TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- alleen wonen
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

| quote: |
| Originally posted by X-Tune Direct serviceflats voor mij, aub. |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Als je binnen de leeftijdscategorie valt dan moet je maar eens op Luchtbal (Antwerpen) gaan kijken, ze zijn daar nieuwe aan het bouwen. btw wat zouden jullie eerst aanschaffen als je moet kiezen: breedband internet of kabel tv, ik zou eerst breedband aanschaffen. |
kabel tv is nergens voor nodig: alle (goede) series kunt ge toch wel ergens downen
| quote: |
| Originally posted by Nyah breedband internet kabel tv is nergens voor nodig: alle (goede) series kunt ge toch wel ergens downen |
Ik denk er ook al heeeeeeeel lang over gert, ook omdat het niet zo goed vlot met men vader.
maar ik zal nog enkele jaren moeten volhouden, als ik mijn droom wil waarmaken.
en hier in de kempen zijn er niet echt app met een degelijke prijs. meestal in antwerpen ze, maar dat is 30-40 minuten rijden naar men werk.. dus.. no can do
| quote: |
| Originally posted by X-Tune ...en ��n en Canvas kan je met antenne desnoods nog pakken. |
thuis geen kabel en mis t absoluut niet.
| quote: |
| Originally posted by Nyah idd thuis geen kabel en mis t absoluut niet. |
Ik kijk haast nooit kabel 
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle wat zouden jullie eerst aanschaffen als je moet kiezen: breedband internet of kabel tv, ik zou eerst breedband aanschaffen. |
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather enige kosten die nog aan kabel tv verbonden zijn is toch de kabels eventueel laten doortrekken, als die er nog niet liggen, anders is dat toch toch gratis ? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune een abonnement toch? |

| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather Hmm ja blijkbaar, kabel TV en abonnement geeft nog behoorlijk wat hits op google ![]() duiddelijk dat ik da ni moet betalen |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Je hebt waarschijnlijk enkel de kabel van de living naar uw kamer doorgetrokken, dan moet je inderdaad niets extra voor betalen. Wist je trouwens dat je voor electriciteit en water moet betalen? Telkens wanneer je in bad gaat en naar de wc, dat kost dus geld. |
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather i aint not a complete moron ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Je klinkt wel als een |
Leuk dat je ermee kan lachen 
Als ge tegenwoordig met een modaal loon iets deftigs wenst te huren, dan zijt ge bijna de helft van uw loon kwijt. Zeker als ge alleen wilt gaan wonen en de huur niet kunt splitten met een vriendin/verloofde/echtgenote. Dus ik zou het NIET aanraden. All the useless spending of money is not worth the extra freedom als ge het mij vraagt...
zijn er werkenden die thuis geld moeten afgeven eigenlijk?
| quote: |
| Originally posted by djcresto zijn er werkenden die thuis geld moeten afgeven eigenlijk? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ja, ik binnenkort. Maar dat is op de meeste plaatsen zo. Ik vind het ook niet meer dan normaal en ik wil dan ook niet op de kosten van m'n ouders leven en er van profiteren. |
| quote: |
| Originally posted by djcresto Kvind het ook wel normaal dat je iets afgeeft. Maar ken er toch ook een pak die niets moeten afgeven. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune En sommigen krijgen er misschien nog een auto erboven op? Tja.. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ja, ik binnenkort. Maar dat is op de meeste plaatsen zo. Ik vind het ook niet meer dan normaal en ik wil dan ook niet op de kosten van m'n ouders leven en er van profiteren. |
| quote: |
| Originally posted by djcresto zijn er werkenden die thuis geld moeten afgeven eigenlijk? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ja, ik binnenkort. Maar dat is op de meeste plaatsen zo. Ik vind het ook niet meer dan normaal en ik wil dan ook niet op de kosten van m'n ouders leven en er van profiteren. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.