TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [17-07-2005] Sasha en Matthew Dekay - Panama
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by tijs08 E, wat zit jij dom te lullen dan?! |
DK en Sasha, ik benieuwd of er dan breaks gedraaid gaan worden 
Dus 
| Originally posted by SnuggLe Dus |
| Originally posted by SnuggLe Afterparty bij Leon! ![]() |

| eh, wat zit jij dom te lullen dan?! |
wwooooooo!!!!!!1111

| Originally posted by Original subtiel veranderd |

| Originally posted by SnuggLe Nou Marc ik hoor het al: Afterparty bij Leon! ![]() Of anders bij Djeebie, niet? ![]() Ik ben er ook wel bij i guess. LB dat het zo vroeg is. |
Wat is deze thread ver weg gezakt! Voor mij is in ieder geval al een kaart besteld... Lekker na terugkomst van vakantie gelijk feesten op Extrema en Sasha-Dekay in Panama!!!!!!!!!
| Originally posted by Tim81 Wat is deze thread ver weg gezakt! Voor mij is in ieder geval al een kaart besteld... Lekker na terugkomst van vakantie gelijk feesten op Extrema en Sasha-Dekay in Panama!!!!!!!!! |
| Waar kan je tickets bestellen / kopen? |
| Originally posted by Wilkman Wordt een top weekend met Digweed, Underworld en Sasha! |
| Originally posted by Wilkman Ik heb vorige kaarten gehaald bij het AmsterdamUitBuro. Kan ook via internet via www.aub.nl Aanvangstttijd is overigens vervroegd tot 21:00u ipv 22:00u. Wordt een top weekend met Digweed, Underworld en Sasha! grtz Wilco |

Hey Sido, zeker een tijd geleden! Ik had je verwacht te zien bij Cattaneo maar dat zat er niet in. Bij Sasha dan maar: ik hoop na Underworld in de HMH nog net de laatste uurtjes van z'n set mee te kunnen pikken. Het lijkt wel Ibiza, teveel goede feesten dat weekend!
grtz,
Wilco
Gastenlijst in de pocket! Zin in!!!

Ik moet nog maar eens een kaartje gaan halen...
Moet gewoon een goed weekend worden 
| Originally posted by Edwin B Moet gewoon een goed weekend worden |

| Originally posted by SnuggLe Ha, dat zeker ![]() Ik ben zondag denk ik al vroeg in Amsterdam. Daar even een biertje doen, terras pakken ofzo. Leon/Djeebie, care to join? |
| Originally posted by SnuggLe Ha, dat zeker ![]() Ik ben zondag denk ik al vroeg in Amsterdam. Daar even een biertje doen, terras pakken ofzo. Leon/Djeebie, care to join? |
Wordt zeker vet dit! Maandag lekker vrij genomen na zo'n zwaar weekend...
Maat van me, die de kaarten had besteld, werd gewoon persoonlijk gebeld door Panama om te melden dat de deuren een uur eerder opengaan! Wel netjes...
Er zijn volgens de vriendelijke mevrouw van t uitburo nog voldoende kaarten te krijgen. Ik ben er ook bij, kaartje opgehaald vanochtend :d
Vanmiddag maar even m'n kaartje halen dan
Extrema ging hem al niet meer worden, maar dit kan ik nog wel lijden.
Ik heb een kaart over dus wie 'm wil overkopen!!! laat wat van je horen 
Ik ga zondag ochtend op vakantie