TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gefeliciteerd Freezel
Pages (2): « 1 [2]
Posted by MaGiK54 on Jun-17-2005 11:57:
Draad was ook met een dikke knipoog, gelet op verleden jaar.....maar ja.....sommige mensen kunnen gewoon niet inzien wanneer iets ludiek bedoeld is.....en das een beetje jammer, maar was ook wel te verwachten...... Het forum moet in de ogen van sommige mensen alleen over EDM gaan en voor een grapje op zijn tijd zijn sommige mensen niet te porren......dat zegt meer over deze groep mensen als over de mensen die wel enthousiast op dit soort ludieke acties reageren.
Maar back on-topic:
Wat heb je al gehad Freezel ?
Posted by SnuggLe on Jun-17-2005 12:01:
| quote: |
Originally posted by AirPole
Wat zit jij nu weer te zeiken dan?? En weer dat zielige gedoe: 'Oh als ik dat doe wordt ik geflamed'. Je doet het zelf ook, terwijl je zooooo trots op jezelf bent 'dat jij niet achterbaks bent' en blabla. Zit niet te zeuren als je zelf ook vaker van die threads hebt gemaakt, zelfs toen je nog mod was.
-http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=202923&highlight=gefeliciteerd
-http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=137226&highlight=gefeliciteerd
Dat het tegen de regels is weet ik, wat ik gewoon niet tof vind is dat er over gezeurd wordt terwijl sommige mensen het blijkbaar zelf ook doen. |
Flikker op, trots op mezelf dat ik niet achterbaks ben? Rot toch op. JA ik heb het ook gedaan ja, goh dat weet ik zelf ook. Maar toen werd ik helemaal afgezeken dat het niet mocht. Dus wat ik wil zeggen: je kan verwachten dat erover gezeken wordt...als je nu nog eens zo�n thread opent.
Ik doe het in ieder geval niet meer, te meer om juist dit soort gezeik beu te zijn. Van dat kleine kinder gedoe van �ja maar omdat jij het doet mag ik het ook�. Gewoon oppleuren met die hele regel, ik vind dat een verjaardagsthread gewoon moet mogen. Maar als men bij mij zo kinderachtig kan doen, kan ik dat ook. Goed he? Kinderachtig he? 
Plus daarnaast: die threads werden toen geopend om ook echt te feliciteren. Lees de eerste post van deze thread eens... Deze thread is er meer om �Jeuh, we kunnen weer gaan spammen�. Dat staat me tegen... gespammed wordt er al zat. Doe je het puur om te feliciteren: i dont fucking care. 2 dagen open, Ei sluit hem daarna, klaar.
En over zielig gedoe: ja, het gaat ook nergens over. D�r wordt heir totaal met 2 maten gemeten. De teneur is hier meer van �laten we gaan kijken wat iemand fout doet en hem daarop afzeiken� in plaats van gewoon leuk (informatief) te posten. Sommige mensen reageren hier ook alleen als ze kunnen spammen cq zeiken. Maarja (om maar even zeilig te blijven doen) ik zal wel weer de enige zijn die er een probleem van maakt
Posted by tijs08 on Jun-17-2005 12:03:
Originally posted by MaGiK54
Draad was ook met een dikke knipoog, gelet op verleden jaar.....maar ja.....sommige mensen kunnen gewoon niet inzien wanneer iets ludiek bedoeld is.....en das een beetje jammer, maar was ook wel te verwachten...... Het forum moet in de ogen van sommige mensen alleen over EDM gaan en voor een grapje op zijn tijd zijn sommige mensen niet te porren......dat zegt meer over deze groep mensen als over de mensen die wel enthousiast op dit soort ludieke acties reageren.
|
Maak dat jezelf wijs inderdaad. Boeit mij niks als er weer eens een thread geopend word die echt nergens over gaat, maar wel lekker vol gepost wordt. In tegenstelling tot deze thread die al een titel draagt die uitlokt tot negatieve reactie...
Want een thread met als titel 'Gefeliciteerd Freezel' kan je toch nooit met een knipoog bedoelen?
Posted by tijs08 on Jun-17-2005 12:06:
hahaha
Onze
laat zich hier weer heeerlijk kennen! Prachtig gewoon 
Originally posted by SnuggLe
Doe je het puur om te feliciteren: i dont fucking care. 2 dagen open, Ei sluit hem daarna, klaar.
En over zielig gedoe
|
precies dat zou het forum pas echt zielig maken! Die regel is er niet voor niks Bram.
Posted by SnuggLe on Jun-17-2005 12:07:
Laat maar Tijs, we blijven wel in 'onze' thread, die alleen maar peace & quiet is 
Posted by AirPole on Jun-17-2005 12:10:
|
Niet huilen man, kom op. Ik vind gewoon dat JIJ niet moet klagen, omdat je zelf ook threads ge-opend hebt. En ja, ik weet wel dat die threads niet de strekking hadden om te spammen, maar is jouw thread daardoor meer waard, omdat jij wel 'echt' iemand wilt feliciteren? Nee, in allebei de gevallen wordt er een regel overtreden. En je hebt imo ook niet gelijk als jij zegt dat jij gelijk geflamed werd. De links staan er wel ja, je kan het zo nalezen. Vind het gewoon niet fair van je.
Sorry voor de off-topic. Maar Bram en ik hebben nu eenmaal altijd deze disacussies
Posted by tijs08 on Jun-17-2005 12:12:
Sorry voor de off-topic. Maar Bram en ik hebben nu eenmaal altijd deze disacussies |
jullie zijn echt voor elkaar geschapen inderdaad
Posted by SnuggLe on Jun-17-2005 12:14:
Sorry voor de off-topic. Maar Bram en ik hebben nu eenmaal altijd deze disacussies |
Eh..ken ik jou?
maar is jouw thread daardoor meer waard, omdat jij wel 'echt' iemand wilt feliciteren? Nee, in allebei de gevallen wordt er een regel overtreden. |
Ja.
Oprecht iemand willen feliciteren: oke. Dan had je mij niet gehoord in deze thread.
Het openlijk hopen/uitspreken dat dit een spamthread wordt: nee.
Ik ben geen voorstander van het niet feliciteren. Ik vind het juist wel leuk namelijk, brengt ook wat meer sfeer/groepsgevoel erin. Netzoals meetings & het feit dat er veel TA�ers op 1 feest zijn. Het is in ieder geval een stuk beter dan kansloos spammen.
Posted by AirPole on Jun-17-2005 12:21:
Eh..ken ik jou? |
Ja, ik heb me naam laten veranderen. TranceZoner 
Ik ben geen voorstander van het niet feliciteren. Ik vind het juist wel leuk namelijk, brengt ook wat meer sfeer/groepsgevoel erin. Netzoals meetings & het feit dat er veel TA�ers op 1 feest zijn. Het is in ieder geval een stuk beter dan kansloos spammen. |
Ok, nou he klaar. Hebben we dat ook weer opgelost.
Posted by SnuggLe on Jun-17-2005 12:22:
Ja, ik heb me naam laten veranderen. TranceZoner 
|
Ik dacht ook al dat ik een Lama hoorde schijten 
Aangenaam, SnuggLe 
Maar ik zal me nu verder uit de thread houden, want op deze manier wordt hij alsnog heel lang
Posted by Freezel on Jun-17-2005 12:25:
Originally posted by MaGiK54
Maar back on-topic:
Wat heb je al gehad Freezel ? |
- Nieuw luchtje van Boss
- Bonnen van We om kleding te halen
Vieren doen we (gelukkig) niet omdat we midden in een verbouwing van de badkamer thuis zitten 
Waarom niet een grote verjaardagsthread zoals bij de zuiderburen? Modjes kunnen offtopic posts daarin weer deleten of verplaatsen naar het chill out topic.
Posted by SnuggLe on Jun-17-2005 12:28:
Originally posted by Freezel
-
Waarom niet een grote verjaardagsthread zoals bij de zuiderburen? Modjes kunnen offtopic posts daarin weer deleten of verplaatsen naar het chill out topic. |
Dat is het beste idee van vandaag sofar
Posted by tijs08 on Jun-17-2005 12:29:
Originally posted by Freezel
Waarom niet een grote verjaardagsthread zoals bij de zuiderburen? Modjes kunnen offtopic posts daarin weer deleten of verplaatsen naar het chill out topic. |
goed plan! vanaf nu alles posten in DEZE THREAD, dan kan deze dicht
Posted by jp on Jun-17-2005 14:36:

Posted by Endless_Trance on Jun-17-2005 15:21:
Nou sommige hebben hele verhalen!!!!
Maar Freezel gefeliciteerd!!!!!!
Kheb er ok nog een leuke pic bij gedaan( hihihi)
Wat google toch al niet voor leuks heeft. (hijs iets groter uitgevallen)

Posted by Daveje on Jun-17-2005 15:59:
gefeliciteerd freezel! 
Posted by Jantjeuh on Jun-17-2005 17:00:
Gefelici Freezel
Ouwe lul 
Posted by New Wave on Jun-17-2005 17:11:
gefeliciteerd ouwe trancerukker.
OWHH laat ei deze thread maar niet zien.
Posted by Cosmic on Jun-17-2005 18:07:
En hoe oud ben je geworden dan?
gefeliciteerd
Posted by Chicane on Jun-17-2005 18:15:
koekje d'r bij?
Posted by Phortje on Jun-17-2005 19:51:
Gefeliciteerd!
Posted by eieregooie on Jun-18-2005 02:18:
Originally posted by New Wave
OWHH laat ei deze thread maar niet zien. |
Ei kon hier eigenlijk best wel om lachen
Maar aangezien het weer in een discussie is uitgelopen die we toch nooit zullen oplossen hier rest mij niet anders dan de regels te hanteren...
Helaas pindakaas. (volgend jaar weer?
)
En Chris, van harte natuurlijk, je krijgt wel een lekker biertje van me als we weer in Belgi� zijn
Pages (2): « 1 [2]