

| Originally posted by Lady_LizzY I don't get it; zó erg was dat de vorige keer toch ook nie? |
| Originally posted by Buoyant zoiets had ik dus ook, tzal er aan gelegen hebben waar ge stond zeker ? |
dan toch.. is't als onderdeel van de ISOS-clubtour? dan kan het eventueel nog interessant zijn, al was ik ook niet te spreken over de drukte vorige keer. on the other hand kan ik me moeilijk inbeelden dat ze zo'n fouten nog eens gaan maken. ik hou het op een maybe, voorlopig krijgt afterparty van cityparade voorrang.
| Originally posted by Buoyant zoiets had ik dus ook, tzal er aan gelegen hebben waar ge stond zeker ? |

Toch 20 euros!!! Als ik goed me herinner, was het 15 euros in december 2003
Dus moet ik city parade closing party annuleren en ook Danjo & Styles op de vorige nacht want te duur en/of te vermoiend..
Ik was ook daar in Versuz in 2003, en het is één van de klotigste club-avonden ooit geworden toen voor ons. Maat van ons die ni binnen mocht en bijna klop heeft gekregen van security omdat M.I.K.E. hem mee wou binnen krijgen. Die gast dan terug moeten brengen naar Hove omdat hij niet de hele nacht alleen in Hasselt kon ronddwalen. Dan tiesto's set die maar bleef uitgesteld worden, die hysterische drukte (geen drinken kunnen bemachtigen, half uur onderweg om tot de WC te geraken), en het feit dat we Mike's set volledig hebben gemist omdat we om 5u door moesten en hij dan pas kon beginnen. En ja, als je dan daarna hoort dat het één van zijn beste sets ooit was
Dus ja, ik verwacht dat het daar nu nóg erger zal zijn, nóg drukker en nóg meer breezahs die komen voor de Hype Tiesto ipv voor de DJ. Dus mij ziet ge daar ni 
Kheb trouwens nog examen dan, dus het had sowieso ni gegaan
kheb toen nog deel kunnen meepikken van die MIKE set, was idd vet. Kwas toen beter toen pas binnen gekomen en gewoon mike zen set meegepikt. Mja als ge da allemaal achteraf weet ist makkelijk natuurlijk.
| Originally posted by Lady_LizzY Ik stond thans ne meter of 2 van 't podium, tussen het volk. En tussen al die grote Nederlanders Maar euh, ik heb ze wel allemaal uit m'n buurt gekregen, gewoon hard genoeg jumpen enzow, works all the time |

| Originally posted by Nyah kijk es hoe schoon ze bijeen passen |
| Originally posted by Nyah grote hollanders.. ruben zeker? ![]() ge stond misschien wel héél dicht bij ons en misschien (klein kansje van wel) waart ge een constante bron van ergernis voor ons |
Is de Versuz te doen per trein, of ligt da massa's ver van een station?
10 minuutjes wandelen van het station, very easy 
| Originally posted by BZRK Is de Versuz te doen per trein, of ligt da massa's ver van een station? |

| Originally posted by Jasperovitsj Ik was ook daar in Versuz in 2003, en het is één van de klotigste club-avonden ooit geworden toen voor ons. Maat van ons die ni binnen mocht en bijna klop heeft gekregen van security omdat M.I.K.E. hem mee wou binnen krijgen. Die gast dan terug moeten brengen naar Hove omdat hij niet de hele nacht alleen in Hasselt kon ronddwalen. |

| Originally posted by Nagib Geez. I wonder who that was ![]() |

int begin kreeg ik toen ook wel het schijt van al dat volk. ben ik maar op de trappen gaan staan. en daar viel het best mee.
trouwens tijs zen set was toen SUPER OMG, solarcoaster
en daarna dankzij iemand dat ik daar leren kennen nog ff backstage geweest. de mike wa lastig vallen
ben helemaal tot het einde gebleven, kpeins zelf dat lost in trance ook nog als laatste overbleef. en ja het was toen een geweldige MIKE set
anyways, ik heb geen goesting in heel die drukte voor een uurtje tijs-hitjes.
| Originally posted by Kaidreas anyways, ik heb geen goesting in heel die drukte voor een uurtje tijs-hitjes. |
^mmmmz 3 uur krijgt hij nooit alleen vol met tijs-hits??? ofwel?
komt er nog iemand na den tijs?