TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- alleen wonen
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Posted by Lady_LizzY on Jun-17-2005 16:21:

Posted by Dark Apostle on Jun-17-2005 16:42:

quote:
Originally posted by X-Tune
Direct serviceflats voor mij, aub.

Als je binnen de leeftijdscategorie valt dan moet je maar eens op Luchtbal (Antwerpen) gaan kijken, ze zijn daar nieuwe aan het bouwen.

btw

wat zouden jullie eerst aanschaffen als je moet kiezen: breedband internet of kabel tv, ik zou eerst breedband aanschaffen.

Posted by Nyah on Jun-17-2005 16:45:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Als je binnen de leeftijdscategorie valt dan moet je maar eens op Luchtbal (Antwerpen) gaan kijken, ze zijn daar nieuwe aan het bouwen.

btw

wat zouden jullie eerst aanschaffen als je moet kiezen: breedband internet of kabel tv, ik zou eerst breedband aanschaffen.

breedband internet kabel tv is nergens voor nodig: alle (goede) series kunt ge toch wel ergens downen

Posted by X-Tune on Jun-17-2005 17:07:

quote:
Originally posted by Nyah
breedband internet kabel tv is nergens voor nodig: alle (goede) series kunt ge toch wel ergens downen

...en ��n en Canvas kan je met antenne desnoods nog pakken.

Posted by Kaidreas on Jun-17-2005 17:08:

Ik denk er ook al heeeeeeeel lang over gert, ook omdat het niet zo goed vlot met men vader.
maar ik zal nog enkele jaren moeten volhouden, als ik mijn droom wil waarmaken.
en hier in de kempen zijn er niet echt app met een degelijke prijs. meestal in antwerpen ze, maar dat is 30-40 minuten rijden naar men werk.. dus.. no can do

Posted by Nyah on Jun-17-2005 17:09:

quote:
...en ��n en Canvas kan je met antenne desnoods nog pakken.

idd thuis geen kabel en mis t absoluut niet.

Posted by Xilver on Jun-17-2005 17:43:

quote:
Originally posted by Nyah
idd thuis geen kabel en mis t absoluut niet.

Sjah same here, ik mis het eigenlijk niet. DVD-speler en surround-systeemke, en 't is in orde.

Posted by Jakhira on Jun-18-2005 01:07:

Ik kijk haast nooit kabel

Posted by The_G0dfather on Jun-18-2005 12:45:

quote:
Originally posted by Dark Apostle

enige kosten die nog aan kabel tv verbonden zijn is toch de kabels eventueel laten doortrekken, als die er nog niet liggen, anders is dat toch toch gratis ?

satelliet is natuurlijk ook een optie

Posted by X-Tune on Jun-18-2005 13:32:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
enige kosten die nog aan kabel tv verbonden zijn is toch de kabels eventueel laten doortrekken, als die er nog niet liggen, anders is dat toch toch gratis ?

een abonnement toch?

Posted by The_G0dfather on Jun-18-2005 14:18:

quote:
een abonnement toch?

Hmm ja blijkbaar, kabel TV en abonnement geeft nog behoorlijk wat hits op google
duiddelijk dat ik da ni moet betalen

Posted by X-Tune on Jun-18-2005 15:37:

quote:
Hmm ja blijkbaar, kabel TV en abonnement geeft nog behoorlijk wat hits op google
duiddelijk dat ik da ni moet betalen

Je hebt waarschijnlijk enkel de kabel van de living naar uw kamer doorgetrokken, dan moet je inderdaad niets extra voor betalen.

Wist je trouwens dat je voor electriciteit en water moet betalen? Telkens wanneer je in bad gaat en naar de wc, dat kost dus geld.

Posted by The_G0dfather on Jun-18-2005 16:14:

quote:
Je hebt waarschijnlijk enkel de kabel van de living naar uw kamer doorgetrokken, dan moet je inderdaad niets extra voor betalen.

Wist je trouwens dat je voor electriciteit en water moet betalen? Telkens wanneer je in bad gaat en naar de wc, dat kost dus geld.

i aint not a complete moron
'k dacht alleen dat we hier thuis (zelfs id living) ook niets moeten betalen daarvoor, aangezien ze kijk- en luistergeld afgeschaft hadden

Posted by Jakhira on Jun-18-2005 16:15:

quote:

Je klinkt wel als een

Posted by The_G0dfather on Jun-18-2005 17:37:

quote:
Originally posted by Pumaz
Je klinkt wel als een

woopsie
dat was zelfs geen gewoon inkoppertje meer,
eerder bal op de lijn

ah why the f should i even try to explain my typo

after all

klinkt anders wel goed da zinnetje
peis dak het nog eens ga typen

mss later

Posted by Jakhira on Jun-18-2005 17:44:

Leuk dat je ermee kan lachen

Posted by Nagib on Jun-19-2005 08:29:

Als ge tegenwoordig met een modaal loon iets deftigs wenst te huren, dan zijt ge bijna de helft van uw loon kwijt. Zeker als ge alleen wilt gaan wonen en de huur niet kunt splitten met een vriendin/verloofde/echtgenote. Dus ik zou het NIET aanraden. All the useless spending of money is not worth the extra freedom als ge het mij vraagt...

Posted by djcresto on Jun-19-2005 08:58:

zijn er werkenden die thuis geld moeten afgeven eigenlijk?

Posted by X-Tune on Jun-19-2005 09:03:

quote:
Originally posted by djcresto

Ja, ik binnenkort. Maar dat is op de meeste plaatsen zo. Ik vind het ook niet meer dan normaal en ik wil dan ook niet op de kosten van m'n ouders leven en er van profiteren.

Posted by djcresto on Jun-19-2005 09:05:

quote:
Ja, ik binnenkort. Maar dat is op de meeste plaatsen zo. Ik vind het ook niet meer dan normaal en ik wil dan ook niet op de kosten van m'n ouders leven en er van profiteren.

Kvind het ook wel normaal dat je iets afgeeft. Maar ken er toch ook een pak die niets moeten afgeven. Geef nu al 3 jaar 250 euro per maand af. Dat maakt een totaal van 9000 euro dat ik al meer had kunnen sparen.

Posted by X-Tune on Jun-19-2005 09:11:

quote:
Kvind het ook wel normaal dat je iets afgeeft. Maar ken er toch ook een pak die niets moeten afgeven.

En sommigen krijgen er misschien nog een auto erboven op?
Tja..

Posted by djcresto on Jun-19-2005 09:16:

quote:
En sommigen krijgen er misschien nog een auto erboven op?
Tja..

idd

Posted by Zehra on Jun-19-2005 10:01:

quote:

+1

Posted by Lady_LizzY on Jun-19-2005 11:23:

quote:

Jup, maar dat valt al bij al nog mee.
't Zijn meer de extalegale voordelen die ik moet afstaan,
dus qua nettoloon bijgeven voel ik dat niet zo hard...

Posted by Zehra on Jun-19-2005 11:33:

quote:

Als ik werk en nog thuis woon vind ik dat ook niet meer dan normaal! Nu niet dat ik heel m'n loon ga afgeven, maar een vierde is zeker niet te veel als er elke dag eten klaar staat en elke week de was en de strijk gedaan is...

EDIT: Dit was Jasper speaking

Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »